Typisch antwoord in vrouwenlogica-stijl: nee, dat is omdat er iets mis is met die mannenquote:Op vrijdag 29 juli 2005 14:55 schreef Fransssszzzzlllll het volgende:
Als dit types vrouwen alleen nog maar beschikbaar zijn..... vinden ze het dan gek dat wij kerels vrijgezel blijven....???.![]()
...en die vrouwen zijn eigenlijk best slimquote:Op vrijdag 29 juli 2005 16:43 schreef rashudo het volgende:
Vrouwen zijn gewoon dom. Door dit feit kunnen wij vrouwen indelen in 2 categoriėn.
1: Vrouwen die beseffen dat ze dom zijn
Preciesquote:Op vrijdag 29 juli 2005 16:45 schreef joshus_cat het volgende:
[..]
...en die vrouwen zijn eigenlijk best slim
Volgens mij zoek jij gewoon niet zo goedquote:Op woensdag 10 augustus 2005 19:07 schreef freija het volgende:
zoek je een man voor een relatie,
dan krijg je foto's van harde genotspalen met erotische voorstellen toegestuurd,
zoek je een minnaar,
ligt ie de hele nacht als een wijf te kleppen, werk je hem met moeite de deur uit en begint ie daarna een charme offensief met sms en mail omdat ie verliefd op je is geworden....
grrumpf....![]()
Volgens mij zijn alle mannen gewoon op hun eigen manier geprogrammeerd om je te FOKKEN!![]()
In mijn belevingswereld heb je "relatie" en minnaar" omgedraaid.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 19:07 schreef freija het volgende:
dan krijg je foto's van harde genotspalen met erotische voorstellen toegestuurd,
zoek je een minnaar,
ligt ie de hele nacht als een wijf te kleppen, werk je hem met moeite de deur uit en begint ie daarna een charme offensief met sms en mail omdat ie verliefd op je is geworden....
grrumpf....![]()
Volgens mij zijn alle mannen gewoon op hun eigen manier geprogrammeerd om je te FOKKEN!![]()
slimme wichten gaan aan de vrouwquote:Op zondag 26 juni 2005 22:46 schreef djenneke het volgende:
[..]
Slimme wichten daarentegen willen alleen maar geld![]()
in principe s het het bese als je beide blanco begint, Dus zeg maar als je eerste echte relatie. Ik ben trouwens ook nog beschikbaarquote:Op zondag 26 juni 2005 23:34 schreef espina het volgende:
Vrouwen nemen vaak bagage mee uit vorige relatie's en beginnen vervolgens met een nieuwe.. Daar krijg je geheid heibel van..
Zorg dan ook dat je die rotzooi kwijt bent en 'schoon en fruitig' aan een nieuwe begint..
En je bent nooit op 't idee gekomen om als je een minnaar wilt, dan eens zo'n genotspaal eens nader te gaan onderzoeken? (en omgekeerd voor een relatie?)quote:Op woensdag 10 augustus 2005 19:07 schreef freija het volgende:
zoek je een minnaar,
grrumpf....![]()
Haha, ja helderquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 06:47 schreef boempa het volgende:
[..]
In mijn belevingswereld heb je "relatie" en minnaar" omgedraaid.
Vaag....
hmmm... volgende week een date... misschien toch eens proberen... is natuurlijk geen onbelangrijk deel om te onderzoeken als je voor een langdurige relatie gaat...quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 10:56 schreef joshus_cat het volgende:
[..]
En je bent nooit op 't idee gekomen om als je een minnaar wilt, dan eens zo'n genotspaal eens nader te gaan onderzoeken? (en omgekeerd voor een relatie?)
Vrouwen....![]()
En dat zegt iemand met zo'n hoofdquote:Op zondag 24 juli 2005 14:51 schreef travelwoman het volgende:
wees nou eens eerlijk, meeeeer dan de helft van de mannelijke bevolking ziet er niet uit, waar het innerlijk ook goed bij het uiterlijk past en dus goed op afstand gehouden moeten worden...
Inderdaad!!quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 12:48 schreef ThaGuitarmaistro het volgende:
[..]
En dat zegt iemand met zo'n hoofd![]()
Schijnt verschil in te zitten, volgens onderzoek valt een vrouw minstens op 2 verschillende types:quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 12:48 schreef ThaGuitarmaistro het volgende:
[..]
Deze reactie vat de hele discussie samen naar mijn idee. Vrouwen willen een knappe, succesvolle, aantrekkelijke, trouwe, loyale, aardige, mooie, slimme en het liefst rijke man.
So truequote:Op zaterdag 13 augustus 2005 12:48 schreef ThaGuitarmaistro het volgende:
[..]
En als de vrouwen zelf nou allemaal een perfect karakter en figuur hadden, oke..... maar dat is tegenwoordig ver te zoeken. Misschien moeten vrouwen eens wat realistischer worden, en gewoon kijken wat ze zelf verdienen.
Beware of the poolboy!quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 13:13 schreef freija het volgende:
[..]
Schijnt verschil in te zitten, volgens onderzoek valt een vrouw minstens op 2 verschillende types:
'de vader van mijn kinderen' en 'gewoon het lekkere ding'.![]()
Zo kun je het allemaal ook omschrijvenquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 20:59 schreef maertz het volgende:
Tja, ik heb op zich geen hekel aan vrouwen, maar er zijn er echt maar HEEL weinig die ik als man leuk vind. De meeste hebben zoveel complicaties waar je gewoon als man niets mee te maken wilt hebben.
Ik denk trouwens ook dat mannen minder veeleisend zijn qua vrouwen omdat mannen niet de hele tijd van die blaadjes zitten te lezen waar de 'ideale vrouw' (qua persoonlijkheid) in staat. Vrouwen doen dat wel. Die denken teveel over dingen na, zoeken overal wat achter.
Vrouwen hebben misschien nog wel meer dan mannen een ideaal-beeld van hoe de partner moet zijn door hun strot geduwd gekregen waardoor de lat een stuk hoger is komen te liggen. Wat krijg je dan:
vooral mooie / leuke mensen hebben een relatie.
Is eigenlijk ook prima, irritante/lelijke/vervelende/dikke mensen moeten ook geen relatie krijgen want die krijgen ook eerder irritante/lelijke/vervelende/dikke kinderen. Mooie / leuke mensen krijgen eerder mooie / leuke kinderen.
Natuurlijke selectie noemen we dat.
Ach en nog iets, alsof vrouwen niet sexueel gefrustreerd zouden zijn? Sterker nog, ik denk dat vrouwen zowiezo sexueel gefrustreerder zijn. Een man vind het al snel best, beetje neuken & zweten en het is best. Bij de vrouw komt er dan nog een waslijst aan dingen bij die er moeten gebeuren om mevrouw een content gevoel te geven.
En dan blijft achteraf dat ze dat ook niet willen omdat ze dan niet kunnen zeuren bij hun vriendin hoe vervelend het wel niet is met hun man.
Vrouwen zijn gewoon verschrikkelijk eigenlijk, behalve die paar die wel leuk zijn
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |