dat laatste is juist het probleemquote:op zondag 26 juni 2005 21:07 schreef longinus het volgende:
maak je geen zorgen, iedereen zoent anders dus het komt vanzelf wel goed door het gewoon te doen.
hehe beetje lullig maar okquote:op zondag 26 juni 2005 21:14 schreef spdw het volgende:
hmm... en wat is de reden waarom je nog niet gezoend hebt? puur omdat je dat niet wilt, of dat je er niet klaar voor was, of dat je gewoon lelijk bent of een wous die alles verprutst
ach, zelfs lelijke wousen zoenen weleens, al is het enkele keerquote:op zondag 26 juni 2005 21:14 schreef spdw het volgende:
hmm... en wat is de reden waarom je nog niet gezoend hebt? puur omdat je dat niet wilt, of dat je er niet klaar voor was, of dat je gewoon lelijk bent of een wous die alles verprutst
welk meisje houdt er nou van gestuntel tijdens het zoenen?quote:op zondag 26 juni 2005 22:11 schreef lucky_strike het volgende:
als het een leuk meisje is vindt ze het geen probleem.
dat zou me echt geen reet kunnen schelen als ik geïnteresseerd zou zijn in die jongen ...quote:op zondag 26 juni 2005 22:13 schreef martinirosso het volgende:
welk meisje houdt er nou van gestuntel tijdens het zoenen?
ohh ts kan het dus nog wel even een aantal jaar volhouden.quote:op zondag 26 juni 2005 22:24 schreef croupouque het volgende:
who cares, je bent heus niet de enige. ik ben zelf 23 en heb nog nooit gezoend ...
ik vind het knap dat je daar voor uit durft te komen. en gezien je fotoboek ben je helemaal niet lelijk verder. waar schort het bij jou aan? het contact maken of iets dergelijks? als je een paar nuttige tips nodig hebt don't be afraid to askquote:op zondag 26 juni 2005 22:24 schreef croupouque het volgende:
who cares, je bent heus niet de enige. ik ben zelf 23 en heb nog nooit gezoend, en die gedachte vind ik fijner dan de gedachte dat ik in de discotheek heb staan zoenen met vrouwen die ik eigenlijk niet zo leuk vind maar wel gezoend heb omdat het nou toch wel eens tijd daarvoor is, poepoe. troost je met het feit dat er ook mensen bestaan die op de megafestatie bij een reclamestand van stimorol geblinddoekt mensen gaan tongzoenen en die dan ook nog eens stom genoeg zijn om zich na afloop niet op een barbaarse manier van het leven te beroven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |