Zeggen dat je zelf smaak hebt is uiterst triest. Pauperjoch.quote:Op woensdag 9 november 2005 21:31 schreef TC_Artemis het volgende:
Ik ben 14 en luister veel klassieke / neo klassieke muziek, ook wel oudere rock uit de 60's en 70's.![]()
Ik heb tenminste smaak, en wat anderen daar van vinden boeit mij niet zo heel veel, aangezien ik het toffe muziek vind.
Hoe fucking bejaard ben jij dan wel niet dat je met woorden als 'hip' aan komt, GADVERDAMME, overigens kan dat het niet zijn als het alternatief is, tis het een of ander.quote:Op maandag 27 juni 2005 11:39 schreef Zanderrr het volgende:
[..]
Er is inderdaad wel zo'n 'typische' jaren 80-sound met veel galm op de drums, DX7 synths en zo. Ben er zelf meestal ook niet zo'n fan van, al is er toen ook wel een hoop goede muziek gemaakt.
In 'alternatieve' kringen zijn de 80s tegenwoordig weer helemaal hip,met al die new wave/ postpunk revival-bands.
Mee-loper en bejaarde-immitator, dankzij jou worden combos zoals 'vet cool' gebruikt.quote:Op woensdag 29 juni 2005 16:05 schreef webfreak het volgende:
Ik ben uit 1987, en heb vrij veel jaren '80 muziek meegekregen in mijn jeugd.
Ik vind 't erg gave muziek; lekker over de top en bovendien roepen ze altijd nog super-herinneringen op
Op school was het natuurlijk 'not done' om de jaren80 hip te vinden, dus ik heb 't een tijdje verstoten. Gewoon, zonder er verder over na te denken.
Maargoed, naarmate de jaren voorbij kruipen komt je ware aard dan toch naar buiten
The Eighties ROCK!
Zijn eerste hit is "Best of both worlds". Persoonlijk vind ik het een ijzersterk nummer. Kijk maar of je het ergens kunt downloaden kopenquote:Op maandag 27 juni 2005 14:17 schreef Imberr het volgende:
[..]
uuh...wow :S ken ik, ken ik, ken ik...enz..enz.. wies robert palmer? de rest ken k wel denk ik
Hé! Zwerver!quote:Op donderdag 10 november 2005 05:53 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Hoe fucking bejaard ben jij dan wel niet dat je met woorden als 'hip' aan komt, GADVERDAMME, overigens kan dat het niet zijn als het alternatief is, tis het een of ander.
Ik heb mn eigen huis, dat wil ik jou nog wel eens zien hebben 14jarige mannetje, daarnaast, hou zelf je bek.quote:
Betaald door de bijstand omdat je te lui bent om te werken. Smerige punkrockzwervertje.quote:Op vrijdag 11 november 2005 06:33 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Ik heb mn eigen huis, dat wil ik jou nog wel eens zien hebben 14jarige mannetje, daarnaast, hou zelf je bek.
Nope geen uitkering, maar probeer het nog eens.quote:Op vrijdag 11 november 2005 07:23 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Betaald door de bijstand omdat je te lui bent om te werken. Smerige punkrockzwervertje.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |