abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28255330
wat vinden meiden/vrouwen van een jongen van 18 (bijna 19) die nog nooit heeft gezoend. afknapper of juist interessant?

bij voorbaat graag geen stomme opmerkingen.
pi_28255400
joh, maakt echt helemaal geen zak uit of je nog nooit hebt gezoend. het komt vanzelf en imo is het beter dan dat je iedere week met een ander staat te bekken.
Vroegah was alles beter, zelfs fok O-)
pi_28255471
maak je geen zorgen, iedereen zoent anders dus het komt vanzelf wel goed door het gewoon te doen.
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
pi_28255484
geen van beiden .. bekijk het van dit punt, eerste keer weer met meiske zoenen, gebeurt nu eenmaal. doeje nix aan. zo is het leven nu eenmaal.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  zondag 26 juni 2005 @ 21:10:06 #5
114305 Gizmore
En aldus zal geschieden.
pi_28255491
quote:
op zondag 26 juni 2005 21:07 schreef longinus het volgende:
maak je geen zorgen, iedereen zoent anders dus het komt vanzelf wel goed door het gewoon te doen.
dat laatste is juist het probleem
Maar toch niet helemaal.
  zondag 26 juni 2005 @ 21:14:39 #6
45751 Spdw
Spid0o0owZ^
pi_28255534
hmm... en wat is de reden waarom je nog niet gezoend hebt? puur omdat je dat niet wilt, of dat je er niet klaar voor was, of dat je gewoon lelijk bent of een wous die alles verprutst
Bier?
pi_28255580
quote:
op zondag 26 juni 2005 21:14 schreef spdw het volgende:
hmm... en wat is de reden waarom je nog niet gezoend hebt? puur omdat je dat niet wilt, of dat je er niet klaar voor was, of dat je gewoon lelijk bent of een wous die alles verprutst
hehe beetje lullig maar ok
ik was zelf ook net 18 toen ik voor het eerst zoende, niet omdat ik te lelijk ben maar vond het altijd moeilijk om de eerste stap te nemen. op een gegeven moment is het er zo'n beetje vanzelf van gekomen. je moet ook proberen jezelf tot actie over te halen, niet in een passieve rol blijven zitten.
succes ermee
pi_28255685
misshcien wil hij groentje blijven tot het huwelijk
pi_28255693
don't worry about it too much....
er zijn veel meer mensen die net zo laat of later zijn als jij met dat soort dingen. ik zelf was net 19... en ik kan erbij zeggen dat ervaringloosheid op zich totaal geen probleem was, alleen het punt dat ik er zelf een probleem van maakte. probeer je je er niet te druk om te maken, het moment komt vanzelf en als het meisje in kwestie jou ook gewoon leuk vindt, zal ze het echt niet erg vinden!
If you really want to understand something, try to change it!
  zondag 26 juni 2005 @ 21:47:03 #10
47819 vbmot
Are those my feet?
pi_28255775
quote:
op zondag 26 juni 2005 21:14 schreef spdw het volgende:
ach, zelfs lelijke wousen zoenen weleens, al is het enkele keer
Looking for hotspots: wardriving or whoredriving?
Personal spam: http://www.kenya2ndhand.com
pi_28255950
ik zou het ronduit triest vinden, maar er zijn altijd uitzonderingen
  zondag 26 juni 2005 @ 22:01:03 #12
45751 Spdw
Spid0o0owZ^
pi_28256071
hmm, jah al mijn vrienden waren ook allemaal op hun 12de en 13de enzow, en was ik relatief gezien dus ook laat (ik was 15). dat van eerste stap nemen is wel waar. dat is iets dat je zegmaar gewoon moet leren. iemand zei ooit, denken met je lul ipv je hoofd, en als het je alleen om het zoenen gaat, werkt dat . als je vriendin wilt enzow, dan werkt het ietsje anders
Bier?
pi_28256115
dat ligt er maar net aan met welk meisje je wat krijgt. misschien vind zij het wel leuk, maar het kan dus ook een afknapper zijn.

wat heb jij al die jaren gedaan? ik had al op mijn 14de een vriendinnetje waarmee ik al (tong)zoende. nooit een leuke meid gezien ?
♥ K, N, R en F ♥
  zondag 26 juni 2005 @ 22:11:07 #14
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_28256344
als het een leuk meisje is vindt ze het geen probleem.
Spoilers!
pi_28256396
quote:
op zondag 26 juni 2005 22:11 schreef lucky_strike het volgende:
als het een leuk meisje is vindt ze het geen probleem.
welk meisje houdt er nou van gestuntel tijdens het zoenen?
Martini Rosso, there's Italian Spirit in every one
pi_28256525
ach, dat is echt niet zo erg . 'k zal het bijvoorbeeld juist interessant vinden als een jongen nog niet heeft gezoend, omdat 'k het idee dat een jongen met tig verschillende meisjes gezoend heeft onaantrekkelijk vind .
www.pvda.nl
Steun!
  zondag 26 juni 2005 @ 22:19:14 #17
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_28256583
onzin is een paar fora verderop.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_28256668
kappen met het offtopic geneuzel.
offs verwijderd.
♥ K, N, R en F ♥
  zondag 26 juni 2005 @ 22:23:04 #19
86655 Halfgedraaide
Ik kan alles!
pi_28256708
tja aan de ene kant daar kan jij natuurlijk helemaal niets aan doen. niet iedereen is blessed met good looks of nog belangrijker een vlugge babbel met de dames. het enige wat je dadelijk jammer gaat vinden is dat je in de leeftijd van 14 - 18 niet wat in het rond heb gezoend (/geneukt). maar maak je geen zorgen het komt vanzelf wel je hebt denk ik.

zorg voor een snelle babbel, ben geinteresseerd kom leuk over en ga naar tenten of plaatsen waar je in die gelegenheid komt om dat te doen.

wat doe je als je gaat stappen? ga je met je vrienden aan de bar hangen zuipen?want als je er niet goed uit ziet komen ze niet vanzelf meestal.
pi_28256772
who cares, je bent heus niet de enige. ik ben zelf 23 en heb nog nooit gezoend, en die gedachte vind ik fijner dan de gedachte dat ik in de discotheek heb staan zoenen met vrouwen die ik eigenlijk niet zo leuk vind maar wel gezoend heb omdat het nou toch wel eens tijd daarvoor is, poepoe. troost je met het feit dat er ook mensen bestaan die op de megafestatie bij een reclamestand van stimorol geblinddoekt mensen gaan tongzoenen en die dan ook nog eens stom genoeg zijn om zich na afloop niet op een barbaarse manier van het leven te beroven.
pi_28256819
quote:
op zondag 26 juni 2005 22:13 schreef martinirosso het volgende:

welk meisje houdt er nou van gestuntel tijdens het zoenen?
dat zou me echt geen reet kunnen schelen als ik geïnteresseerd zou zijn in die jongen ...

en je hebt ervaren mannen die er ook niets van bakken
ensemble, tout est plus joli
PETITLAPIN krijgt een DOCHTER
pi_28256834
quote:
op zondag 26 juni 2005 22:24 schreef croupouque het volgende:
who cares, je bent heus niet de enige. ik ben zelf 23 en heb nog nooit gezoend ...
ohh ts kan het dus nog wel even een aantal jaar volhouden.
kan deze ook dicht
♥ K, N, R en F ♥
  zondag 26 juni 2005 @ 22:28:45 #23
86655 Halfgedraaide
Ik kan alles!
pi_28256885
quote:
op zondag 26 juni 2005 22:24 schreef croupouque het volgende:
who cares, je bent heus niet de enige. ik ben zelf 23 en heb nog nooit gezoend, en die gedachte vind ik fijner dan de gedachte dat ik in de discotheek heb staan zoenen met vrouwen die ik eigenlijk niet zo leuk vind maar wel gezoend heb omdat het nou toch wel eens tijd daarvoor is, poepoe. troost je met het feit dat er ook mensen bestaan die op de megafestatie bij een reclamestand van stimorol geblinddoekt mensen gaan tongzoenen en die dan ook nog eens stom genoeg zijn om zich na afloop niet op een barbaarse manier van het leven te beroven.
ik vind het knap dat je daar voor uit durft te komen. en gezien je fotoboek ben je helemaal niet lelijk verder. waar schort het bij jou aan? het contact maken of iets dergelijks? als je een paar nuttige tips nodig hebt don't be afraid to ask

verder ben ik wel blij dat ik veel heb gezoend toen ik tussen de 16 - 20 was. alleen natuurlijk geen afzichtelijke wijven die ik amper ken. maar gewoon mooie klasgenoten, leuke meisjes ontmoet met stappen dat soort zaken. zoenen kan geen kwaad vind ik. als je je helemaal suf loopt te neuken dan vind ik dat een andere zaak. maar neuken bewaar ik tot ik iemand echt leuk vind wat de meeste mannen dus niet doen.
pi_28256913
mijn broer zoende ook pas op zijn 19e voor het eerst, inmiddels is hij net iets langer dan een maand getrouwd... dus het kan nog goed komen hoor
I'm just a Soul whose Intentions are Good
  zondag 26 juni 2005 @ 22:30:01 #25
107521 Furia
snoopy weer
pi_28256917
ik zou er trouwens niet de nadruk op leggen, niet dat het uitmaakt, maar ik zou het enkel opbrengen als het meisje in kwestie zegt dat je er niets van bakt.
je kunt wel vast bv oefenen op je hand ofzo.. ik had het om zo'n reden binnen no-time wel met iemand gezien
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')