Ik gok op Tonnyquote:
Nog meer????quote:AR, vooralsnog kan ik niks met die hint. Heb je er nog een?
quote:Op maandag 27 juni 2005 10:42 schreef Gellius het volgende:
Een krabbel van Sjef van Oelkel? Of beter nog? Wim T?
Dan zoek jij maar een schilderwerkje van Paul Haenen opquote:
Nee, dat doe ik niet!quote:Op maandag 27 juni 2005 10:58 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Dan zoek jij maar een schilderwerkje van Paul Haenen op
Anything goes, K-man.quote:Op maandag 27 juni 2005 11:31 schreef k_man het volgende:
Hoe was het nou ook alweer, zijn tvp's hier wel of niet toegestaan?
Het lijkt er wel een beetje op....quote:Op maandag 27 juni 2005 18:13 schreef Augustina het volgende:
Het zou toch zonde zijn als mijn favo topic een stille dood zou sterven.
Gellius, je hebt -lijkt mij- alle kansen gehad zelf wat te plaatsen.quote:Op maandag 27 juni 2005 18:24 schreef Gellius het volgende:
Hm, alweer een reviaanse plaat.
Dan mag je de mijne net zo beschouwen.quote:Op maandag 27 juni 2005 18:40 schreef Gellius het volgende:
Ja maar! Maar! Een opmerking is nog geen aanmerking.
Soutinequote:Op maandag 27 juni 2005 20:21 schreef cioran63 het volgende:
Chaim Soutine
Russia 1893-1943
L'homme aux rubans (Man with ribbons) 1921-22
Oil on canvas
81.3 x 61.7cm
Purchased 1988 with funds from the 1988 International Exhibitions Program
Collection: Queensland Art Gallery
Jaja, ik was het al aan het editten, maar Fok was weer zo vreselijk traag.quote:Op maandag 27 juni 2005 21:13 schreef cioran63 het volgende:
Georgia O'Keeffe is goed. Alleen verkeerd gespeld.
quote:Op maandag 27 juni 2005 22:07 schreef ALTER-EGO het volgende:
Niet schrikken hoor, maar ik ga (proberen te) slapen.
Welterusten.
Correct.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 06:26 schreef Automatic_Rock het volgende:
Is het een Mondriaan??
ik hoop voor je dat Augie het niet zelf geschildert heeft....quote:
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 20:14 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
ik hoop voor je dat Augie het niet zelf geschildert heeft....
Hm. De nachtploeg in residence is ingedommeld. Zo gaan die dingen. Het graf grijnst ons allen lonkend tegemoet. Verwelkom de Laatste Minnares.quote:
Ach nee, ik ben er ook te moe voor.quote:Op woensdag 29 juni 2005 00:45 schreef Gellius het volgende:
Zullen we gaan bekvechten, DO2?
Wie is SEMTEX?quote:Ik laat het maar aan SEMTEX en AE over,denk ik .
Dit is SEMTEX: Fotoboek van SEMTEXquote:
60%quote:Op woensdag 29 juni 2005 17:07 schreef k_man het volgende:
Ben jij een kunstkenner... doe de test!
Ook leuk.
Correct! En een titel?quote:Op woensdag 29 juni 2005 18:32 schreef Automatic_Rock het volgende:
Alberto Giacometti
Oke, ik zal Isa inlichten, jij mag m'n taken overnemenquote:Op woensdag 29 juni 2005 19:14 schreef De-oneven-2 het volgende:
70%... Beetje mazzel, ook...
quote:Op woensdag 29 juni 2005 19:21 schreef De-oneven-2 het volgende:
Jij bent DE man.
oe, da's een tegenvallertje Cioranquote:Op woensdag 29 juni 2005 19:49 schreef cioran63 het volgende:
50%
Onacceptabel.quote:Op woensdag 29 juni 2005 20:08 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
oe, da's een tegenvallertje Cioran
Onmogelijk!quote:Op donderdag 30 juni 2005 09:25 schreef Augustina het volgende:
Ik kan er niet omheen. Dit topic gaat dood.
Jah....quote:Op donderdag 30 juni 2005 09:25 schreef Augustina het volgende:
Die afbeelding!quote:Op donderdag 30 juni 2005 09:42 schreef De-oneven-2 het volgende:
Welnee,
ze slaapt gewoon even...
En net als bij sneeuwwitje,
wordt ze op een goede dag wakker gekust:
[afbeelding]
Heb je hem zelf gemaakt dan???quote:Op donderdag 30 juni 2005 10:36 schreef De-oneven-2 het volgende:
En waarom heeft er nog niemand een compliment gemaakt m.b.t. mijn nieuwe avatar!?
Inmiddels beyond transmitting, Dootje?quote:Op donderdag 30 juni 2005 10:36 schreef De-oneven-2 het volgende:
En waarom heeft er nog niemand een compliment gemaakt m.b.t. mijn nieuwe avatar!?
Zie ik daar AR in de keuken hangen net boven de handdoekhaakjes?quote:Op donderdag 30 juni 2005 10:55 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Heb je hem zelf gemaakt dan???
En daarbij, heb jij iets gezegt over mijn nieuwe avatar???![]()
Yeah it's mequote:Op donderdag 30 juni 2005 11:08 schreef Augustina het volgende:
[..]
Zie ik daar AR in de keuken hangen net boven de handdoekhaakjes?
Ja, dat weet ik Augie...quote:Op donderdag 30 juni 2005 11:10 schreef Augustina het volgende:
O ja, ik heb ook een nieuwe avatar hoor.![]()
Kwam ik even voor een aangename verrassing te staan!quote:Op donderdag 30 juni 2005 11:16 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Yeah it's me![]()
de grotere versie staat in m'n fotoboek
We doen gewoon alsof...quote:Op donderdag 30 juni 2005 11:07 schreef Augustina het volgende:
[..]
Inmiddels beyond transmitting, Dootje?
Ja hallo, we hebben niet eens een opgave.quote:Op donderdag 30 juni 2005 09:25 schreef Augustina het volgende:
Jawel hoor.quote:Op donderdag 30 juni 2005 18:47 schreef k_man het volgende:
[..]
Ja hallo, we hebben niet eens een opgave.
Anarchie!quote:Op donderdag 30 juni 2005 20:07 schreef Automatic_Rock het volgende:
ai ai ai, als Do2 hier achter komt...
Deze doet je vast ergens aan denken:quote:Op vrijdag 1 juli 2005 09:41 schreef Augustina het volgende:
Ik verwacht een hele mooie opgave van jou, Dootje.
Is er al een prognose?quote:Op donderdag 30 juni 2005 09:25 schreef Augustina het volgende:
Wat tussen de haakjes staat.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 13:51 schreef ALTER-EGO het volgende:
Do2-tje... een hint... kan dat?
Doeidoei.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 13:56 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik moet weer weg...
( AE: verwacht rond 4 uur een telefoontje van me... )
Le Corbusier is goed, Villa Savoye is goed, maar de echte naam van de man is Charles Edouard Jeanneret.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 09:37 schreef De-oneven-2 het volgende:
Toegegeven; de man was zijn tijd ver vooruit...
Charles-Edouard Guillaume ( Le Corbusier ) - Villa Savoye
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 18:09 schreef k_man het volgende:
[..]
Le Corbusier is goed, Villa Savoye is goed, maar de echte naam van de man is Charles Edouard Jeanneret.
Nou ja, goed genoeg voor de eerste architectuuropgave.
En nu?quote:Op zondag 3 juli 2005 17:45 schreef De-oneven-2 het volgende:
Nieuw gezicht. Goed antwoord.
Dat ook.quote:
En als ik dat niet doe?quote:Op zondag 3 juli 2005 20:26 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Dat ook.![]()
Soms... niet altijd... dat ligt in dit geval aan de nieuwe opgave en of je die plaatst.
Is onkundig ook een optie?quote:Op zondag 3 juli 2005 20:31 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Dan ben je wellicht een onwillig iemand... dat kan ook erg lekker zijn.![]()
Maar anders wordt het net zo makkelijk als de opgave die ik "opgelost" heb.quote:Op zondag 3 juli 2005 20:35 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Neen!
Dat is imo eerder een teken van zelfonderschatting.
Voor een kenner oke...quote:Op zondag 3 juli 2005 20:37 schreef HanvanMeegeren het volgende:
[..]
Maar anders wordt het net zo makkelijk als de opgave die ik "opgelost" heb.
Als je (mag ik dat tegen je zeggen?) de eigenschappen van de geposte foto had bekeken had je dit: http://www.rawvision.com/abcd/images/artistsimages/carlo2.jpg gezien.quote:Op zondag 3 juli 2005 20:40 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Voor een kenner oke...
Maar voor een onwetende zoals ik is een opgave niet snel gemakkelijk.
Je bent eerlijk!quote:Op zondag 3 juli 2005 20:48 schreef HanvanMeegeren het volgende:
[..]
Als je (mag ik dat tegen je zeggen?) de eigenschappen van de geposte foto had bekeken had je dit: http://www.rawvision.com/abcd/images/artistsimages/carlo2.jpg gezien.
Als je dan naar www.rawvision.com was gegaan en bij de "c" van Carlo had gekeken had je alle info gekregen om het "raadsel"op te lossen.
Ik ben een faker, vandaar de nick.
Iemand zei dat het hietr leuk was, dus heb ik een paar dagen gekeken. Toen wou ik een nieuwe opgave en heb ik gecheat.
quote:Op zondag 3 juli 2005 20:51 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Je bent eerlijk!
Dan mag je van mij een faker zijn hoor.
Voor de een een makkie... voor de andere kant niet.quote:Op zondag 3 juli 2005 20:50 schreef HanvanMeegeren het volgende:
Nieuwe opgave:
[edit]knipknip link eruit zonder kijken... met spieken weet ik mijn bevrediging namelijk niet te bereiken...[edit]
Makkie!
quote:Op zondag 3 juli 2005 20:53 schreef HanvanMeegeren het volgende:
[..]
[afbeelding] Love you too [afbeelding]
Nee, die heeft ie nooit vervalst. Check de link.quote:Op zondag 3 juli 2005 20:58 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Voor de een een makkie... voor de andere kant niet.
Een wild gokje... is het een Han van Meegeren?
Jama jamaa... ik wil het raden....quote:Op zondag 3 juli 2005 21:00 schreef HanvanMeegeren het volgende:
[..]
Nee, die heeft ie nooit vervalst. Check de link.
Is een van de schildersfamilie die de naam heeft van een vogel.quote:Op zondag 3 juli 2005 21:08 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Jama jamaa... ik wil het raden....
Geef me maar een hint.
Jeemie... je maakt het nu wel érg ingewikkeld.quote:Op zondag 3 juli 2005 21:10 schreef HanvanMeegeren het volgende:
[..]
Is een van de schildersfamilie die de naam heeft van een vogel.
Mijn schoonvader heeft er een voor me nageschilderd die jij hebt gezien.
Onwetendheid... hmja, dat is soms heerlijk.quote:
Is een vogel die z'n ei in een andermans nest legt.quote:Op zondag 3 juli 2005 21:13 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Jeemie... je maakt het nu wel érg ingewikkeld.
Ik weet dat je het aankan, maar vrees uw toorn.quote:Op zondag 3 juli 2005 21:14 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Onwetendheid... hmja, dat is soms heerlijk.![]()
soms ook wel lastig... maar dat kan ik wel aan
GRRRRRRrrrrrrrrrrrrrrrrrr... die ken ik niet... dus vrees ik ook niet.quote:Op zondag 3 juli 2005 21:15 schreef HanvanMeegeren het volgende:
[..]
Ik weet dat je het aankan, maar vrees uw toorn.
Het zou helpen als ons stuiterballetje haar icq aanzette. Maar het blijft ons geheimple want die anderen willen niet meer fokken.quote:Op zondag 3 juli 2005 21:17 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
GRRRRRRrrrrrrrrrrrrrrrrrr... die ken ik niet... dus vrees ik ook niet.
En natuurlijk de kracht van de postbank.quote:Op zondag 3 juli 2005 21:17 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
GRRRRRRrrrrrrrrrrrrrrrrrr... die ken ik niet... dus vrees ik ook niet.
quote:Op zondag 3 juli 2005 21:19 schreef HanvanMeegeren het volgende:
[..]
Het zou helpen als ons stuiterballetje haar icq aanzette. Maar het blijft ons geheimple want die anderen willen niet meer fokken.
Ik moest toch wat om je aandacht te krijgen.quote:Op zondag 3 juli 2005 21:25 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
![]()
Hehe... het spuit 11 stuiterballetje begint te rinkelstuiteren...
![]()
Het is jij!![]()
mijn icq kan ik momenteel niet aanzetten omdat mijn computer kapoetskie is... althans, nu weer gemaakt, maar nog onder handen voor installaties etcetera. Ik zit nu achter Jip zijn pc... die ook zo uitmoet omdat er een schijf van mijn pc inzit en terug moet daarheen. Maar duurt niet lang meer.
En nog een hele dikkejeweetwel waarvoor... en daar kom ik ook nog op terug wanneer ik mijn icq weer aan de praat heb.
Daar hoefde je niet eens veel voor te doen.quote:Op zondag 3 juli 2005 21:27 schreef HanvanMeegeren het volgende:
[..]
Ik moest toch wat om je aandacht te krijgen.![]()
Dat kan ie best ja.quote:Op zondag 3 juli 2005 21:29 schreef HanvanMeegeren het volgende:
Én JIp kan zonder PC leven?
Lucky you.quote:Op zondag 3 juli 2005 21:32 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Dat kan ie best ja.
Zeker als ie, zoals nu, bij een vriendje logeert.
Het hele weekend al... dan mis ik um toch wel hoor.quote:
Op deze pc kan ik alleen via webmail mijn mail checken... en dat werkt niet zo.. zal zo even kijken of ik er in kan. Anders moet ik mijn geduld bewaren tot ik weer achter mijn eigen pc kan.quote:Op zondag 3 juli 2005 21:36 schreef HanvanMeegeren het volgende:
Je had wel mail op je site ontvangem? Met Votovv?
Het is gemaild naar {voornaam}@....eiland.nlquote:Op zondag 3 juli 2005 21:41 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Op deze pc kan ik alleen via webmail mijn mail checken... en dat werkt niet zo.. zal zo even kijken of ik er in kan. Anders moet ik mijn geduld bewaren tot ik weer achter mijn eigen pc kan.
Missen is normaal, vrij is goed.quote:Op zondag 3 juli 2005 21:39 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Het hele weekend al... dan mis ik um toch wel hoor.
(al heeft een weekendje "vrij" ook veel goed gedaan)
Heb net even gekeken, maar lukt me niet om bij nieuwere berichten te komen nu.. zal dus mijn geduld moeten bewaren tot (hopelijk) later op de avond.quote:Op zondag 3 juli 2005 21:43 schreef HanvanMeegeren het volgende:
[..]
Het is gemaild naar {voornaam}@....eiland.nl
Alles erg goed. Heb je errug gemist. Had je bijna gebeld, maar zag dat je al andere telefoontjes kreeg.quote:Op zondag 3 juli 2005 21:46 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Heb net even gekeken, maar lukt me niet om bij nieuwere berichten te komen nu.. zal dus mijn geduld moeten bewaren tot (hopelijk) later op de avond.
Alles goed?
Zou best kunnen, is een mooi plaatje van een goede Hollandsche schilder. MIjn favoriet is z'n strand ding met se vissersboten, maar die kon ik niet vinden op google en ik ben onkundig op het gebied van posten van fotovvs behalve als ik kan uploaden, en dat kan niet op dit y*****forum.quote:Op zondag 3 juli 2005 21:53 schreef k_man het volgende:
Hé, Is dat een zicht op Kampen?
Mie joe toe.quote:Op zondag 3 juli 2005 21:53 schreef HanvanMeegeren het volgende:
[..]
Alles erg goed. Heb je errug gemist. Had je bijna gebeld, maar zag dat je al andere telefoontjes kreeg.![]()
![]()
![]()
![]()
Bijna, Johannes Hermanus Barend Koekoek.quote:Op zondag 3 juli 2005 21:59 schreef k_man het volgende:
Ik herken volgens mij de kerken van Kampen.
De schilder is H. Koekoek.
Ikke weet ja, maar ikke verlegen.quote:Op zondag 3 juli 2005 22:01 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Mie joe toe.
Nah... jij mag me altijd bellen... jeweettoch.![]()
![]()
Haa K_man!quote:Op zondag 3 juli 2005 21:59 schreef k_man het volgende:
Ik herken volgens mij de kerken van Kampen.
De schilder is H. Koekoek.
Betitel de Titel is de naam en ook het doel van dit topic meneer van Meegeren.quote:Op zondag 3 juli 2005 22:03 schreef HanvanMeegeren het volgende:
[..]
Bijna, Johannes Hermanus Barend Koekoek.Een van de Koekoeken.
Nu moet jij heb ik begrepen.
Anders ik wel.quote:Op zondag 3 juli 2005 22:04 schreef HanvanMeegeren het volgende:
[..]
Ikke weet ja, maar ikke verlegen.
Maar ik wil niet betuttelen!quote:Op zondag 3 juli 2005 22:06 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Betutel de Titel is de naam en ook het doel van dit topic meneer van Meegeren.
quote:Op zondag 3 juli 2005 22:12 schreef HanvanMeegeren het volgende:
[..]
Maar ik wil niet betuttelen!
En de titel is: Shipping in an Estuary.
Wat een Estuary ook mag zijn.
En toch (juist daarom) hou ik van je.quote:Eerst een stukje geschiedenis. Dit topic is ooit begonnen door een te hoog alcoholpromilage in het bloed van Do2, in combinatie van een gemis aan een leuk topic. Zodoende besloot Do2 zelf een topic te openen, met dit als resultaat:
37 BdT-en op een rij.
En nu een nieuwe ronde, nieuwe kansen, zelfde spelregels.
Je plaatst een afbeelding van een kunstwerk, en de anderen moeten de titel en kunstenaar raden. Diegene die het geraden heeft mag weer een nieuwe opgave plaatsten. En als dit binnen een half uur niet gedaan is, dan mag iedere willekeurige user iets plaatsen.
Vast niet, volgens mij gaven ze geen hoogdravense titels toen. Dis is wat een veilinghuis er van maakte. Als je het interbationaal maakt bren gt het meer geld op toch?quote:Op zondag 3 juli 2005 22:13 schreef k_man het volgende:
Dat kan haast niet de oorspronkelijke titel zijn, toch?
[smiley post]quote:Op zondag 3 juli 2005 22:15 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
[..]
En toch (juist daarom) hou ik van je.
Had ik al gezegd "een heel warm welkom lieve heer van Meegeren"?quote:Op zondag 3 juli 2005 22:22 schreef HanvanMeegeren het volgende:
[..]
[smiley post]
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding][afbeelding] [afbeelding] [afbeelding][afbeelding] [afbeelding] [afbeelding][afbeelding] [afbeelding] [afbeelding][afbeelding] [afbeelding] [afbeelding][afbeelding] [afbeelding] [afbeelding][afbeelding] [afbeelding] [afbeelding][afbeelding] [afbeelding] [afbeelding][afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
[/smiley post]
Ja je hebt gelijk, excuse me very much.quote:
Dat mag he, wanneer je jezelf Han van Meegeren noemt... dan zit er ergens iets van bedriegelijkheid verborgen.quote:Op zondag 3 juli 2005 23:15 schreef De-oneven-2 het volgende:
Oh, hij heeft gespiekt!
Ja, zo kan ik het ook!
Ja sowwy Dot-je... duidelijker kan ik het niet maken.quote:Op zondag 3 juli 2005 23:30 schreef De-oneven-2 het volgende:
Jezus, AE,
ik ben, zoals jij donders goed weet, besschonken momenteel...
Dan mag het best iets duidelijker, hoor...
Nieuwsgierig aagje.quote:
Ik houd van je.quote:Op zondag 3 juli 2005 23:38 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Nieuwsgierig aagje.
Jij weet mijn discretie en dus weet je dat ik er hier niet meer over loslaat dan: Een speciaal en bijzonder mens... een goede vriend van mij.
Linkje van de vindplaats, er staat nog meer moois op:quote:Op maandag 4 juli 2005 17:34 schreef HanvanMeegeren het volgende:
Ik heb 'm gevonden!
Portrait of a Knight of Malta Idd van Caravaggio.
Vandaar dat Maltezer kruis.
Vanwege mijn gebrek en onkunde op het gebied van web space e.d., versterkt doordat je op dit y*****forum niet kan uploaden, laat ik dat gaarne aan anderen over. Anders wordt het weer zo'n makkie.quote:
Is een oud garpje.quote:Op maandag 4 juli 2005 19:52 schreef Augustina het volgende:
y*****forum?
De regelgeving:quote:Op maandag 4 juli 2005 19:59 schreef k_man het volgende:
Ach, de meesten kunnen zich volgens mij wel bedwingen waar het op spieken aankomt.
Dan was je vast errug geschokt dat ik die discipline niet had, maar ja, ik ben al errug oud, dus heb haast.quote:Op maandag 4 juli 2005 20:01 schreef De-oneven-2 het volgende:
Daar ga ik wel vanuit, ja.
Ik ben er nog van aan het bekomen...quote:Op maandag 4 juli 2005 20:03 schreef HanvanMeegeren het volgende:
[..]
Dan was je vast errug geschokt dat ik die discipline niet had, maar ja, ik ben al errug oud, dus heb haast.
Maar ik moest koken....quote:Op maandag 4 juli 2005 20:04 schreef De-oneven-2 het volgende:
Het getuigt natuurlijk wel van enorme sportiviteit als diegene die het geraden heeft na dat half uurtje alsnog een nieuwe opgave plaatst, he...
Ja lekker....quote:Op maandag 4 juli 2005 20:07 schreef Augustina het volgende:
Koffie dan maar...
Hatsieflatsiekidee!,quote:Op maandag 4 juli 2005 20:07 schreef Augustina het volgende:
Koffie dan maar...
Ik ben nu ein-de-lijk zover dat ik architectuur en 3d-kunst durf te accepteren in dit topic,quote:Op maandag 4 juli 2005 20:08 schreef HanvanMeegeren het volgende:
[..]
Maar ik moest koken....
Moeten het altijd schilderijen of foto's e.d. zijn?
What about gedichten, songteksten, etc?
Ik heb net ff gechekt maar dat is wel erg makkelijk met google.quote:Op maandag 4 juli 2005 20:12 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Ik ben nu ein-de-lijk zover dat ik architectuur en 3d-kunst durf te accepteren in dit topic,
en dan kom jij er gelijk nog een schepje bovenop doen?
Je zou er nog aan toe kunnen voegen dat het een portret van Fra Antonio Martelli is. Maar goed.quote:Op maandag 4 juli 2005 17:34 schreef HanvanMeegeren het volgende:
Ik heb 'm gevonden!
Portrait of a Knight of Malta Idd van Caravaggio.
Vandaar dat Maltezer kruis.
Ja, da's het volgende probleem waar je mee zit...quote:Op maandag 4 juli 2005 20:16 schreef HanvanMeegeren het volgende:
[..]
Ik heb net ff gechekt maar dat is wel erg makkelijk met google.
Dus lama.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |