Free record shop? Dixons? Gamezaak?quote:Op woensdag 29 juni 2005 14:47 schreef H.Flick het volgende:
Ik was net even bij de Bart Smit (wat een gekkenhuis is het daar trouwens op woensdag middag), maar ze hadden GOW niet
.
Ga ik zometeen even kijken. Ik kwam net toevallig langs een Bart Smit en liep even naar binnen, ik was ook niet gericht op zoek.quote:
ik begin em minder te vinden nu naar 6 uur spelen, 1 eindbaas gehad en de puzzles zijn meer irritant dan dat ze leuk zijnquote:
Is de game makkelijk/moeilijk?quote:Op woensdag 29 juni 2005 15:25 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
ik begin em minder te vinden nu naar 6 uur spelen, 1 eindbaas gehad en de puzzles zijn meer irritant dan dat ze leuk zijn
m.a.w. Hij is toch niet zo moeilijk als Ninja Gaiden?!quote:Op woensdag 29 juni 2005 15:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Is de game makkelijk/moeilijk?
Heel veel standen. Die puzzles vind ik overigens prima te doen. Heb Pandora's box net gescoordquote:Op woensdag 29 juni 2005 15:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Uhhuh, daar komt het op neerquote:Op woensdag 29 juni 2005 15:30 schreef H.Flick het volgende:
[..]
m.a.w. Hij is toch niet zo moeilijk als Ninja Gaiden?!
ik speel em op normal , vrij makkelijke gamequote:Op woensdag 29 juni 2005 15:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 29 juni 2005 15:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Uhhuh, daar komt het op neerLevel 1 t/m 3 bij NG waren nog wel leuk, zo moeilijk mag een game van mij tegen het einde zijn
Coolquote:Op donderdag 30 juni 2005 02:58 schreef Jebus het volgende:
Ik heb Shin Megami Tensei vanmiddag gehaald en hij is top. Het is een soort kruising tussen Final Fantasy en Pokemon (alleen het goede uit pokemon) maar dan in een soort neo post apocalyptische setting, als je begrijpt wat ik bedoel. Het leuke is dat je team eigenlijk uit 1 gast bestaat en de rest kan je helemaal zelf invullen. Je moet met demons praten die je tegenkomt en ze proberen te overtuigen zodat ze bij je team komen, en dan levelen ze up, kunnen ze evolven en je kan ze fusen om nog sterkere demons te krijgen. (vandaar het pokemon effect) En Dante uit devil may cry die jaagt op je omdat je zelf half demon bent dat is ook erg cool gedaan ("I'm sure I've seen that guy before somewhere"
)
Al met al, top dus.
[afbeelding]
Al die games..... houd het ooit opquote:
Inderdaadquote:
Moet ik deze ook weer gaan halenquote:Op donderdag 30 juni 2005 02:58 schreef Jebus het volgende:
Ik heb Shin Megami Tensei vanmiddag gehaald en hij is top. Het is een soort kruising tussen Final Fantasy en Pokemon (alleen het goede uit pokemon) maar dan in een soort neo post apocalyptische setting, als je begrijpt wat ik bedoel. Het leuke is dat je team eigenlijk uit 1 gast bestaat en de rest kan je helemaal zelf invullen. Je moet met demons praten die je tegenkomt en ze proberen te overtuigen zodat ze bij je team komen, en dan levelen ze up, kunnen ze evolven en je kan ze fusen om nog sterkere demons te krijgen. (vandaar het pokemon effect) En Dante uit devil may cry die jaagt op je omdat je zelf half demon bent dat is ook erg cool gedaan ("I'm sure I've seen that guy before somewhere"
)
Al met al, top dus.
[afbeelding]
Ik heb 'm ook maar op mn wishlist gezetquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |