Is dat ook een PS2 titel joh... ik dacht dat ze alleen Tales of Eternia aan het maken waren. Komt deze dan ook uit in de States of PAL?quote:Op maandag 1 augustus 2005 22:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nieuwe van Namco:
Tales of the Abyss
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ziet er leuk uit.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:42 schreef PandorasBox het volgende:
Nieuwe Shadow of the Colossus filmpjes:
http://www.1up.com/do/download?cId=3134836
![]()
![]()
![]()
De X360 is eerder dan de Ps3. Maar de Ps2 is er ook nog... Dat oud dingetje heeft nog zoveel te bieden.![]()
Ik vind het juist best een origineel concept!quote:Op donderdag 4 augustus 2005 19:48 schreef Loco het volgende:
Ziet er leuk uit.
Maar als je heel eht spel alleen maar ebzig bent met het beklimmen van een reus is de lol er snel af denk ik.
Dat is het ook wel, maar het is ook even afwachten hoe lang het beklimmen van reuzen leuk blijft natuurlijk. ICO is ook fantastisch, tot je erachter komt dat ze de gameplay vergeten zijnquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 03:32 schreef P-Style het volgende:
[..]
Ik vind het juist best een origineel concept!
Het is niet bekend of deze PAL komt he.....quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 17:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
Iemand met de Japanse versie van Grandia III (ja, die klootzakken hebben de game al) heeft een aantal screencaptures gemaakt: http://kiryogi.aospace.com/gIII/ Het ziet er fantastisch uit, zeker als je weet dat dit met een cheap-ass PC capture card ding gemaakt is (aldus de betreffende persoon). De omgevingen zijn mooi, het character design is erg goed en die FFX stijl map op je scherm bevalt me ook wel
![]()
Er is ook een filmpje te downloaden, wat het is weet ik nog niet
Japan gebruikt NTSC-J en dat werkt niet op je PAL consolequote:Op zaterdag 6 augustus 2005 20:45 schreef xienix84 het volgende:
Wat ik me afvroeg, dvds hebben regio´s en europa heeft dezelfde als Japan. Maar is het ook zo dat Japanse PS2 spellen op een europese PS2 kunt spelen? Amerika weet ik dat het niet kan, maar is dus met dvds toch ook zo?
Ik vind de slimline helemaal niet zo stil eigenlijkquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 18:55 schreef P-Style het volgende:
Ik heb 'm dan toch maar gekocht...hij stond daar zo mooi in de winkel...
De Satin Silver Slimline PS2!
![]()
Wat een schitterend apparaatje! En zó stil!
Dan is de Cube wel héél stil! Het enige wat ik hoor bij m'n nieuwe PS2'tje is af en toe de dvd-drive.quote:Op zondag 7 augustus 2005 00:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik vind de slimline helemaal niet zo stil eigenlijkStiller dan een ouwe PS2 ja, maar tering, de Cube is nob steeds stiller volgens mij.
kvind dat central station een beetje nutteloos na de registratie, is het nog steeds zo pokke traag?quote:Op zondag 7 augustus 2005 00:41 schreef P-Style het volgende:
[..]
Dan is de Cube wel héél stil! Het enige wat ik hoor bij m'n nieuwe PS2'tje is af en toe de dvd-drive.
Verder ben ik ook erg tevreden met de ingebouwde IR-poort (AB had ik al) en de ingebouwde ethernet adapter. Aangezien ik al een Network Access Disc had, kon ik zo een nieuw netwerk configuratiebestandje maken en m'n account bij Central Station had ik ook zo omgezet (hoefde alleen maar even aan te geven dat ik een nieuwe console had). Verder heb ik het idee dat 'ie wat sneller opstart en beter omgaat met online games (bij m'n ouwe PS2 veranderde de functie van de Power/Standby knop als ik een online game speelde).
Viel me op dat Central Station alweer vernieuwd is. Het is wat toegankelijker geworden en ziet er weer wat beter uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |