Antwerpen, Gent, Kortrijk, Lille is tegenwoordig heel behoorlijk.quote:Op zondag 26 juni 2005 22:40 schreef Virus.NL het volgende:
Gezien de staat van de wegen zou ik heel België proberen te ontwijken
Kom je dan bij Metz ook weer niet in de file te staan?quote:Op zondag 26 juni 2005 23:15 schreef jaha het volgende:
Via Luxemburg heeft het probleem dat op de E 411 (Brussel - Luxemburg) en op de E 25 (Luik - Luxemburg), en op de Franse A 31 bij Thionville werkzaamheden zijn. Ook daar kan (fikse) vertraging worden opgelopen. Een alternatief is de E 42 Verviers - St. Vith en dan via Duitsland (A 60, A 1 en A 6) Saarbrucken - Metz richting het zuiden. Voor een actueel overzicht van de werkzaamheden zie ook: www.autoroute411.be en over de A 31: http://www.pch.public.lu/actualites/2005/04/a31/index.html
Ok, clear. Maar waren ze in Metz zelf ook niet aan het verherasfaltereren ofzo?quote:Op maandag 27 juni 2005 23:30 schreef jaha het volgende:
Nee. De werkzaamheden bij de A 31 zijn noordelijker dan Metz. Bij Yutz om precies te zijn, zo'n 30 km. noordelijker dus. Als je vanaf Duitsland over de A 4 rijdt dan kom je ten zuiden van de werkzaamheden op de A 31 uit.
Die wordt het voor mij. Via die route kom je idd ten zuiden van Metz uit en heb je ook geen last van de werkzaamheden daar.quote:Op zondag 26 juni 2005 23:15 schreef jaha het volgende:
Een alternatief is de E 42 Verviers - St. Vith en dan via Duitsland (A 60, A 1 en A 6) Saarbrucken - Metz richting het zuiden.
Ik rij deze route regelmatig maar alleen 's avonds/ 's nachts.quote:Op woensdag 29 juni 2005 12:02 schreef Gambolputty het volgende:
Zijn hier wellicht ervaringsdeskundigen die de route Luik - Luxemburg - Metz al gereden hebben?
Gezien de lengte van de alternatieve routes vraag ik me af of het zin heeft om deze te nemen. Via Duitsland / Strasbourg ben ik ca 160 km langer onderweg, wil dat lonen dat moet ik ongeveer 2 uur stil staan.
En weetiemand of er ook 's nachts gewerkt aan de wegen in België?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |