quote:Op maandag 27 juni 2005 12:22 schreef Kluupkluup het volgende:
Ik ben 19 en toch stiekum wel fan van de BeachBoys![]()
Nu nog een surfbusje erbij![]()
gaaf zeg, Deep purple.quote:Op maandag 27 juni 2005 11:27 schreef paddy het volgende:
[..]
Mijn zoon is 14,en vindt U2 helemaal te gek.
Trouwens hij mag ook graag Deep Purple horen .
Uiteraard luistert hij ook graag naar de muziek van nu,zolang het maar hard staat
jaren 80 muziek isquote:Op maandag 27 juni 2005 10:59 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben geboren in de jaren 70 en vind muziek uit de jaren 60 (de muziek van mijn ouders) echt heel erg ouderwets. Jullie zijn geboren in de jaren 90. Wat vinden jullie nu van muziek uit de jaren 80 ('mijn' muziek). Is dat ook héél erg ouderwets?
quote:Op maandag 27 juni 2005 12:35 schreef Eastwood het volgende:
[..]
jaren 80 muziek is![]()
![]()
naast een paar andere style de meeste muziek hier op m'n pc. Ik vind het 20x zo goed als die neger muziek die alle "gangs" luisteren..das toch geen muziek man..kom op...
'80, dat is wat je moet luisteren
Ik hou toch meer van eind '70 begin '90quote:Op maandag 27 juni 2005 12:35 schreef Eastwood het volgende:
[..]
jaren 80 muziek is![]()
![]()
naast een paar andere style de meeste muziek hier op m'n pc. Ik vind het 20x zo goed als die neger muziek die alle "gangs" luisteren..das toch geen muziek man..kom op...
quote:Op maandag 27 juni 2005 12:38 schreef MidnightRambler het volgende:
[..]
[afbeelding]
Neger, jij gaat mij niet dissen. Ik zweer het neger. Jij gaat mij niet dissen.
![]()
je hebt ut dus wel begrepenquote:Op maandag 27 juni 2005 12:38 schreef MidnightRambler het volgende:
[..]
[afbeelding]
Neger, jij gaat mij niet dissen. Ik zweer het neger. Jij gaat mij niet dissen.
![]()
Neehoor, Jimi Hendrix deed nog vrolijk mee in de jaren 80.quote:Op maandag 27 juni 2005 12:44 schreef milkingmonkey het volgende:
Ik ben 15 en ben een grote fan van U2 (helaas geen kaartjes voor concert). Helaas ken ik niet veel meer (goede/legendarische) bands als U2 die in de jaren 80 bekend waren.
Jimmi Hendrix, Bob Marley en the Who zijn allemaal voor 1980 toch?
tja smaken verschillen he.quote:Op maandag 27 juni 2005 12:35 schreef Eastwood het volgende:
[..]
jaren 80 muziek is![]()
![]()
Vanonder de grond?quote:Op maandag 27 juni 2005 12:53 schreef MidnightRambler het volgende:
[..]
Neehoor, Jimi Hendrix deed nog vrolijk mee in de jaren 80.
Dacht ik ook al, maar toen jij zei dat hij nog vrolijk meedeed dacht ik dat je sirieus wasquote:Op maandag 27 juni 2005 13:03 schreef MidnightRambler het volgende:
Hendrix is op September 18 1970 doodgegaan. dat is 60's muziek.. soms snap ik niks van dit forum.![]()
Hou je ook niet van soulmuziek uit de 70ies en 80ies?quote:
man, urban is niet eens een muzieksoort. hip hop, r&b, soul, eigenlijk alle zwarte muziek die nu uitkomt plaatsen ze onder het kopje 'urban'quote:Op maandag 27 juni 2005 13:05 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Hou je ook niet van soulmuziek uit de 70ies en 80ies?
Dee-Lite, Stevie Wonder, Aretha Franklin, Curtis Mayfield e.d.
Purist!!!quote:Op maandag 27 juni 2005 13:11 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
man, urban is niet eens een muzieksoort. hip hop, r&b, soul, eigenlijk alle zwarte muziek die nu uitkomt plaatsen ze onder het kopje 'urban'![]()
quote:Op maandag 27 juni 2005 13:19 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Purist!!!
Doe eens rustig, ik heb het woord urban niet eens genoemd. Ik vroeg gewoon of ze de soul uit die tijd een beetje te pruimen vindt aangezien ze naar 'zwarte' muziek luistert
Veel jaren '80 muziek met elektronische bliepjes was volgens mij in de jaren 80 al foutquote:Op maandag 27 juni 2005 13:21 schreef TC03 het volgende:
Ik vind jaren 80 muziek en kleding echt verschrikkelijk fout. Die elektronische bliepjes in die muziek, argh. Echt verschrikkelijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |