quote:Op maandag 27 juni 2005 11:09 schreef RonaldV het volgende:
Mijn zoon van 12 noemt U-2 "een stel bejaarden die ook modern willen doen". Beantwoordt dat je vraag een beetje?
quote:Op maandag 27 juni 2005 11:09 schreef RonaldV het volgende:
Mijn zoon van 12 noemt U-2 "een stel bejaarden die ook modern willen doen". Beantwoordt dat je vraag een beetje?
Die zijn er nog zat hoor, als je even verder kijkt dan je neus en de hitparade lang zijn.quote:Op maandag 27 juni 2005 11:10 schreef TheClown1 het volgende:
Ik mis de artiesten die echt muziek maken met instrumenten in plaats van samples te gebruiken.
Is muziek nu zo briljant dan? Ik heb TMF nog wel eens opstaan als ik werk, maar jezus, da's ook vaak niet al te best hoor.quote:Op maandag 27 juni 2005 11:19 schreef Parabola het volgende:
Muziek uit de jaren 80 is vooral te waarderen om zn nostalgische waarde, niet om de muzikale briljantie.
Mijn zoon is 14,en vindt U2 helemaal te gek.quote:Op maandag 27 juni 2005 11:09 schreef RonaldV het volgende:
Agreed, de muziek uit grote massa vond en vind ik in geen enkele periode leuk. Verschil is dat er nu (en in de jaren 70 en in de jaren 90) buiten het massacircuit plenty goede muziek te vinden is. In de jaren 80 was dat veel minder, en wat er was, bestond grotendeels uit overblijfselen uit de jaren 70.quote:Op maandag 27 juni 2005 11:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Is muziek nu zo briljant dan? Ik heb TMF nog wel eens opstaan als ik werk, maar jezus, da's ook vaak niet al te best hoor.
Vanaf 1995 begon muziek hard te zuigen, afgezien alles dat niet bekend is voor de normale TMF luisteraarquote:Op maandag 27 juni 2005 11:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Is muziek nu zo briljant dan? Ik heb TMF nog wel eens opstaan als ik werk, maar jezus, da's ook vaak niet al te best hoor.
Ik wijt dit ook aan het internet. Door het internet heb ik allemaal geweldige muziek ontdekt die ik waarschijnlijk anders nooit had gehoord; het wordt namelijk nou nooit op de radio gedraaid. Dus wat dat betreft is het internet een geweldig medium voor underground muziekquote:Op maandag 27 juni 2005 11:27 schreef Parabola het volgende:
buiten het massacircuit plenty goede muziek te vinden is.
Net als bij de jaren 80, zitten er goede en slechte nummers tussen.quote:Op maandag 27 juni 2005 11:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]
TMF, the BOX, MTV(ALS die al muziek draait) draaien alleen negermuziekquote:Op maandag 27 juni 2005 11:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |