Gna!quote:Op vrijdag 1 juli 2005 22:06 schreef Karboenkeltje het volgende:
Nee!?
Heb je nog een nederig dienaar nodig? Ik heb zowel in het Nederlands als in het Engels een uitstekend slecht Igor-slavisch accent. Als ik een geniepig "whehehehehe" lachje inzet dan worden alle mortuaria, basisscholen en dierentuinen in een straal van 32 kilometer gesloten en beveiligd met een cohort ME-ers.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 22:33 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Gna!
* geniepig in handenwrijvend!
De macht! De misbruik! Het nepotisme! Muahahaahhahahakuchsplutterhaaaaaaaa!
Ga jij ook weer weg?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 22:32 schreef Havoc het volgende:
[..]
Gfree dude, als je de intentie hebt om een nieuwe te maken, wacht daar aub nog even mee anders kun je binnen een maand weer een nieuwe maken.
*kuch*quote:
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 12:29 schreef Pool het volgende:
Bedankt voor de felicitaties en Ruis bedankt voor het modden!![]()
Ik ben vastbesloten om de glorieuze lijn van voorgangers als Croupouque, FlyingFox, Tessje en Snakey voort te zetten!![]()
Dude, ik haal mijn zelf vertrouwen enigzins op door mijn machtsmisbruik. Dan ga je toch niet wegquote:
Tja, mods moeten soms ook even naar de stad.quote:
ok. gefeliciteerd en veel succes met je mod-statusquote:Op zaterdag 2 juli 2005 17:11 schreef Pool het volgende:
[..]
Tja, mods moeten soms ook even naar de stad.
Er zat inderdaad bagger tussen, de ergste is nu dicht.![]()
En er staan nog wat topics op de nominatielijst.![]()
Knut had er een hekel aanquote:Op zaterdag 2 juli 2005 17:49 schreef Bupatih het volgende:
Euh, was het niet eerst de bedoeling om de sticky's zoveel mogelijk te beperken?
En toch word jij niet de 4e lekkere inlikker van me.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 17:41 schreef the_legend_killer het volgende:
Pool is de tofste ONZ mod.
De rest zijn amateurs
'Nuff saidquote:Op zaterdag 2 juli 2005 17:49 schreef Bupatih het volgende:
Euh, was het niet eerst de bedoeling om de sticky's zoveel mogelijk te beperken?
quote:
-de naam is Poolquote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:54 schreef Loedertje het volgende:
Krijgen topics hier ook al geen kans meer
CALVELOBBES BLIJF EENS MET JE HANDJES VAN DIE CLOSE KNOP AF
Dat hoofdonderwerp blijkt nou niet duidelijk uit je 'uitgebreide' OP. Maargoed, als je een leuk topic-idee hebt, kun je hem nog een keer openen, maar dan met meer dan één zin+link graag. Nu was het gewoon een standaard linkdump, zoals we die dagelijks wel tig sluiten.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:57 schreef Loedertje het volgende:
1. jij weet niet hoeveel rokende vrouwen links ik nog op voorraad klaar had staan, is dus geen ordinair linkdumpgedoe maarmet een duidelijk hoofdonderwerp
2. ik kreeg geeneens de kans om dat linkje te editen
3. en? ik wil een eigen rokende vrouwen topic met vrouwen die roken of net niet meer roken..
vandaar dus
speedloeder
gelijk heb je.quote:
Open je geweldige superdeluxe rokende-vrouwen-topic nou maar voor iemand anders op het meer dan briljante idee komt. Iemand zou je weldoordachte oneliner nog jatten zeg.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:06 schreef Loedertje het volgende:
[..]
gelijk heb je.
je zal er maar last van hebben, al die topics met een paar oneliners.slaap je nog wel goed?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |