In princiepe moet vrijwel iedere USB-muis en vrijwel ieder USB-toetsenbord het doen op de PS2, maar de software moet natuurlijk wel USB-muis en/of -toetsenbord ondersteunen. En er is niet bepaald veel software die daar gebruik van maakt.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 21:01 schreef Alfa145 het volgende:
Die USB poorten..
Kan ik daar een willekeurige USB headset/toetsenbord/muis mee gebruiken?
Zo niet, zijn er adapters te koop zodat het wel kan? Of kan het misschien helemaal niet..
Ok, ik weet weer even genoeg..quote:Op woensdag 10 augustus 2005 21:12 schreef P-Style het volgende:
[..]
In princiepe moet vrijwel iedere USB-muis en vrijwel ieder USB-toetsenbord het doen op de PS2, maar de software moet natuurlijk wel USB-muis en/of -toetsenbord ondersteunen. En er is niet bepaald veel software die daar gebruik van maakt.
Verder moeten de meeste Logitech USB-headsets het wel doen (de officiële Playstation 2 headset is ook geproduceerd door Logitech), maar voor de zekerheid zou ik toch maar de officiële nemen.
Dat is verrassend om te lezen, aangezien de meeste reviews het verhaal wel cool vinden. Een minpunt was dat het traag op gang kwam. Ik ga zo starten.... ben erg benieuwd.... !quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 08:52 schreef xienix84 het volgende:
Over Star Ocean 3; Ik ben er nu net mee bezig,.. hij valt mij persoonlijk wat tegen, het spel ziet er prachtig uit en het gevechtssysteem is heel erg mooi uitgewerkt en zeer uitgebreid, alleen pakt het verhaal mij niet. Ik vind het verhaal wel een vrij slecht punt, erg oppervlakkig, vind ik erg jammer. Dus dan gaat bij mij de zin om verder te spelen een beetje weg.
Het lijkt een beetje alsof ze bepaalde plekken hebben ontworpen die goed en leuk zijn uitgwerkt, en daar het verhaal maar een beetje doorheen hebben gelegd. Tis vrij lineair.
Maar toch, niet te negatief hoor, het is wel erg leuk om te spelen en te vechten en alles hoor, ik ben alleen meer een final fantasy iemand waarbij het verhaal en uitwerking van de karakters meer vooraan staan, dus het ligt er ook maar een beetje aan waar je van houdt. Veel plezier ermee in ieder geval!! Dat zal denk ik wel lukken!! (ookal klink ik negatief)
Enige wat ik echt jammer vond aan Star Ocean 3 is dat het af en toe wel heel erg langdradig is, 5 minuten filmpje en dan paar minuten spelen en weer een lang filmpjequote:Op zaterdag 13 augustus 2005 09:40 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Dat is verrassend om te lezen, aangezien de meeste reviews het verhaal wel cool vinden. Een minpunt was dat het traag op gang kwam. Ik ga zo starten.... ben erg benieuwd.... !
Dit zou dan gewoon moeten werken toch?quote:Product kenmerken
RF output
AV output (video, audio left, audio right)
PAL B version for usage in Australia and Europe (besides the UK)
Maar waarom werkt mijn Blaze Ultimate scart kabel dan niet? Die is volgens de omschrijving hetzelfdequote:Omschrijving
--------------------------------------------------------------------------------
Deze kabel zorgt voor scherper en zuiverder beeld bij het spelen van games en het kijken van dvds! De kabel heeft een schakelaar waarmee tussen dvd en game gewisseld kan worden, zo worden de opties optimaal weergegeven. De groene waas bij het afspelen van dvds behoort nu eindelijk tot het verleden.
is je playstation omgebouwd dan heb je deze kabel nodig om bij import spellen kleur tekrijgen . met de standard kabel leukt dat niet.
dus alle 60Hz games in kleur op de 50Hz TV.
RGB staat voor rood/groen/blauw, wat aangeeft dat alle kleuren apart worden verzonden. RGB biedt een nóg beter beeld dan S- Video of welke kabel dan ook. Met name primaire kleuren worden nauwkeuriger weergegeven. Bent u in het bezit van een TV met Scart, dan raden wij deze kabel sterk aan voor betere weergave van zowel games als dvds!
Specificaties:
Beter en helderdere weergave
Geeft import spellen in kleur weer
Met gun en stereo hifi aansluiting
Kwalitatief goed product
De ultieme kabel voor de Playstation voor een zeer scherpe prijs!
Omdat dat een PAL Cube isquote:Op zondag 14 augustus 2005 22:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nog een vraag voor de slimmeriken onder ons: Hoe kan het dat mijn Cube wel perfect importgames afspeelt met de Freeloader?
Nee het is echt een tv issue... je hebt de juiste RGB cable ! Convertor kopen dusquote:Op zondag 14 augustus 2005 23:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nog een vraag![]()
Op PSX shop staat hier dat een RGB kabel ook zou moeten werken:
[..]
Maar waarom werkt mijn Blaze Ultimate scart kabel dan niet? Die is volgens de omschrijving hetzelfde![]()
Je hebt me gerust gesteldquote:Op maandag 15 augustus 2005 00:14 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Omdat dat een PAL Cube is
Je PS2 is een echte US console.... Denk dat je tv wel 60 hrz trekt maar geen volledig NTSC signaal.... convertor kopen dus
Al iets besteld ?quote:Op maandag 15 augustus 2005 00:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Je hebt me gerust gesteldBaal er godver wel van... Nog stééds geen God of War en Atelier Iris gespeeld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |