abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 29 juli 2005 @ 14:55:45 #101
126219 Fransssszzzzlllll
Greetz...Francois
pi_29235658
Als dit types vrouwen alleen nog maar beschikbaar zijn..... vinden ze het dan gek dat wij kerels vrijgezel blijven....???.
I am not a complete idiot...some parts are missing.... :)
pi_29236494
quote:
Op vrijdag 29 juli 2005 14:55 schreef Fransssszzzzlllll het volgende:
Als dit types vrouwen alleen nog maar beschikbaar zijn..... vinden ze het dan gek dat wij kerels vrijgezel blijven....???.
Typisch antwoord in vrouwenlogica-stijl: nee, dat is omdat er iets mis is met die mannen
  vrijdag 29 juli 2005 @ 16:43:35 #103
83951 rashudo
project 2501
pi_29239327
Vrouwen zijn gewoon dom. Door dit feit kunnen wij vrouwen indelen in 2 categoriėn.

1: Vrouwen die beseffen dat ze dom zijn
2: Vrouwen die denken dat ze slim zijn

Ik hoef niet uit te leggen dat de vrouwen waar TS het over heeft in categorie 2 vallen..
Their eyes opaque.
pi_29239396
quote:
Op vrijdag 29 juli 2005 16:43 schreef rashudo het volgende:
Vrouwen zijn gewoon dom. Door dit feit kunnen wij vrouwen indelen in 2 categoriėn.

1: Vrouwen die beseffen dat ze dom zijn
...en die vrouwen zijn eigenlijk best slim
  vrijdag 29 juli 2005 @ 16:47:41 #105
83951 rashudo
project 2501
pi_29239474
quote:
Op vrijdag 29 juli 2005 16:45 schreef joshus_cat het volgende:

[..]

...en die vrouwen zijn eigenlijk best slim
Precies
Their eyes opaque.
pi_29543175
zoek je een man voor een relatie ,
dan krijg je foto's van harde genotspalen met erotische voorstellen toegestuurd,

zoek je een minnaar ,
ligt ie de hele nacht als een wijf te kleppen, werk je hem met moeite de deur uit en begint ie daarna een charme offensief met sms en mail omdat ie verliefd op je is geworden....

grrumpf....

Volgens mij zijn alle mannen gewoon op hun eigen manier geprogrammeerd om je te FOKKEN!
Met mijn gedachten ergens anders ben ik altijd overal :)
pi_29595310
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 19:07 schreef freija het volgende:
dan krijg je foto's van harde genotspalen met erotische voorstellen toegestuurd,

zoek je een minnaar ,
ligt ie de hele nacht als een wijf te kleppen, werk je hem met moeite de deur uit en begint ie daarna een charme offensief met sms en mail omdat ie verliefd op je is geworden....

grrumpf....

Volgens mij zijn alle mannen gewoon op hun eigen manier geprogrammeerd om je te FOKKEN!
Volgens mij zoek jij gewoon niet zo goed
Domheid is de geestelijk vader van arrogantie
pi_29597451
quote:

zoek je een minnaar ,

grrumpf....

In mijn belevingswereld heb je "relatie" en minnaar" omgedraaid.
Vaag....
@luna
  zaterdag 13 augustus 2005 @ 07:04:29 #109
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_29597475
quote:
Op zondag 26 juni 2005 22:46 schreef djenneke het volgende:

[..]

Slimme wichten daarentegen willen alleen maar geld
slimme wichten gaan aan de vrouw

Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 13 augustus 2005 @ 08:40:43 #110
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_29597651
quote:
Op zondag 26 juni 2005 23:34 schreef espina het volgende:
Vrouwen nemen vaak bagage mee uit vorige relatie's en beginnen vervolgens met een nieuwe.. Daar krijg je geheid heibel van..

Zorg dan ook dat je die rotzooi kwijt bent en 'schoon en fruitig' aan een nieuwe begint..
in principe s het het bese als je beide blanco begint, Dus zeg maar als je eerste echte relatie. Ik ben trouwens ook nog beschikbaar
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_29598842
quote:

zoek je een minnaar ,

grrumpf....
En je bent nooit op 't idee gekomen om als je een minnaar wilt, dan eens zo'n genotspaal eens nader te gaan onderzoeken? (en omgekeerd voor een relatie?)

Vrouwen....

[ Bericht 2% gewijzigd door joshus_cat op 13-08-2005 11:16:24 ]
pi_29600546
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 06:47 schreef boempa het volgende:

[..]

In mijn belevingswereld heb je "relatie" en minnaar" omgedraaid.
Vaag....
Haha, ja helder dat was mijn gedachte ook toen ik het schreef
pi_29600576
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 10:56 schreef joshus_cat het volgende:

[..]

En je bent nooit op 't idee gekomen om als je een minnaar wilt, dan eens zo'n genotspaal eens nader te gaan onderzoeken? (en omgekeerd voor een relatie?)

Vrouwen....
hmmm... volgende week een date... misschien toch eens proberen... is natuurlijk geen onbelangrijk deel om te onderzoeken als je voor een langdurige relatie gaat...

zaterdag 13 augustus 2005 @ 12:48:38 #114
121713 ThaGuitarmaistro
Muzikaal hoogstandje
pi_29600891
quote:
Op zondag 24 juli 2005 14:51 schreef travelwoman het volgende:
wees nou eens eerlijk, meeeeer dan de helft van de mannelijke bevolking ziet er niet uit, waar het innerlijk ook goed bij het uiterlijk past en dus goed op afstand gehouden moeten worden...
En dat zegt iemand met zo'n hoofd

Deze reactie vat de hele discussie samen naar mijn idee. Vrouwen willen een knappe, succesvolle, aantrekkelijke, trouwe, loyale, aardige, mooie, slimme en het liefst rijke man.

Probleem is dat 99% van de kerels wel 1 van bovenstaande punten mist.

En als de vrouwen zelf nou allemaal een perfect karakter en figuur hadden, oke..... maar dat is tegenwoordig ver te zoeken. Misschien moeten vrouwen eens wat realistischer worden, en gewoon kijken wat ze zelf verdienen. Kan de lat gelijk een stuk lager
pi_29601175
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 12:48 schreef ThaGuitarmaistro het volgende:

[..]

En dat zegt iemand met zo'n hoofd
Inderdaad!!
Domheid is de geestelijk vader van arrogantie
pi_29601268
quote:

[..]

Deze reactie vat de hele discussie samen naar mijn idee. Vrouwen willen een knappe, succesvolle, aantrekkelijke, trouwe, loyale, aardige, mooie, slimme en het liefst rijke man.
Schijnt verschil in te zitten, volgens onderzoek valt een vrouw minstens op 2 verschillende types:
'de vader van mijn kinderen' en 'gewoon het lekkere ding'.
pi_29601956
quote:

[..]

En als de vrouwen zelf nou allemaal een perfect karakter en figuur hadden, oke..... maar dat is tegenwoordig ver te zoeken. Misschien moeten vrouwen eens wat realistischer worden, en gewoon kijken wat ze zelf verdienen.
So true
.
pi_29602067
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 13:13 schreef freija het volgende:

[..]

Schijnt verschil in te zitten, volgens onderzoek valt een vrouw minstens op 2 verschillende types:
'de vader van mijn kinderen' en 'gewoon het lekkere ding'.
Beware of the poolboy!
pi_29602136
Het is overigens wel zo dat de meeste vrouwen in elk geval goed genoeg zijn om geneukt te worden. Maar dat is dan vaak ook alles. Dat ze daarna het idee in die koppies krijgen dat ze dan misschien ook wel een gooi kunnen doen naar de hoofdprijs is natuurlijk wel hśn waanbeeld.
Maar baseer daar niet gelijk je hele universum op, for christ's sake.

Uiteindelijk zorgt deze ontwikkeling ervoor dat hun verwachtingen voor de rest van hun leven gespeend zijn van enig realisme, en ze uiteindelijk op leeftijd noopt om genoegen te nemen met de middelmatigheid waar ze eerst hun neus zo voor ophaalden.
pi_29602506
Bij het lezen van de topictitel vroeg ik me af: waarom komen sommige mannen eigenlijk niet aan de vrouw?
(en bij het lezen van het topic kreeg ik het vermoeden dat men vindt dat dat komt doordat vrouwen zulke overdreven veeleisende kutwijven zijn. Dat valt best mee hoor )
pi_29602718
Ik denk dat vrouwen onbewust uitstralen dąt ze graag iemand willen die voldoet aan hun duizend belachelijke eisen, maar dat het uiteindelijke scoreresultaat veel dichter bij de werkelijkheid blijkt te liggen.
En net omdat we zo overtuigend uitstralen dat wij "toch wel wat meer waard zijn" (terwijl we best weten dat dat vrij pretentieus is), schromen de minder perfecte mannen natuurlijk om ons te versieren.

Ik vind mezelf zo sneu
En het blijft een ingewikkeld spel van voortdurend aanstoten en aftrekken
  zaterdag 13 augustus 2005 @ 15:24:27 #122
123184 Stuiter_en_Co
In silence we service
pi_29603727
women are evil,

but so am I
The truth will set you free
In god we trust all others we monitor...
trust no one....
pi_29611670
Tja, ik heb op zich geen hekel aan vrouwen, maar er zijn er echt maar HEEL weinig die ik als man leuk vind. De meeste hebben zoveel complicaties waar je gewoon als man niets mee te maken wilt hebben.

Ik denk trouwens ook dat mannen minder veeleisend zijn qua vrouwen omdat mannen niet de hele tijd van die blaadjes zitten te lezen waar de 'ideale vrouw' (qua persoonlijkheid) in staat. Vrouwen doen dat wel. Die denken teveel over dingen na, zoeken overal wat achter.

Vrouwen hebben misschien nog wel meer dan mannen een ideaal-beeld van hoe de partner moet zijn door hun strot geduwd gekregen waardoor de lat een stuk hoger is komen te liggen. Wat krijg je dan:

vooral mooie / leuke mensen hebben een relatie.

Is eigenlijk ook prima, irritante/lelijke/vervelende/dikke mensen moeten ook geen relatie krijgen want die krijgen ook eerder irritante/lelijke/vervelende/dikke kinderen. Mooie / leuke mensen krijgen eerder mooie / leuke kinderen.

Natuurlijke selectie noemen we dat.

Ach en nog iets, alsof vrouwen niet sexueel gefrustreerd zouden zijn? Sterker nog, ik denk dat vrouwen zowiezo sexueel gefrustreerder zijn. Een man vind het al snel best, beetje neuken & zweten en het is best. Bij de vrouw komt er dan nog een waslijst aan dingen bij die er moeten gebeuren om mevrouw een content gevoel te geven.
En dan blijft achteraf dat ze dat ook niet willen omdat ze dan niet kunnen zeuren bij hun vriendin hoe vervelend het wel niet is met hun man.

Vrouwen zijn gewoon verschrikkelijk eigenlijk, behalve die paar die wel leuk zijn
  zaterdag 13 augustus 2005 @ 21:15:02 #124
121713 ThaGuitarmaistro
Muzikaal hoogstandje
pi_29612134
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 20:59 schreef maertz het volgende:
Tja, ik heb op zich geen hekel aan vrouwen, maar er zijn er echt maar HEEL weinig die ik als man leuk vind. De meeste hebben zoveel complicaties waar je gewoon als man niets mee te maken wilt hebben.

Ik denk trouwens ook dat mannen minder veeleisend zijn qua vrouwen omdat mannen niet de hele tijd van die blaadjes zitten te lezen waar de 'ideale vrouw' (qua persoonlijkheid) in staat. Vrouwen doen dat wel. Die denken teveel over dingen na, zoeken overal wat achter.

Vrouwen hebben misschien nog wel meer dan mannen een ideaal-beeld van hoe de partner moet zijn door hun strot geduwd gekregen waardoor de lat een stuk hoger is komen te liggen. Wat krijg je dan:

vooral mooie / leuke mensen hebben een relatie.

Is eigenlijk ook prima, irritante/lelijke/vervelende/dikke mensen moeten ook geen relatie krijgen want die krijgen ook eerder irritante/lelijke/vervelende/dikke kinderen. Mooie / leuke mensen krijgen eerder mooie / leuke kinderen.

Natuurlijke selectie noemen we dat.

Ach en nog iets, alsof vrouwen niet sexueel gefrustreerd zouden zijn? Sterker nog, ik denk dat vrouwen zowiezo sexueel gefrustreerder zijn. Een man vind het al snel best, beetje neuken & zweten en het is best. Bij de vrouw komt er dan nog een waslijst aan dingen bij die er moeten gebeuren om mevrouw een content gevoel te geven.
En dan blijft achteraf dat ze dat ook niet willen omdat ze dan niet kunnen zeuren bij hun vriendin hoe vervelend het wel niet is met hun man.

Vrouwen zijn gewoon verschrikkelijk eigenlijk, behalve die paar die wel leuk zijn
Zo kun je het allemaal ook omschrijven
  zaterdag 13 augustus 2005 @ 21:19:33 #125
81273 tommytheman
zie ook mijn andere post
pi_29612287
volgens mij is ze zelf niet helemaal OK.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')