Nee, maar ik dacht dat timbob bedoelde dat ik de dat laatste nummer (die van 1 t/m7) moest vervangen door een nquote:Op maandag 27 juni 2005 16:04 schreef ymme het volgende:
Dan zul je wel een 7 moeten gebruiken, maar er komt toch helemaal geen n in de code voor?
neequote:Op maandag 27 juni 2005 16:06 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee, maar ik dacht dat timbob bedoelde dat ik de dat laatste nummer (die van 1 t/m7) moest vervangen door een n?
Oké, en als die eerste code niet werkt, zou die laatste dus moeten werken??quote:Op maandag 27 juni 2005 16:07 schreef timbob het volgende:
[..]
nee
in dat rijtje code's zie je aan het einde steeds een getal hoger worden
dat getal = n
theoretischquote:Op maandag 27 juni 2005 16:10 schreef Svensational het volgende:
[..]
Oké, en als die eerste code niet werkt, zou die laatste dus moeten werken??
En dat werkt dus niet.quote:
Al 3 verspildquote:Op maandag 27 juni 2005 16:13 schreef timbob het volgende:
OF
die 1 aan het einde vervangen door 7
dat is niet echt duidelijk.
ze zeggen. het laatste getal moet 1 zijn. als het niet werkt, gebruik 7
of ze dan bedoelen, de 1 vervangen door 7 of code 7 weet ik niet
maarja, je hebt 5 kansen he
quote:Op maandag 27 juni 2005 16:42 schreef MissBliss het volgende:
Hello
Net mn laatste hertentamen gehaald!
Da's natuurlijk óók mooiquote:Op maandag 27 juni 2005 16:55 schreef MissBliss het volgende:
Naja, geen idee eigenlijk
Ik ben gewoon blij dat ik voorlopig even niet meer door die kwelling heen hoef
Uhuhquote:
Of je vind haar gewoon stom natuurlijkquote:Op maandag 27 juni 2005 17:00 schreef Tania18 het volgende:
Wat een stomme foto van Daphne in je avatar Sven
Shit, gemistquote:Op maandag 27 juni 2005 17:09 schreef BVO het volgende:
Beau was weer leuk, bij die Talpa-presentatie..
Juist welquote:Op maandag 27 juni 2005 17:07 schreef Tania18 het volgende:
Nee, ik vind Daphne leuk
Alleen die foto niet![]()
quote:Op maandag 27 juni 2005 17:09 schreef BVO het volgende:
Zo leuk vond ik het nou ook weer niet.quote:Op maandag 27 juni 2005 17:12 schreef BVO het volgende:
Interview door BevD. Weer van die typische Beau-opmerkingen..
http://www.talpa.tv/web/show/id=47109 Misschien komt 'ie zo nog wel.
Waar was dat op TV danquote:Op maandag 27 juni 2005 17:09 schreef BVO het volgende:
Nu live op de site.quote:
Oh, daar had je het overquote:Op maandag 27 juni 2005 17:15 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[..]
Zo leuk vond ik het nou ook weer niet.
Vandaar ook die edit.quote:
Minder mooi dan die van mijn avaquote:Op maandag 27 juni 2005 17:16 schreef Bupatih het volgende:
@ Sven:
http://home.zonnet.nl/minimoi/DAPHNEX001.JPG
Die stond bij ons in de gidsquote:Op maandag 27 juni 2005 17:16 schreef Bupatih het volgende:
@ Sven:
http://home.zonnet.nl/minimoi/DAPHNEX001.JPG
Beau is altijd leuk.quote:Op maandag 27 juni 2005 17:15 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[..]
Zo leuk vond ik het nou ook weer niet.
<---------quote:
Ja, ik dacht ik zal wel weer een keer komen, want anders is bupie zo verdrietig.quote:Op maandag 27 juni 2005 17:19 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Jij komt ook steeds minder vaak hiero.
Ik kon het nog amper langer uithouden hier, zonder jou.quote:Op maandag 27 juni 2005 17:21 schreef Nano het volgende:
[..]
Ja, ik dacht ik zal wel weer een keer komen, want anders is bupie zo verdrietig.
Gelukkig ben je er nu ook![]()
![]()
De echte fanquote:Op maandag 27 juni 2005 17:23 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik kon het nog amper langer uithouden hier, zonder jou.
Dat wist ik alquote:Op maandag 27 juni 2005 17:25 schreef BVO het volgende:
Linda en Beau gaan samen een programma doen..
Wat voor programma dan?quote:Op maandag 27 juni 2005 17:25 schreef BVO het volgende:
Linda en Beau gaan samen een programma doen..
Nieuws-van-de-afgelopen-week-doorneem-programma.quote:
Klinkt leukquote:Op maandag 27 juni 2005 17:27 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nieuws-van-de-afgelopen-week-doorneem-programma.
Ah.quote:Op maandag 27 juni 2005 17:27 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nieuws-van-de-afgelopen-week-doorneem-programma.
Idd, ik ben wel benieuwdquote:Op maandag 27 juni 2005 17:28 schreef Tom_Tom- het volgende:
Dat wordt een leuk programma. Linda de Mol is een verrassend leuke vrouw zoals je d'r zo ziet.. Net als Beau is ze niet op haar mondje gevallen.
Tot nu toe ziet het er allemaal érg goed uit.quote:Op maandag 27 juni 2005 17:28 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ah.
Mja, ik moet het allemaal nog zien met Talpa..
Inderdaad.quote:Op maandag 27 juni 2005 17:28 schreef Tom_Tom- het volgende:
Dat wordt een leuk programma. Linda de Mol is een verrassend leuke vrouw zoals je d'r zo ziet.. Net als Beau is ze niet op haar mondje gevallen.
Misdaadserie? A la Baantjer?quote:Op maandag 27 juni 2005 17:29 schreef BVO het volgende:
[..]
Tot nu toe ziet het er allemaal érg goed uit..
Ook die eigen misdaadserie lijkt me erg goed..
Bedoel je de serie van John v.d. Heuvel? Is het al zeker dat hij naar Talpa gaat? (quote:Op maandag 27 juni 2005 17:29 schreef BVO het volgende:
Ook die eigen misdaadserie lijkt me erg goed..
quote:
quote:Op maandag 27 juni 2005 17:33 schreef Tom_Tom- het volgende:
Niet zo sceptisch zijn he.. Als jullie de presentatie hadden gekeken waren jullie ook enthousiast geweest.
.
Naja, die heb ik niet gezien dus en ik zei al: ik moet het allemaal nog zien..quote:Op maandag 27 juni 2005 17:33 schreef Tom_Tom- het volgende:
Niet zo sceptisch zijn he.. Als jullie de presentatie hadden gekeken waren jullie ook enthousiast geweest.
.
GMTAquote:
Echt, Linda kan meer dan koffers openen en miljoenen uitdelen.quote:Op maandag 27 juni 2005 17:36 schreef Svensational het volgende:
Alleen Linda vind ik kut, Talpa lijkt me leuk..
We zullen het zien.quote:Op maandag 27 juni 2005 17:37 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Echt, Linda kan meer dan koffers openen en miljoenen uitdelen.
Goed dat je het zegt anders was ik er niet achtergekomen wat het betekendequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |