Omdat mn stijve zo in de weg ligt.quote:Op maandag 27 juni 2005 02:31 schreef Litso het volgende:
OMG d'r zitten echt gore bij op die site van je. Kan ik weer niet slapen.
Dat moet toch echt gods gruwelijk pijn doen lijkt me zo.quote:
omg wat ergquote:
*zap.quote:
quote:Op maandag 27 juni 2005 02:38 schreef Xebrozius het volgende:
Het origineel waat het allemaal mee begon (voor de onwetenden)
[afbeelding]
dat zal je wel weer een ban opleverenquote:Op maandag 27 juni 2005 02:38 schreef Xebrozius het volgende:
Het origineel waat het allemaal mee begon (voor de onwetenden)
[afbeelding]
Ik heb vandaag eindelijk een FP ban gekregen en in Feedback een adblocker aangeraden, ik heb lopen kutten in R&P en heb heb lopen flamen en trollen. Ik denk niet dat ik nu geband ga worden voor 1 miezerig plaatje.quote:Op maandag 27 juni 2005 02:40 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
[..]
dat zal je wel weer een ban opleveren![]()
Misschien wordt dit de druppel.... je zal niet de eerste zijn enzo...quote:Op maandag 27 juni 2005 02:42 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Ik heb vandaag eindelijk een FP ban gekregen en in Feedback een adblocker aangeraden, ik heb lopen kutten in R&P en heb heb lopen flamen en trollen. Ik denk niet dat ik nu geband ga worden voor 1 miezerig plaatje.
ik zag hem gelijk, het internet heeft mijn gedachtes gevuld met viezigheidquote:
quote:Op maandag 27 juni 2005 02:45 schreef Xebrozius het volgende:
Dit kan je toch niet serieus menen?
[afbeelding]
omg wie bedenkt dit soort atracties nou ook?quote:
De mijne komen allemaal gewoon van Rate my af hoorquote:Op maandag 27 juni 2005 02:45 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Er zijn ook gewoon mensen die er actief naar op zoek zijn
Ik bedoelde meer in de zin dat er daadwerkelijk mensen zijn die in hedendaagse dingen een goatse zien...quote:Op maandag 27 juni 2005 02:46 schreef Litso het volgende:
[..]
De mijne komen allemaal gewoon van Rate my af hoor
Ja die kwam ik net ook al tegen... Dat was het moment dat ik net een slok nam van mijn koffie... En opeens moest ik denken hoe dat mens zou proeven als je d'r zou beffen. Let wel, ik had koffie in mijn mond... Dus ik moest even slikkenquote:
quote:Op maandag 27 juni 2005 02:53 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Ja die kwam ik net ook al tegen... Dat was het moment dat ik net een slok nam van mijn koffie... En opeens moest ik denken hoe dat mens zou proeven als je d'r zou beffen. Let wel, ik had koffie in mijn mond... Dus ik moest even slikken.
link?quote:Op maandag 27 juni 2005 02:54 schreef blackmage het volgende:
als iedereen hier mee wegkomt vind ik mijn ban voor mijn schattige foto onterecht zeg![]()
![]()
OMG, waarom vraag je je dat dan ook af!quote:Op maandag 27 juni 2005 02:53 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Ja die kwam ik net ook al tegen... Dat was het moment dat ik net een slok nam van mijn koffie... En opeens moest ik denken hoe dat mens zou proeven als je d'r zou beffen. Let wel, ik had koffie in mijn mond... Dus ik moest even slikken.
Newbiequote:Op maandag 27 juni 2005 02:57 schreef PLAE@ het volgende:
Wat is een goatse dan?
Het is allemaal S1nn3rz z'n schuld. Die haalde me hierheen![]()
quote:Op maandag 27 juni 2005 02:57 schreef PLAE@ het volgende:
Wat is een goatse dan?
Het is allemaal S1nn3rz z'n schuld. Die haalde me hierheen![]()
Ik heb dit topic maar gebookmarked.quote:Op maandag 27 juni 2005 02:58 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
Ik heb hier gewoon godsallejezus veel van de plaatjes![]()
AAAUUUWWWquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |