Jup, elke maand een millilitertje of 2 afnemen!quote:Op maandag 27 juni 2005 10:31 schreef IBAZ het volgende:
jaarlijks bloed?
Kan niet, de antistoffen worden door je lichaam gevormd... en niet in een buisje met bloedquote:Op maandag 27 juni 2005 10:33 schreef Adfundum het volgende:
Misschien zetten ze het bloed wel een paar maanden op een kweek of zo, zodat ze zeker weten dat je toen je getest werd geen hiv had. (Weet niet of dat kan met bloed)
In de grote steden kun je het gratis laten doen.quote:Op maandag 27 juni 2005 14:57 schreef lange_Daan het volgende:
wat kost dat eigenlijk zo'n test??
Jep alle soa's waren allemaal netjes aangekruist op het formuliertje.quote:Op maandag 27 juni 2005 10:43 schreef Soepje het volgende:
3 maanden na het sexueel contact kan gekeken worden of je HIV hebt... daarna dat duurde bij mij ook nog ongeveer een maand voordat ik de uitslag kreeg.. heb je de vorige keer dan wel op HIV laten testen? dat doen ze niet altijd namelijk...
Ik woon in Roosendaal en hoef er ook niks voor te betalen....Tenminste, niet dat ik weet, kan net zo goed via het ziekenfonds gaan zonder dat ik het weet.quote:Op maandag 27 juni 2005 14:57 schreef lange_Daan het volgende:
wat kost dat eigenlijk zo'n test??
quote:Op maandag 27 juni 2005 14:58 schreef PLAE@ het volgende:
Das wel balen. Nou kan je 3 maanden niet werken![]()
Uhm uit voorzorg..... in een vaste relatie ga ik t niet veilig doenquote:Op maandag 27 juni 2005 21:32 schreef Laton het volgende:
Jaarlijkse soa test? wellicht moet je het eens veilig gaan doen?
Ik werk in zo'n laboratorium en ik kan je verzekeren dat het best duur is, zo'n onderzoek.quote:Op maandag 27 juni 2005 15:02 schreef LostFormat het volgende:
[..]
In de grote steden kun je het gratis laten doen.
Kun jij mn vraag in de OP beantwoorden dan?quote:Op maandag 27 juni 2005 22:36 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik werk in zo'n laboratorium en ik kan je verzekeren dat het best duur is, zo'n onderzoek.. Maar goed, daar merk je als patient nix van.
Nee, want ik doe de automatisering. Ik haak af bij het zien vd plaatjes en de onderzoeksapparaten.quote:Op maandag 27 juni 2005 22:43 schreef Magics het volgende:
[..]
Kun jij mn vraag in de OP beantwoorden dan?
Ik doe alleen maar veilig, maar toch laat ik 2 maal per jaar checken.quote:Op maandag 27 juni 2005 21:32 schreef Laton het volgende:
Jaarlijkse soa test? wellicht moet je het eens veilig gaan doen?
Alhoewel ze het waarschijnlijk wel kunnen vermeerderen dmv PCR. Maarja ik ga de research in, niet de diagnostiekquote:Op maandag 27 juni 2005 10:35 schreef Quara het volgende:
[..]
Kan niet, de antistoffen worden door je lichaam gevormd... en niet in een buisje met bloed
Bij mij was het bloed en urine, maar ik ben een jongen. Bij een meisje hebben ze geloof ik ook een uitstrijkje uit de vagina nodig.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 22:16 schreef meissie24 het volgende:
HOe gaat een soa test??? HIer zie ik alleen bloedtest, dat vindt ik wel oke om te doen maar ik hoor normaal dat het ook een intiem onderzoek is..........
Dus graag opheldering. Ik ben nu vrijgezel en zou het toch graag zonder condoom willen doen bij mijn nieuwe vriend als ik die krijg. Ik heb een potentiele aanbieder dusse...... Dus een bloedtest zou ik zo laten doen.
Waarom?quote:Op maandag 27 juni 2005 10:32 schreef Quara het volgende:
[..]
Jup, elke maand een millilitertje of 2 afnemen!
Ik geef altijd bloed en ze doen een uitstrijkje, nu ging dat eerst altijd met eendebek(rotding!!!), maar de laatste keer mocht ik (alleen) een kamertje in met een wattenstaafje, die moest ik inbrengen, even ronddraaien binnen en dan even een minuutje ongeveer erin houden.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 02:01 schreef meissie24 het volgende:
Ow oke, ik dacht dat je meisje was, ja waarom weet ik niet, dus slaat eigenlijk nergens op!!!!
Misshcien dat Erodome nog een keer antwoord komt geven![]()
3 maanden na t bloedprikken of 3 maanden na de sex? Sex is wel 3 maanden geleden namelijk, maar bloedprikken slechts 5 dagen.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 02:04 schreef Mukie het volgende:
HIV merk je pas na 3 maanden in het bloed op.
De rest bijna direct.
Doet die eendenbek dan zo zeer?? Waar kan ik het beste naartoe gaan naar mijn huisarts of ergens anders? Is het ook ergens gratis??quote:Op zaterdag 2 juli 2005 13:24 schreef erodome het volgende:
[..]
Ik geef altijd bloed en ze doen een uitstrijkje, nu ging dat eerst altijd met eendebek(rotding!!!), maar de laatste keer mocht ik (alleen) een kamertje in met een wattenstaafje, die moest ik inbrengen, even ronddraaien binnen en dan even een minuutje ongeveer erin houden.
Het ligt er dus een beetje aan, er zijn wat verschillende methode's, maar een uitstrijkje is wel wat ik gewend ben van de gg&gd....
Oke, nou kan nou niet zeggen dat ik er om sta te springen om dat te laten doen. Maar ja ergens dnek ik je kan wel kop in ut zand steken maar daar schiet je ook niks mee op!!!quote:Op zaterdag 2 juli 2005 20:04 schreef erodome het volgende:
Nee, het doet geen zeer, vind het alleen een naar gevoel, nare houding, naar dat er iemand zo tussen mijn benen zit te gluren(ja en dat zeg ik).
Ben een beetje overgevoelig op dat gebied, vind het naar, pijn is echt teveel gezegd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |