die posten er zelfs nog gewoon in doorquote:Op woensdag 29 juni 2005 15:37 schreef Tique het volgende:
Dat zijn mensen met een kleurtje, die mogen alles he
Lijkt het echte Nederland welquote:Op woensdag 29 juni 2005 15:37 schreef Tique het volgende:
Ik zat godver net lekker te postenquote:Op woensdag 29 juni 2005 15:37 schreef Tique het volgende:
We zijn op zoek!quote:Op woensdag 29 juni 2005 15:41 schreef Tique het volgende:
Als ik toch in een FB topic ben..
Hebben jullie toevallig nog het Fok! logo in het groot, ik wil het Fok! Boek opstarten (soort van Fok!Stok).
K heb er al een mail over gestuurd naar forum@fok.nl
Het was een mooi topic, hè Yvonne?! Ik zal het missen. Ik voelde me, voor het eerst, echt helemaal op mijn plaats..quote:
Dat een admin of voor mijn part God himself er in post wil niet zeggen dat een topic meteen heilig verklaard is. Ruis vond het blijkbaar genoeg zo, dus sluit hij hem.quote:Op woensdag 29 juni 2005 15:36 schreef snellejelle het volgende:
[..]
yvonne deed zelfs gewoon vrolijk mee
Dan kan 'ie ook wel eens fatsoenlijk een reden geven, i.p.v. het topic te sluiten met een pixel.quote:Op woensdag 29 juni 2005 15:44 schreef Havoc het volgende:
[..]
Dat een admin of voor mijn part God himself er in post wil niet zeggen dat een topic meteen heilig verklaard is. Ruis vond het blijkbaar genoeg zo, dus sluit hij hem.
hij zette er gewoon een punt achterquote:Op woensdag 29 juni 2005 15:45 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Dan kan 'ie ook wel eens fatsoenlijk een reden geven, i.p.v. het topic te sluiten met een pixel..
Dat zou af kunnen doen aan het schrikbewind. Blitz krieg kan nergens voor stoppen.quote:Op woensdag 29 juni 2005 15:45 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Dan kan 'ie ook wel eens fatsoenlijk een reden geven, i.p.v. het topic te sluiten met een pixel..
Geweldigquote:
god bestaat nietquote:Op woensdag 29 juni 2005 15:44 schreef Havoc het volgende:
[..]
Dat een admin of voor mijn part God himself er in post wil niet zeggen dat een topic meteen heilig verklaard is. Ruis vond het blijkbaar genoeg zo, dus sluit hij hem.
Dat laat ik aan Ruis over. Het enige wat ik er mee probeer te zeggen is dat als een admin in een topic post dat niet meteen een garantie is dat dat topic speciale rechten kan ontlenen of dat het open blijft.quote:Op woensdag 29 juni 2005 15:45 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
heb ik wel voor je, een psd van circa 4 mb, moet ik 'm je mailen?quote:Op woensdag 29 juni 2005 15:41 schreef Tique het volgende:
Als ik toch in een FB topic ben..
Hebben jullie toevallig nog het Fok! logo in het groot, ik wil het Fok! Boek opstarten (soort van Fok!Stok).
K heb er al een mail over gestuurd naar forum@fok.nl
hij is onderweg verzonden.quote:Op woensdag 29 juni 2005 15:53 schreef Tique het volgende:
ja graag doe maar ruis! mijn mailadres staat in mijn profiel!
Een sluitpost met 1 pixel is gewoon kort maar zeer krachtigquote:Op woensdag 29 juni 2005 15:45 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
photoshop, bedoel je?quote:Op woensdag 29 juni 2005 16:07 schreef Tique het volgende:
een .psd converter gedownload.
Houd je er wel rekening mee dat je ook nog mail van ons krijgt?quote:Op woensdag 29 juni 2005 16:07 schreef Tique het volgende:
ik wou net zeggen, hij is niet verzonden, hij is er al
Ik denk dat ik er wel wat mee ga kunnen, heb net een .psd converter gedownload.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |