quote:Rotisserie restored Rally Sport powered by a 496ci/548hp. new GM crate engine. Other features include a 4-speed transmission, Centerforce clutch, coated headers, Flowmaster exhaust, HEI ignition, Genuine Motion valve covers, 12 bolt posi trac, power front disc brakes, tilt steering, gauge package, tic-toc tach, front & rear spoilers & red-line tires. This car has very few miles since completion. Engine specifications and dyno sheet available.
moet je ook je rokje niet omhoog trekkenquote:Op zondag 26 juni 2005 22:23 schreef ijsmeis het volgende:
Ik ben voor het eerst in mijn leven flink verbrand!
armpje uit het raam bij het rijdenquote:Op zondag 26 juni 2005 22:54 schreef Jofunu-kun het volgende:
'n avond!
Ik ben de hele week al aan 1 arm constant aan het verbranden geweest, nu is het net alsof mijn linker arm in z'n eentje naar Spanje op vakantie is geweest en de rest hier heeft gelaten..
Gelukkig ga ik 14 juli op vakantie naar Frankrijk dan kan de rest bijbruinen..
ik ben nooit helemaal wakker geworden vandaagquote:Op zondag 26 juni 2005 23:02 schreef ijsmeis het volgende:
* ijsmeis gaat maar eens proberen te slapen..
Dat hoefde nog nieteens, gewoon raampje open en handje aan het stuur in het zonlicht werkt ook..quote:
Ik vond die andere achterlichten mooier ja, dus geef mij maar die nieuwe met de oude achterlichtenquote:
Dan kun je inderdaad maar beter een Thomos hebben.quote:Op zondag 26 juni 2005 23:23 schreef Geqxon het volgende:
Wat een vieze pauperchevy!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |