Ik ga het bijhoudenquote:Op donderdag 28 juli 2005 16:03 schreef Jebus het volgende:
[..]
Vertel me hoevaak je dood bent gegaan bij de eerste baas
Volgens IGN welquote:Op donderdag 28 juli 2005 16:09 schreef H.Flick het volgende:
Hij is toch niet moeilijker dan Ninja Gaiden?
En dat is dan nog zonder memorycardquote:Op donderdag 28 juli 2005 19:35 schreef Henk-B het volgende:
Gisteren Dvd erin, komt er weer uit zichzelf uit en daarna leest hij dus niks meer!
Kan niet gerepareerd worden!
Weten jullie mischien waar de PS 2 het goedkoopst is ??
Ik zie veel 150 euro staan, toch nog duur voor zo'n oude console!!!![]()
Als je getrained hebt in ninja gaiden is ie al een stuk beter te doenquote:Op donderdag 28 juli 2005 16:44 schreef H.Flick het volgende:
Op normal ben ik bij de eerste baas 2 keer dood gegaan en de derde keer heb ik hem makkelijk verslagen. Zo lastig vind ik het allemaal niet. Bij Ninja Gaiden zat ik 3 dagen vast bij de eerste baas
Ik ben nu bij die cerberus met dat ijs en die is best lastig. Ik ben tot nu toe 3 keer dood gegaan en heb dan geen zin meer om het hele level opnieuw te moeten spelen. Maar het komt wel goedquote:Op donderdag 28 juli 2005 20:46 schreef Jebus het volgende:
[..]
Als je getrained hebt in ninja gaiden is ie al een stuk beter te doenMaar er zitten wel pittige stukjes in hoor! Ik vind die eerste baas (ook van NG) wel humor omdat ie meteen moeilijk is zegmaar, niet van die mietjes bazen de eerste keer, dat zie je niet vaak.
Die cerberus bedoel ik met de eerste eindbaasquote:Op donderdag 28 juli 2005 20:49 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Ik ben nu bij die cerberus met dat ijs en die is best lastig. Ik ben tot nu toe 3 keer dood gegaan en heb dan geen zin meer om het hele level opnieuw te moeten spelen. Maar het komt wel goed
quote:Op donderdag 28 juli 2005 20:54 schreef Jebus het volgende:
[..]
Die cerberus bedoel ik met de eerste eindbaasZit er nog een voor dan?
Intertoys, Bartsmit, FRS. Bij FRS was hij altijd 169 euro geloof ik. Kijk ik vind zo'n pack prachtig maar dan moet er wel een memorycard bijzitten, die krengen kosten een vermogen man. En om nou 215 euro uit te geven voor Gt4 vind ik te ver gaan, 170/80 oké maar niet boven de 200quote:
Ik quote even mezelf, is het nog wel verstandig eigenlijk om nog zoveel geld uit te geven aan een machine die bijna dood is ??quote:Op donderdag 28 juli 2005 19:35 schreef Henk-B het volgende:
Gisteren Dvd erin, komt er weer uit zichzelf uit en daarna leest hij dus niks meer!
Kan niet gerepareerd worden!
Weten jullie mischien waar de PS 2 het goedkoopst is ??
Ik zie veel 150 euro staan, toch nog duur voor zo'n oude console!!!![]()
Ik kan je één ding vertellen... De PS2 is voorlopig nog ècht niet dood!quote:Op zaterdag 30 juli 2005 17:50 schreef Henk-B het volgende:
Ik quote even mezelf, is het nog wel verstandig eigenlijk om nog zoveel geld uit te geven aan een machine die bijna dood is ??
Waar ik hem eigenlijk voor had was voor de WInning eleven serie, deel 9 is er binnen een week en die kan ik dus jammergenoeg niet spelen !
Wat raden julie me nu te doen ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |