zoek jij nog een date ?quote:op zondag 26 juni 2005 22:02 schreef flamejob het volgende:
mute_me noemt een hoop nuttigs op.
persoonlijk word ik graag verwend, laat de man maar lekker z'n best doen. dus een picknick mand (tenminste, als jullie buiten gaan zwemmen) met lekkers en misschien zelfs wel een koud biertje/rose zouden het bij mij goed doen. maar natuurlijk niet als jullie 14 zijn
succes!
quote:op zondag 26 juni 2005 22:13 schreef sc0rpi0n het volgende:
do'skom goed voor de dag (geschoren ,fris, geurtje op) neem wat afleidingszaken mee (boek, tijdschrift, kaarten) als jullie buiten gaan zwemmen. neem zonnebrandcreme mee (voor als je buiten gaat zwemmen) en bied aan om haar in te smeren / haar jouw in te laten smeren. wees gewoon jezelf zorg dat al je nagels mooi geknipt zijn doe eventueel een foto van je zusje nichtje in je portomonee (vind ze schattig)
dont'sgelijk met haar omkleden. asociaal gedragen (boeren na een grote slok cola) alleen over je eigen zaken praten (anders had je net zogoed alleen kunnen gaan zwemmen) praat niet teveel over school praat nooit over fok ![]()
ehm hij heeft nogal een naam bij de buren van tweakers.netquote:
wat heeft dat er nou weer mee te makenquote:op zondag 26 juni 2005 22:15 schreef diaboluzzz het volgende:
[..]
ehm hij heeft nogal een naam bij de buren van tweakers.net
dildo, foto, banaan, pistool en dan een beetje gaan fotoshoppen heeft een topic van kweet wel niet hoeveel delen opgeleverd.
2x raden wie de hoofdrolspeler was?, ik denk dat dit draadje een hoog hoax gedeelte heeft
volgens mij is het juist wel goed om op de eerste date te gaan zwemmen, dan is ie voortaan (tenzij ze wegrent als ze hem ziet, maar daar ga ik niet vanuit) een stuk minder onzeker over zijn uiterlijk.quote:op zondag 26 juni 2005 21:36 schreef mute_me het volgende:
misschien als je niet zo zeker bent van je uiterlijk dat je beter niet als eerste date gaat zwemmen. dan hoef je je daar minder zorgen over te maken. (maar je ziet nou wel meteen wat je in huis haalt)
hahahahhaquote:
voordeel van zwemmen he, je kan meteen in koud water springenquote:op zondag 26 juni 2005 22:12 schreef yottabrain het volgende:
en vooral geen erectie krijgen.
dat voel je wel aan hoe het loopt... misschien wel, misschien nietquote:maak geen move op haar.
iid gezellig samen omkleden, welja waarom niet johquote:op maandag 27 juni 2005 11:12 schreef avani het volgende:
ik moet er niet aan denken dat ik ga zwemmen op een eerste date. laat staan dat de jongen denkt om in hetzelfde hokje om te kleden.![]()
tip van joey... luister nooit naar dit soort lijstjes... joey gaat zo vaak ongeschoren op date...quote:op zondag 26 juni 2005 22:13 schreef sc0rpi0n het volgende:
do'skom goed voor de dag (geschoren ,fris, geurtje op) neem wat afleidingszaken mee (boek, tijdschrift, kaarten) als jullie buiten gaan zwemmen. neem zonnebrandcreme mee (voor als je buiten gaat zwemmen) en bied aan om haar in te smeren / haar jouw in te laten smeren. wees gewoon jezelf koop wat lekkers voor jullie twee.
don'tsgelijk met haar omkleden. asociaal gedragen (boeren na een grote slok cola) alleen over je eigen zaken praten (anders had je net zogoed alleen kunnen gaan zwemmen)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |