abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 26 juni 2005 @ 22:30:11 #26
86655 Halfgedraaide
Ik kan alles!
pi_28256923
quote:
op zondag 26 juni 2005 22:26 schreef petitlapin het volgende:

[..]

dat zou me echt geen reet kunnen schelen als ik geïnteresseerd zou zijn in die jongen ...

en je hebt ervaren mannen die er ook niets van bakken
idd, als je van die theorie uit gaat kun je ook nooit een jongen neuken die nog maagd is. want die stuntelt dan ook.

als het een mooi meisje is van 18 of 19 die nog nooit heeft gezoend zou ik juist geinteresseerder zijn en het zou me boeien waarom ze nog nooit heeft gezoend.
pi_28256954

ach, een vriend van me is ook bijna 19. ook nog nooit gezoend. maar niet zo'n punt toch, als het goed is komt het vanzelf wel. ik zou het wel eerlijk zeggen na afloop, dan weet ze waarom het dan misschien minder ging.
pi_28256967
kroepoek ik wil wel met je zoenen

ontopic:
iedereen heeft een andere leeftijd waarop ze voor het eerst zoenen of je nou 12,16,18.20,25 bent.. het komt wel.. en de meeste meisjes vinden het wel schattig hoor
pi_28257018
18,19 vind ik eigenlijk best een normale leeftijd voor een eerste tongzoen
dat sommigen zich hier al vragen bij zouden gaan stellen

ik word wat te oud waarschijnlijk
ensemble, tout est plus joli
PETITLAPIN krijgt een DOCHTER
  zondag 26 juni 2005 @ 22:36:05 #30
86655 Halfgedraaide
Ik kan alles!
pi_28257086
quote:
op zondag 26 juni 2005 22:33 schreef petitlapin het volgende:
18,19 vind ik eigenlijk best een normale leeftijd voor een eerste tongzoen
dat sommigen zich hier al vragen bij zouden gaan stellen

ik word wat te oud waarschijnlijk
ik vind het verder ook helemaal niet raar of iets dergelijks. alleen de meeste mensen zoenen voor het eerst rond hun 15e denk ik. maar 18 of 19 vind ik ook nog wel normaal hoor. ik ken zelfs iemand van 25 die nog nooit heeft gezoend. geen afzichtelijke gozer of iets dergelijks. alleen hij is verlegen en stelt zich niet echt open voor meisjes. hij heeft ook weinig te vertellen en komt dan zenuwachtig over. dat is zijn doodsteek. het is zo'n gast die alleen met de vriendinnen van vrienden lult en verder niemand. hij durft niet op iemand af te stappen en vanzelf komen ze nou ook weer niet. hij komt ook nooit in de gelegenheid voor een leuk gesprek met een meid. tja.....

ik was zelf een jaar of 16 toen ik voor het eerst zoende. daarna om de zoveel tijd leuke meisjes gezoend. hele leuke en spannende tijd vond ik dat altijd. het naar bed gaan met iemand heb ik pas gedaan toen ik mijn eerste serieuze vriendin had.
  zondag 26 juni 2005 @ 22:36:29 #31
73255 Frezer
Niet Henk!
pi_28257098
quote:
op zondag 26 juni 2005 22:31 schreef jeroenv het volgende:
maar niet zo'n punt toch, als het goed is komt het vanzelf wel.
nou ja niet vanzelf, je moet er wel wat voor doen.
"Cats were put into the world to disprove the dogma that all things were created to serve man."
pi_28257142
quote:
op zondag 26 juni 2005 22:28 schreef halfgedraaide het volgende:

[..]

ik vind het knap dat je daar voor uit durft te komen. en gezien je fotoboek ben je helemaal niet lelijk verder. waar schort het bij jou aan? het contact maken of iets dergelijks? als je een paar nuttige tips nodig hebt don't be afraid to ask
het is een combinatie van een hekel hebben aan uitgaansgelegenheden, versierpogingen, erg kieskeurig zijn, niet goed zijn in het praten over koetjes en kalfjes en een veel te afwachtende houding hebben. maar ik maak me er echt niet druk over, het komt echt wel een keer. die laatste zin klinkt trouwens erg ironisch als je het net over je te afwachtende houding hebt gehad.
pi_28257170
ah joh... maak je niet zo druk... tis eigenlijk alleen maar schattig als iemand zo verlegen is.. ik zou het zelf redelijk bijzonder vinden (alhoewel je dan geen ventilator na moet doen :-p) maar ik denk niet dat je daar een probleem van moet maken
  zondag 26 juni 2005 @ 22:41:52 #34
86655 Halfgedraaide
Ik kan alles!
pi_28257263
quote:
op zondag 26 juni 2005 22:38 schreef croupouque het volgende:

[..]

het is een combinatie van een hekel hebben aan uitgaansgelegenheden, versierpogingen, erg kieskeurig zijn, niet goed zijn in het praten over koetjes en kalfjes en een veel te afwachtende houding hebben. maar ik maak me er echt niet druk over, het komt echt wel een keer. die laatste zin klinkt trouwens erg ironisch als je het net over je te afwachtende houding hebt gehad.
ik ben het wel met je eens. de een praat gewoon erg gemakkelijk en de ander niet. het ligt denk ook meer aan die factoren dan uiterlijk alleen. maar wat ik denk is dat je dadelijk wel terug kijkt en denkt van damn ik heb wat gemist. ik ben nu bijna 26 en ik heb toch heel wat afgezoend. gewoon spannend leuk en onschuldig. neuken heb ik alleen maar gedaan met enkele serieuze relaties.

maar ik zou het spannende zoenen van de afgelopen 10 jaar toch echt niet willen missen. als ik nu vrijgezel zou zijn zou ik binnen no time weer lekker spannend met een knap meisje gaan zoenen. er is niks leukers en spannenders dan een meisje versieren of leuk babbelen met iemand in de hoop dat diegene je ook leuk vind.
  zondag 26 juni 2005 @ 22:48:32 #35
121713 ThaGuitarmaistro
Muzikaal hoogstandje
pi_28257500
ik ben 21 en ook nog nooit gezoend hoor. ga alweer richting de 22. ook nog nooit een vriendin gehad, terwijl iedereen wel zegt dat ik er goed uitzie. waar het aan ligt? geen flauw idee. naja, dan maar niet toch?
  zondag 26 juni 2005 @ 22:53:33 #36
73255 Frezer
Niet Henk!
pi_28257677
quote:
op zondag 26 juni 2005 22:48 schreef thaguitarmaistro het volgende:
ik ben 21 en ook nog nooit gezoend hoor. ga alweer richting de 22. ook nog nooit een vriendin gehad, terwijl iedereen wel zegt dat ik er goed uitzie. waar het aan ligt? geen flauw idee. naja, dan maar niet toch?
en je hebt een gitaar? daar komen vrouwen over het algemeen op af als vriegen op stront!
"Cats were put into the world to disprove the dogma that all things were created to serve man."
pi_28257687
quote:
precies, als het komt dan komt het, als het nog niet komt dan komt het nog niet.
maakt verder vrij weinig uit
Iedereen is uniek, behalve ik.
pi_28257717
quote:
op zondag 26 juni 2005 22:53 schreef frezer het volgende:

[..]

en je hebt een gitaar? daar komen vrouwen over het algemeen op af als vriegen op stront!
ik heb ook een gitaar, misschien is dat het juist!
pi_28257730
quote:
op zondag 26 juni 2005 22:53 schreef frezer het volgende:

[..]

een puppy nemen werkt nog beter
  Moderator zondag 26 juni 2005 @ 22:54:56 #40
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_28257731
quote:
op zondag 26 juni 2005 20:51 schreef martydekale het volgende:
wat vinden meiden/vrouwen van een jongen van 18 (bijna 19) die nog nooit heeft gezoend. afknapper of juist interessant?

bij voorbaat graag geen stomme opmerkingen.
ik heb 2 maand geleden voor het eerst gezoend toen was ik 23 ging prima en mn vriendin vond het wel schattig
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_28257780
quote:
op zondag 26 juni 2005 22:54 schreef bosbeetle het volgende:

ik heb 2 maand geleden voor het eerst gezoend toen was ik 23 ging prima en mn vriendin vond het wel schattig
waarom zegt iemand eigenlijk zoiets op voorhand
ik heb gewoon gezoend, ik heb er nooit commentaan op gekregen, ik vond het best prima , het kwam wel niet in me op om te zeggen dat ik het nog nooit gedaan had
ensemble, tout est plus joli
PETITLAPIN krijgt een DOCHTER
  zondag 26 juni 2005 @ 23:01:00 #42
86655 Halfgedraaide
Ik kan alles!
pi_28257808
quote:
vrouwen letten echt wel op uiterlijk maar volgens mij is nog belangrijker het communicatie gedeelte. als dat gedeelte jou niet zo ligt heb je een probleempje. maar ach komt goed kerel!
pi_28257879
de eerste keer dat ik zoende was toen ik 17 was was heel lekker en 't bleek later dat zij ook nog niet eerder had gezoend
pi_28257951
ik heb zelf wel eens gezoend met iemand die 21 was (ik 19), maar zij verkrampte helemaal toen ik wilde zoenen. zij had dus nog nooit eerder gezoend.
♥ K, N, R en F ♥
  Moderator zondag 26 juni 2005 @ 23:06:56 #45
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_28257999
quote:
op zondag 26 juni 2005 23:00 schreef petitlapin het volgende:

[..]

waarom zegt iemand eigenlijk zoiets op voorhand
ik heb gewoon gezoend, ik heb er nooit commentaan op gekregen, ik vond het best prima , het kwam wel niet in me op om te zeggen dat ik het nog nooit gedaan had
vond ik wel net zo eerlijk .. ook wel iets wat ze best mocht weten !
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_28258424
quote:
op zondag 26 juni 2005 22:38 schreef croupouque het volgende:
bij mij is het ongeveer hetzelfde, ik ben zeer stil, verlegen, afwachtend en heb ook een hekel aan veel uitgaansgelegenheden.
pi_28259885
quote:
op zondag 26 juni 2005 22:23 schreef halfgedraaide het volgende:
het enige wat je dadelijk jammer gaat vinden is dat je in de leeftijd van 14 - 18 niet wat in het rond heb gezoend (/geneukt).
ik zal wel weer ouderwets zijn als ik zeg dat ik juist verdomde blij ben dat ik niet uit wanhoop voor de eerste beste doos ben gevallen tussen mijn veertiende en achttiende? zo veel vielen er voor mij ook niet, dat is ook zeker deel van de oorzaak, maar ikzelf ben er alleen maar blij mee dat ik op mijn twintigste voor het eerst gezoend heb met een meisje dat het ook nog niet eerder gedaan had... en nu, bijna een jaar later, kunnen we het een stuk beter...

[edit] wtf bosbeetle, jij was toch uit dat maagdentopic?
I hope you can see this because I'm doing it as hard as I can.
  maandag 27 juni 2005 @ 01:21:18 #48
106355 Topmaat
Ja toch? Niet dan?
pi_28261659
tief op!

[ Bericht 58% gewijzigd door Topmaat op 29-06-2005 01:00:13 ]
Zo niet, dan toch...
  maandag 27 juni 2005 @ 01:25:25 #49
71115 Rnej
I walk the line
pi_28261721
ik was 20... en kon t meteen goed blijkbaar.. dus boeiend
  maandag 27 juni 2005 @ 01:26:28 #50
108312 stijgende_ster
Yeah Kællingebyvej!!!!
pi_28261735
ik ken iemand die principeel voor z'n 21e niet zoent , dus ach..
Lijstje: Daryll Ann - Weeps, Daryll Ann - Happy Traum, Maxïmo Park - Our Earthly Pleasures, The Fratellis - Costello Music, Moss - The Long Way Back, Kaiser Chiefs - Yours Truly, Angry Mob, Bette Serveert - Bare Stripped Naked
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')