Wattus?quote:Op maandag 27 juni 2005 21:43 schreef Ang3l het volgende:
[afbeelding]
Beeldige ketting... is dat Otazu?
Otazuquote:
quote:Op maandag 27 juni 2005 21:44 schreef Ang3l het volgende:
Kijk, dit is dan een stuk leuker
[afbeelding]
'k vind het allemaal niks..quote:Op maandag 27 juni 2005 21:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Otazu
[afbeelding]
DE sieraad-designer in nederland.
[afbeelding]
Enge vent, mooie juwelen
Kijk, dat lijkt al meer op wat er in Parijs meeliep met de Gay Pride.quote:Op maandag 27 juni 2005 21:44 schreef Ang3l het volgende:
[afbeelding]
mja bij mij is het meestal na een uur of 6 wel eruit gefloeptquote:Op maandag 27 juni 2005 21:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Veel vloeistof in je oog gooien, of heel lang je oog openhouden zodat ie gaat tranen (maar veel vloeistof is comfortabeler). Dan drijft ie vanzelf naar beneden.
En anders vanaf de bovenrand met je vinger op je ooglid naar beneden wrijven, en vanaf onder en links en rechts (de lens naar het midden duwen). En anders.... (klinkt eng) ... mt je vingr op je oog en dan hetzeldfe herhalen.
En anders gewoon wachten en gaan slapen. Morgen of over een week ligt ie ineens op je wimpers (heb een halve lens een keer een week lang ergens in gehad)
Wat ben ik blij met m'n harde lenzenquote:Op maandag 27 juni 2005 21:49 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
mja bij mij is het meestal na een uur of 6 wel eruit gefloept
Zondag piepte je nog andersquote:Op maandag 27 juni 2005 21:52 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Wat ben ik blij met m'n harde lenzen
hahah die jongen wordt weggedrukt door de borsten van zijn lesbo-vriendinquote:Op maandag 27 juni 2005 21:51 schreef Vlarp het volgende:
De linker heeft wel iets leukigs.. maar op kamkrant.nl heb ik echt van de laatste 6 fotodingen helemaal geen leuke jongens gezien
[afbeelding]
Waarom ben je dan nu al weer terug in het kikkerlandje?quote:Op maandag 27 juni 2005 21:48 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Kijk, dat lijkt al meer op wat er in Parijs meeliep met de Gay Pride..
Ang3ls 10 second judgement: De ketting, de oorbel, D&G, de geforceerd "ruige" pose ... kampquote:Op maandag 27 juni 2005 21:51 schreef Vlarp het volgende:
De linker heeft wel iets leukigs.. maar op kamkrant.nl heb ik echt van de laatste 6 fotodingen helemaal geen leuke jongens gezien
[afbeelding]
jaquote:Op maandag 27 juni 2005 21:44 schreef Ang3l het volgende:
[afbeelding]
camp? nee joh.quote:Op maandag 27 juni 2005 21:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ang3ls 10 second judgement: De ketting, de oorbel, D&G, de geforceerd "ruige" pose ... kamp
wil ik weten hoe ze vies zijn geworden?quote:
Heel simpel...quote:Op maandag 27 juni 2005 21:58 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
wil ik weten hoe ze vies zijn geworden?![]()
Nee, jiij.. .. euhm.. laat ook maarquote:Op maandag 27 juni 2005 21:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ang3ls 10 second judgement: De ketting, de oorbel, D&G, de geforceerd "ruige" pose ... kamp
Kun je'm niet gezellig hip schilderen?quote:Op maandag 27 juni 2005 22:01 schreef ajuu het volgende:
ik moet een ventilator in mijn huis.
maar die dingen zijn zooooo lelijk (van dat kantoor kunststof op een standaard spul)
en als er misschien mooie zijn, dan weer duur,
ja je hebtg ze maar een paar weken per jaar nodig in NL
![]()
![]()
*klik*quote:Op maandag 27 juni 2005 21:39 schreef Vlarp het volgende:
Nou nou nou... heb ik even een spijt dat ik niet naar de Roze Zaterdag ben geweest in Nijmegen. Ocherm, ik heb echt wat gemist zie ik wel.
http://www.gay.nl/artikel.html?artikelid=300
Echt, al die foto's, alleen maar kansloze figuren erop
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |