abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29545940
Die USB poorten..

Kan ik daar een willekeurige USB headset/toetsenbord/muis mee gebruiken?
Zo niet, zijn er adapters te koop zodat het wel kan? Of kan het misschien helemaal niet..
Jeremy Clarkson: "You're not a real petrolhead, unless you've had an Alfa Romeo"
pi_29546231
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 21:01 schreef Alfa145 het volgende:
Die USB poorten..

Kan ik daar een willekeurige USB headset/toetsenbord/muis mee gebruiken?
Zo niet, zijn er adapters te koop zodat het wel kan? Of kan het misschien helemaal niet..
In princiepe moet vrijwel iedere USB-muis en vrijwel ieder USB-toetsenbord het doen op de PS2, maar de software moet natuurlijk wel USB-muis en/of -toetsenbord ondersteunen. En er is niet bepaald veel software die daar gebruik van maakt.

Verder moeten de meeste Logitech USB-headsets het wel doen (de officiële Playstation 2 headset is ook geproduceerd door Logitech), maar voor de zekerheid zou ik toch maar de officiële nemen.
pi_29546776
Ik heb Shadow Hearts: Covenant gekocht, wat een geweldige RPG zeg ik had hem echt niet zo goed verwacht
Sold my Soul to Sony
pi_29548194
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 21:12 schreef P-Style het volgende:

[..]

In princiepe moet vrijwel iedere USB-muis en vrijwel ieder USB-toetsenbord het doen op de PS2, maar de software moet natuurlijk wel USB-muis en/of -toetsenbord ondersteunen. En er is niet bepaald veel software die daar gebruik van maakt.

Verder moeten de meeste Logitech USB-headsets het wel doen (de officiële Playstation 2 headset is ook geproduceerd door Logitech), maar voor de zekerheid zou ik toch maar de officiële nemen.
Ok, ik weet weer even genoeg..

Bedankt voor de moeite en je antwoorden
Jeremy Clarkson: "You're not a real petrolhead, unless you've had an Alfa Romeo"
  donderdag 11 augustus 2005 @ 13:02:50 #285
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_29558155
Atelier Iris komt naar Europa Begin 2006 ligt deze game in de winkels, hij wordt uitgebracht door Koei dat al eerder Disgaea uitbracht.

Een dezer dagen zal ik een impressie geven van de game.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  vrijdag 12 augustus 2005 @ 11:49:27 #286
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_29578854
Grandia III intro ? Gaaf man die vliegsetting !

http://www.playfrance.com(...)FTV-Grandia-III.html
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
  vrijdag 12 augustus 2005 @ 13:52:51 #287
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_29580272
Iemand ervaring met het spel Star Ocean 3. Ga er dit weekend aan beginnen
pi_29597692
Volgende week in Hong Kong, We Love Katamari Damacy halen. Wel de Japanse versie maar dat boeit niet. Het verhaal van deel 1 was in het Engels ook al onbegrijpelijk!
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_29597709
Over Star Ocean 3; Ik ben er nu net mee bezig,.. hij valt mij persoonlijk wat tegen, het spel ziet er prachtig uit en het gevechtssysteem is heel erg mooi uitgewerkt en zeer uitgebreid, alleen pakt het verhaal mij niet. Ik vind het verhaal wel een vrij slecht punt, erg oppervlakkig, vind ik erg jammer. Dus dan gaat bij mij de zin om verder te spelen een beetje weg.

Het lijkt een beetje alsof ze bepaalde plekken hebben ontworpen die goed en leuk zijn uitgwerkt, en daar het verhaal maar een beetje doorheen hebben gelegd. Tis vrij lineair.

Maar toch, niet te negatief hoor, het is wel erg leuk om te spelen en te vechten en alles hoor, ik ben alleen meer een final fantasy iemand waarbij het verhaal en uitwerking van de karakters meer vooraan staan, dus het ligt er ook maar een beetje aan waar je van houdt. Veel plezier ermee in ieder geval!! Dat zal denk ik wel lukken!! (ookal klink ik negatief )
  zaterdag 13 augustus 2005 @ 09:40:35 #290
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_29597986
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 08:52 schreef xienix84 het volgende:
Over Star Ocean 3; Ik ben er nu net mee bezig,.. hij valt mij persoonlijk wat tegen, het spel ziet er prachtig uit en het gevechtssysteem is heel erg mooi uitgewerkt en zeer uitgebreid, alleen pakt het verhaal mij niet. Ik vind het verhaal wel een vrij slecht punt, erg oppervlakkig, vind ik erg jammer. Dus dan gaat bij mij de zin om verder te spelen een beetje weg.

Het lijkt een beetje alsof ze bepaalde plekken hebben ontworpen die goed en leuk zijn uitgwerkt, en daar het verhaal maar een beetje doorheen hebben gelegd. Tis vrij lineair.

Maar toch, niet te negatief hoor, het is wel erg leuk om te spelen en te vechten en alles hoor, ik ben alleen meer een final fantasy iemand waarbij het verhaal en uitwerking van de karakters meer vooraan staan, dus het ligt er ook maar een beetje aan waar je van houdt. Veel plezier ermee in ieder geval!! Dat zal denk ik wel lukken!! (ookal klink ik negatief )
Dat is verrassend om te lezen, aangezien de meeste reviews het verhaal wel cool vinden. Een minpunt was dat het traag op gang kwam. Ik ga zo starten.... ben erg benieuwd.... !
pi_29598133
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 09:40 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Dat is verrassend om te lezen, aangezien de meeste reviews het verhaal wel cool vinden. Een minpunt was dat het traag op gang kwam. Ik ga zo starten.... ben erg benieuwd.... !
Enige wat ik echt jammer vond aan Star Ocean 3 is dat het af en toe wel heel erg langdradig is, 5 minuten filmpje en dan paar minuten spelen en weer een lang filmpje
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_29599312
jah precies,.. en na een tijdje boeide me dat ook niet meer zo... plus dat het tussenstukjes zijn waarin de karakters gewoon bij elkaar zijn en een beetje staan te praten, om op zo´n manier het verhaal uit de doeken te doen. Vond ik jammer. Het verhaal zelf is wel leuk en origineel, maar niet de manier waarop het wordt verteld.
  zondag 14 augustus 2005 @ 22:23:17 #293
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_29641190
Ik heb een probleem Mijn US PS2 doet het niet goed op mn eigen TV. Het beeld is zwart/wit => NTSC/PAL probleem. Dit was bij mn ouders niet het geval en ik merk het nu dus pas op mn eigen tv

Wat kan ik doen om dit (gemakkelijk) op te lossen? Ik zie op Lik-Sang wel een aantal NTSC -> PAL converters staan, waaronder deze:

quote:
Product kenmerken

RF output

AV output (video, audio left, audio right)

PAL B version for usage in Australia and Europe (besides the UK)

Dit zou dan gewoon moeten werken toch?

Nog een vraag voor de slimmeriken onder ons: Hoe kan het dat mijn Cube wel perfect importgames afspeelt met de Freeloader?
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
  zondag 14 augustus 2005 @ 23:46:32 #294
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_29644031
Nog een vraag

Op PSX shop staat hier dat een RGB kabel ook zou moeten werken:
quote:
Omschrijving

--------------------------------------------------------------------------------

Deze kabel zorgt voor scherper en zuiverder beeld bij het spelen van games en het kijken van dvds! De kabel heeft een schakelaar waarmee tussen dvd en game gewisseld kan worden, zo worden de opties optimaal weergegeven. De groene waas bij het afspelen van dvds behoort nu eindelijk tot het verleden.

is je playstation omgebouwd dan heb je deze kabel nodig om bij import spellen kleur tekrijgen . met de standard kabel leukt dat niet.

dus alle 60Hz games in kleur op de 50Hz TV.

RGB staat voor rood/groen/blauw, wat aangeeft dat alle kleuren apart worden verzonden. RGB biedt een nóg beter beeld dan S- Video of welke kabel dan ook. Met name primaire kleuren worden nauwkeuriger weergegeven. Bent u in het bezit van een TV met Scart, dan raden wij deze kabel sterk aan voor betere weergave van zowel games als dvds!

Specificaties:

Beter en helderdere weergave
Geeft import spellen in kleur weer
Met gun en stereo hifi aansluiting
Kwalitatief goed product
De ultieme kabel voor de Playstation voor een zeer scherpe prijs!

Maar waarom werkt mijn Blaze Ultimate scart kabel dan niet? Die is volgens de omschrijving hetzelfde
  maandag 15 augustus 2005 @ 00:14:41 #295
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_29644858
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 22:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nog een vraag voor de slimmeriken onder ons: Hoe kan het dat mijn Cube wel perfect importgames afspeelt met de Freeloader?
Omdat dat een PAL Cube is

Je PS2 is een echte US console.... Denk dat je tv wel 60 hrz trekt maar geen volledig NTSC signaal.... convertor kopen dus
  maandag 15 augustus 2005 @ 00:15:31 #296
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_29644889
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 23:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nog een vraag

Op PSX shop staat hier dat een RGB kabel ook zou moeten werken:
[..]

Maar waarom werkt mijn Blaze Ultimate scart kabel dan niet? Die is volgens de omschrijving hetzelfde
Nee het is echt een tv issue... je hebt de juiste RGB cable ! Convertor kopen dus
  maandag 15 augustus 2005 @ 00:23:12 #297
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_29645104
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 00:14 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Omdat dat een PAL Cube is

Je PS2 is een echte US console.... Denk dat je tv wel 60 hrz trekt maar geen volledig NTSC signaal.... convertor kopen dus
Je hebt me gerust gesteld Baal er godver wel van... Nog stééds geen God of War en Atelier Iris gespeeld
  dinsdag 16 augustus 2005 @ 11:27:57 #298
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_29684692
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 00:23 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Je hebt me gerust gesteld Baal er godver wel van... Nog stééds geen God of War en Atelier Iris gespeeld
Al iets besteld ?
  dinsdag 16 augustus 2005 @ 11:28:29 #299
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_29684706
Ja, en betaald. Hij wordt als het goed is vandaag verzonden
  woensdag 17 augustus 2005 @ 17:21:19 #300
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_29724349
Tombraider impressions van Eurogamer Ze zijn positief.

http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=60554

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')