Dé?? Vibrator?? Paars?quote:Op maandag 27 juni 2005 22:31 schreef Weemz het volgende:
Nee, die ventilator :p
ja, over 'camp" gesproken.....quote:Op maandag 27 juni 2005 22:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Kun je'm niet gezellig hip schilderen?
Of iets met een burberrydinges motiefje
in plaats van diep ademhalen kun je natuurlijk ook gewoon sex hebben. zoals iedereenn.. gewoon weet je. zoals jij en ik en iedereen.quote:Op maandag 27 juni 2005 22:36 schreef Waxxer het volgende:
[..]
*hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh**hhhhhaaaaaaaahhhh......*
quote:Op maandag 27 juni 2005 22:40 schreef ajuu het volgende:
[..]
in plaats van diep ademhalen kun je natuurlijk ook gewoon sex hebben. zoals iedereenn.. gewoon weet je. zoals jij en ik en iedereen.
Heb jij seks met Waxxer?quote:Op maandag 27 juni 2005 22:40 schreef ajuu het volgende:
in plaats van diep ademhalen kun je natuurlijk ook gewoon sex hebben
zoals jij en ik
okay, dan ga ik alweer, als ik niet gewenst benquote:Op maandag 27 juni 2005 22:42 schreef Cybart het volgende:
tsss, heb je die gast ook weer
het zal je in je ego raken... maar dat berichtje was niet voor jou bedoeldquote:Op maandag 27 juni 2005 22:43 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
okay, dan ga ik alweer, als ik niet gewenst ben
Dat was toch wel heel duidelijk?quote:Op maandag 27 juni 2005 22:46 schreef Cybart het volgende:
[..]
het zal je in je ego raken... maar dat berichtje was niet voor jou bedoeld
Mijn mailbox van zowel vlarp.nl als hutmeel.nl is onbeperkt..quote:Op maandag 27 juni 2005 22:47 schreef Weemz het volgende:
Hihi, mijn inbox van hetepost is al 250 MB, maar die van mijn zus pas 25 MB, en die ban broertje pas 2 MB
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |