phew, thanx!quote:Op maandag 27 juni 2005 13:30 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
* Geeft de After Sun en komkommer door*
welquote:Op maandag 27 juni 2005 13:48 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
nee
*hotmail check*quote:Op maandag 27 juni 2005 09:17 schreef Blubberzwijn het volgende:
mogguh.. keb ineens 250 mb opslagruimte op hotmail
Kheb t al maandenquote:Op maandag 27 juni 2005 14:07 schreef Andyvie het volgende:
[..]
*hotmail check*
Ah, vandaar dat er 1 MB aan foto's in mijn mailbox konden terwijl die al voor 75 vol zat
*3 accountsquote:Op maandag 27 juni 2005 14:24 schreef Ryan_R het volgende:
Je moet gewoon gmail gebruiken, daar werken ze niet met mb maar met gb![]()
Waar?quote:Op maandag 27 juni 2005 14:52 schreef Blubberzwijn het volgende:
wat een leuke mensen zijn er hier vandaag
Idd ja...ik vind dat ik vandaag ook wel erg leuk ben.....maar toch wel tof dat het jou ook opvalt...was ff bang dat niemand het zou zien.quote:Op maandag 27 juni 2005 14:52 schreef Blubberzwijn het volgende:
wat een leuke mensen zijn er hier vandaag
fretsquote:Op maandag 27 juni 2005 14:55 schreef Waxxer het volgende:
Zo, weer wat ditjes en datjes geregeldsoms best irritant dat je ergens vier keer om of naar moet vragen om iets te weten te komen na een verhuizing
Hihihihi
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.you are too late to save the child, now you will join him.. in hell
quote:Op maandag 27 juni 2005 15:10 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
fretsNadthcargednilewgnirpskiéko.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
![]()
ks mpi, jry ,pry bsm n;innrtxeokmquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 27 juni 2005 15:10 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
fretsDoe eens lief tegen Wax, hij kan er ook niks aan doen dat jullie nieuwe telefoons hebbenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
En en en en en het was niet eens het CWIquote:Op maandag 27 juni 2005 15:29 schreef wonderer het volgende:
[..]
Doe eens lief tegen Wax, hij kan er ook niks aan doen dat jullie nieuwe telefoons hebben
quote:Op maandag 27 juni 2005 15:21 schreef Waxxer het volgende:
[..]
ks mpi, jry ,pry bsm n;innrtxeokmhuh?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- Hey! Listen!
quote:Op maandag 27 juni 2005 15:21 schreef Waxxer het volgende:
[..]
ks mpi, jry ,pry bsm n;innrtxeokmol xrh jrr. yr ,pro;okl@SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.you are too late to save the child, now you will join him.. in hell
*geeft Wax een knuffel* Stil maar, het komt wel goed. Blub is gewoon een beetje ... niet aardig vandaag.quote:Op maandag 27 juni 2005 15:35 schreef Waxxer het volgende:
[..]
En en en en en het was niet eens het CWIik weet alleen niet of ik nou wel of niet electr. enz apart moet betalen
en dan moet ik gelijk dood
ben je nog boos?quote:
quote:Op maandag 27 juni 2005 15:47 schreef wonderer het volgende:
[..]
*geeft Wax een knuffel* Stil maar, het komt wel goed. Blub is gewoon een beetje ... niet aardig vandaag.
Wil je erover praten?quote:Op maandag 27 juni 2005 15:58 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
ik vind het alleen verschrikkelijk als iemand hihihihi zegt.. en ditjes en datjes
![]()
Ik ben geen vrouwquote:
Examen??quote:Op maandag 27 juni 2005 15:38 schreef Cybart het volgende:
oja... VAKANTIE![]()
![]()
![]()
![]()
heb wel mn laatste examen verneukt, maar dat was het gisteren allemaal wel waard
en de hele dag binnen zitten sucks
ben 22, heb het ook niet over eindexamens ofzo hequote:Op maandag 27 juni 2005 16:15 schreef Yoppie het volgende:
[..]
Examen??
Hoe oud zijn jullie eigenlijk als k vragen mag??
ooohw...dacht ut.quote:Op maandag 27 juni 2005 16:17 schreef Cybart het volgende:
[..]
ben 22, heb het ook niet over eindexamens ofzo he
pas je profiel dan aan mutsquote:
hier gezellig...quote:Op maandag 27 juni 2005 17:16 schreef Ryan_R het volgende:
Wat zijn we weer aardig, het was net zo gezellig hier.![]()
het is trouwens nog best warm buiten![]()
jij bent dan ook van de vpquote:Op maandag 27 juni 2005 17:34 schreef DennisMoore het volgende:
Fijnzo, dat TalpaTV hoef ik dus niet te programmeren!.
* DennisMoore mompelt iets met pulp...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |