Ok thnx ik ga het proberen. Garantie heb ik toch niet meerquote:Op dinsdag 28 juni 2005 14:25 schreef P-Style het volgende:
[..]
Is niet zo moeilijk hoor. Aan de onderkant van je PS2 zitten van die plasic "vierkantjes". Deze moet je eruit halen, evenals de vierkante rubberen voetjes (dit lukt al met je nagels). Daaronder zitten alle schroeven. Draai ze los en je hebt je Ps2 in no time open. Je moet alleen wel je "garantie-sticker" eraf halen.
39 bij playquote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:51 schreef Jebus het volgende:Shin Megami Tensei is 45 euro nieuw en nu te koop
GOWquote:Op maandag 27 juni 2005 21:27 schreef P-Style het volgende:
[..]
Conker is een stom knaagdier, Kratos is de man!
Free record shop? Dixons? Gamezaak?quote:Op woensdag 29 juni 2005 14:47 schreef H.Flick het volgende:
Ik was net even bij de Bart Smit (wat een gekkenhuis is het daar trouwens op woensdag middag), maar ze hadden GOW niet
.
Ga ik zometeen even kijken. Ik kwam net toevallig langs een Bart Smit en liep even naar binnen, ik was ook niet gericht op zoek.quote:
ik begin em minder te vinden nu naar 6 uur spelen, 1 eindbaas gehad en de puzzles zijn meer irritant dan dat ze leuk zijnquote:
Is de game makkelijk/moeilijk?quote:Op woensdag 29 juni 2005 15:25 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
ik begin em minder te vinden nu naar 6 uur spelen, 1 eindbaas gehad en de puzzles zijn meer irritant dan dat ze leuk zijn
m.a.w. Hij is toch niet zo moeilijk als Ninja Gaiden?!quote:Op woensdag 29 juni 2005 15:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Is de game makkelijk/moeilijk?
Heel veel standen. Die puzzles vind ik overigens prima te doen. Heb Pandora's box net gescoordquote:Op woensdag 29 juni 2005 15:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Uhhuh, daar komt het op neerquote:Op woensdag 29 juni 2005 15:30 schreef H.Flick het volgende:
[..]
m.a.w. Hij is toch niet zo moeilijk als Ninja Gaiden?!
ik speel em op normal , vrij makkelijke gamequote:Op woensdag 29 juni 2005 15:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 29 juni 2005 15:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Uhhuh, daar komt het op neerLevel 1 t/m 3 bij NG waren nog wel leuk, zo moeilijk mag een game van mij tegen het einde zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |