nee dat schiet op. zit je straks met een meid die denkt dat je haar heel interessant vindt terwijl ze eigenlijk niks boeiends te melden heeftquote:op maandag 27 juni 2005 12:19 schreef mighty_myte het volgende:
luisteren naar haar.
veel vragen stellen en alles wat ze vertelt interessant vinden.
tevens weet je over alles wat ze vertelt een hoop af.
zo irrelevant was t niet cc... armani heeft hier commentaar op anderen terwijl hij zelf ook niet echt een voorbeeld is...quote:
meen je dit nou serieus??? dat meisje denkt op een gegeven moment dan ook dat je 1 of andere slijmerige loser bent. als je iets niet boeiend vindt dan mag je dat best zeggen...quote:op maandag 27 juni 2005 12:19 schreef mighty_myte het volgende:
luisteren naar haar.
ik kijk altijd rond als een vrouw verhalen verteld, lekker naar andere mensen kijken, dit werkt veel en veel beter.quote:op maandag 27 juni 2005 12:19 schreef mighty_myte het volgende:
luisteren naar haar.
ff op je horloge kijken werkt ook best goed :pquote:op maandag 27 juni 2005 13:48 schreef gigant het volgende:
[..]
ik kijk altijd rond als een vrouw verhalen verteld, lekker naar andere mensen kijken, dit werkt veel en veel beter.
gesprekken altijd afkappen, en andere dingen gaan doen. heerlijk, vrouwen die achter jou aankomen huppelen.quote:op maandag 27 juni 2005 13:50 schreef joeyt het volgende:
[..]
ff op je horloge kijken werkt ook best goed :p
mwah, dat wordt nogal overschat eigenlijk. ligt eraan hoe je het brengt.quote:op maandag 27 juni 2005 13:57 schreef lexie het volgende:
ook belangrijk: áls het een leuke date was én je wil nog een keer afspreken, minstens twee dagen absolute radiostilte.
pfff wat een waanzin. je kan gewoon communceren hoor met een vrouw..alsof het een echt mens is...ook met ja en nee. nerd.quote:op maandag 27 juni 2005 14:01 schreef gigant het volgende:
wat wel héél belangrijk is: zeg nooit tegen haar dat je haar leuk vindt. nooit doen!
beantwoorde alle vragen die vrouwen stellen nooit met ja of nee. tenzij het echt nee is.
casanova is speaking!quote:op maandag 27 juni 2005 12:21 schreef #ANONIEM het volgende:
*spanning* ik ga relaxt met bakje koffie dit topic in de gaten houdenhoop dat het wat wordt jongen. tip achteraf, als het wat leuk gaat en jullie verder niet hebben gezoend gewoon nog een sms'je sturen dat je het leuk vond en dat je haar snel weer wil spreken. nooit overdreven gaan doen is de sleutel.
je snapt de hele bedoeling niet. het werkt voor iedereen anders maar ik houd het graag "spannend". zij hoeft echt niet alles te weten, en er zijn andere antwoorden dan ja of nee hoorquote:op maandag 27 juni 2005 14:39 schreef clowncloon het volgende:
[..]
pfff wat een waanzin. je kan gewoon communceren hoor met een vrouw..alsof het een echt mens is...ook met ja en nee. nerd.
ben het op zich met je eens maar op een gegeven moment is duidelijkheid wel gepast denk ik. maargoed dat is pas in een later stadium, op je eerste paar dates kun je het gewoon spannend houdenquote:op maandag 27 juni 2005 15:54 schreef gigant het volgende:
je snapt de hele bedoeling niet. het werkt voor iedereen anders maar ik houd het graag "spannend". zij hoeft echt niet alles te weten, en er zijn andere antwoorden dan ja of nee hoorzoniet, dan mis jij een boel communicatieve vaardigheden.
![]()
het is meer in de zin van dat ze niet snel alles over jou hoeven te weten, en jij toch lichtelijk, hoe zal ik het zeggen, mysterieus blijft. ook al klinkt dit nogal overdone, maar misschien begrijp je het of ga je het ooit begrijpen.
haha komisch en droog maar wel goed!quote:op maandag 27 juni 2005 15:58 schreef gigant het volgende:
schiet me er nog één te binnen. vragen beantwoorden met een vraag.
tijdje terug zat ik te eten in een "luchtent" was wat aan het lezen, je weet wel die blaadjes die daaro op tafel liggen. totdat er een vrouw vroeg, "wat ben je aan het lezen", waarop ik antwoorde "wat ga je doen vanavond?".
waarop zei antwoorde: "blabla eerst dit en dat" en ik zei:"ok prima, hier heb je me nummer bel me maar" en liep direct weg.
begin goed, eind goed.
maar dat ligt ook aan de bedoeling van je eigen dates. ik ben op dit moment niet op zoek naar een vaste relatiequote:op maandag 27 juni 2005 15:59 schreef flyin-hawk het volgende:
[..]
ben het op zich met je eens maar op een gegeven moment is duidelijkheid wel gepast denk ik. maargoed dat is pas in een later stadium, op je eerste paar dates kun je het gewoon spannend houden![]()
daarom trek ik er altijd een strakkere boxer onder, dan zien ze het niet.quote:op zondag 26 juni 2005 22:12 schreef yottabrain het volgende:
en vooral geen erectie krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |