Het zou eventueel zo kunnen zijn dat je iets wint en bij de doe-opdrachten moet je gewoon leuk en origineel zijn, dan is het helemaal niet zo moeilijk om te winnenquote:
Ik vind jou Avatar helemaal niet cool voor deze leuke gezellige opgewekte dagquote:
Oorspronkelijk was ik van plan om een " Rayman must DIE" -avatar te nemen met veel bloed en ranzigheid, maar dat was te veel moeite.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:45 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik vind jou Avatar helemaal niet cool voor deze leuke gezellige opgewekte dag![]()
![]()
Ik ben niet leuk en orgineel.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:40 schreef Tain het volgende:
[..]
Het zou eventueel zo kunnen zijn dat je iets wint en bij de doe-opdrachten moet je gewoon leuk en origineel zijn, dan is het helemaal niet zo moeilijk om te winnen
jawelquote:
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:53 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Oorspronkelijk was ik van plan om een " Rayman must DIE" -avatar te nemen met veel bloed en ranzigheid, maar dat was te veel moeite.![]()
yeah cool he, nu word ik een echte gangster met blingquote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:25 schreef mordradead het volgende:
mmarsu.... jij hebt ook gewonnenmoh dogtags
ik verdomme weer niks
vet hoor, imageshackquote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:07 schreef HomerJ het volgende:
OMG, hoe zielig is de slowchat geworden. Damn wat een niveau.
Ik doe ook wel mee
<--
bedoel je bij zero?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:42 schreef mordradead het volgende:
ha, ik heb hem ookalleen die missie met die kleine vliegtuigjes is kutter dan kut
anders jat je die van roy ff, nu denk ik de heletijd dat hij loopt te postenquote:Op vrijdag 1 juli 2005 18:00 schreef Vagere_Hein het volgende:
<------
oh, was het de bedoeling dat iedereen een eigen avatar zoekt?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 18:02 schreef gieling het volgende:
[..]
anders jat je die van roy ff, nu denk ik de heletijd dat hij loopt te posten![]()
nee daar zit ikquote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:28 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Zit jij ook bij mij in de ''Ik win nooit wat'' Club?
RaymanNL heeft er eentje voor mij gemaakt.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 18:05 schreef Vagere_Hein het volgende:
[..]
oh, was het de bedoeling dat iedereen een eigen avatar zoekt?Ik dacht trouwens dat RaymanNL een speciale avatar zou maken.
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 18:04 schreef BMH het volgende:
Dit begint nu wel heel eng te worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |