abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29347489
Wat een schatjes!!! mijn hokken zijn af btw
  dinsdag 2 augustus 2005 @ 07:37:12 #177
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_29349675
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 01:40 schreef Hilzillah het volgende:
Wat een schatjes!!! mijn hokken zijn af btw
Foto!
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_29352234
Wordt een *pimp met je hok* topic Maar ben er erg erg erg erg trots op!

Mijn kluskoning vriend!

Hokkies!!

nog een keer hokkies!!

Ze zijn nu mooi wit geverfd (kolere werk) hoekjes & gaatjes! vandaag ga ik zeil als bodem bedekking er in leggen. (goed schoon te houden)

Afmetingen zijn voor alle twee, 2 meter breed, 1 meter diep. Een is er 80 cm hoog, en de ander is 70 cm hoog

Vanavond ga ik een van mijn reusjes ophalen
pi_29372124
Tering.....vandaag waren ze voor het eerst buiten en hebben de hele tuin gesnoeid.
Dat is geen probleem, maar krijg ze nog maar eens te pakken
Heb ik het hok in 2en gesplitst met goed gaas....glijdt dat mannetje er gewoon doorheen!
Fucking Houdini
Verdere aanpassingen mochten ook niet baten en dus moeten er morgen grote veranderingen worden gemaakt aan het hok m.a.w. ze zitten gewoon bij elkaar.
Hopelijk heeft het niet te veel consequenties en kan dit topic over een tijdje gewoon afgesloten worden

Maar ze zijn wel erg leuk en ik zet er binnenkort wel wat foto's op.
PSN: Poekimammi_nl
  dinsdag 2 augustus 2005 @ 22:09:49 #180
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_29372965
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 21:46 schreef Zeiksnor het volgende:
Tering.....vandaag waren ze voor het eerst buiten en hebben de hele tuin gesnoeid.
Dat is geen probleem, maar krijg ze nog maar eens te pakken
Heb ik het hok in 2en gesplitst met goed gaas....glijdt dat mannetje er gewoon doorheen!
Fucking Houdini
Verdere aanpassingen mochten ook niet baten en dus moeten er morgen grote veranderingen worden gemaakt aan het hok m.a.w. ze zitten gewoon bij elkaar.
Hopelijk heeft het niet te veel consequenties en kan dit topic over een tijdje gewoon afgesloten worden

Maar ze zijn wel erg leuk en ik zet er binnenkort wel wat foto's op.

Dat deden ze normaal nooit hoor!

Sorry, moet stiekem wel lachen, maar het is ook wel lullig van die tuin zeg Ja het zijn echt donderstenen, dat had ik al wel door hier. Enne... dat mannetje is hier ook al eens Houdini genoemd!! Arty vindt het vast niet leuk dat ik het vertel, maar nu jij er over begint... Een keertje bij het dichtgooien van een hol richting buren, kwamen we plots een neusje te kort. Bleek dat Arty per ongeluk dat mannetje had 'begraven' en die kwam na een kwartiertje ofzo als een soort molletje boven de grond geworsteld. Niets aan de hand gelukkig, maar sindsdien noemden we hem dus ook Houdini. Dus misschien hebben wij hem daarmee wel op ideeën gebracht Sterkte Zeiksnor! Ik hoop wel dat ze zich nog een beetje gaan gedragen zeg
Snobs have more fun!
KLIK!
  dinsdag 2 augustus 2005 @ 22:11:35 #181
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_29373030
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 10:51 schreef Hilzillah het volgende:
Wordt een *pimp met je hok* topic Maar ben er erg erg erg erg trots op!
[afbeelding]
Mijn kluskoning vriend!
[afbeelding]
Hokkies!!
[afbeelding]
nog een keer hokkies!!

Ze zijn nu mooi wit geverfd (kolere werk) hoekjes & gaatjes! vandaag ga ik zeil als bodem bedekking er in leggen. (goed schoon te houden)

Afmetingen zijn voor alle twee, 2 meter breed, 1 meter diep. Een is er 80 cm hoog, en de ander is 70 cm hoog

Vanavond ga ik een van mijn reusjes ophalen
Wow! Wat een werk! Wat goed!
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_29377895
Koel he!! Vandaag een vlaam opgehaald, heeft de mooie naam Izzie gekregen, helaas mag hij voorlopig nog niet onder het mes... hij is nog veel te klein.. Zit dus de komende 2 maanden met 3 hokken in huis
pi_29385342
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 22:09 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Dat deden ze normaal nooit hoor!

Sorry, moet stiekem wel lachen, maar het is ook wel lullig van die tuin zeg Ja het zijn echt donderstenen, dat had ik al wel door hier. Enne... dat mannetje is hier ook al eens Houdini genoemd!! Arty vindt het vast niet leuk dat ik het vertel, maar nu jij er over begint... Een keertje bij het dichtgooien van een hol richting buren, kwamen we plots een neusje te kort. Bleek dat Arty per ongeluk dat mannetje had 'begraven' en die kwam na een kwartiertje ofzo als een soort molletje boven de grond geworsteld. Niets aan de hand gelukkig, maar sindsdien noemden we hem dus ook Houdini. Dus misschien hebben wij hem daarmee wel op ideeën gebracht Sterkte Zeiksnor! Ik hoop wel dat ze zich nog een beetje gaan gedragen zeg
Stond niet in de verkoopfolder
  woensdag 3 augustus 2005 @ 15:21:42 #184
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_29393372
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 10:53 schreef Zeiksnor het volgende:

[..]

Stond niet in de verkoopfolder
Hm, ook niet in de kleine lettertjes?

Nee serieus Zeiksnor, ik hoop dat het nu opgelost is, qua hok en zo?
Snobs have more fun!
KLIK!
  woensdag 3 augustus 2005 @ 15:22:47 #185
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_29393408
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 00:07 schreef Hilzillah het volgende:
Koel he!! Vandaag een vlaam opgehaald, heeft de mooie naam Izzie gekregen, helaas mag hij voorlopig nog niet onder het mes... hij is nog veel te klein.. Zit dus de komende 2 maanden met 3 hokken in huis
Wow! Heb je al foto's van de Vlaam?
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_29395898
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 15:21 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Hm, ook niet in de kleine lettertjes?

Nee serieus Zeiksnor, ik hoop dat het nu opgelost is, qua hok en zo?
Er wordt vanavond aan gewerkt, maar alles is verder goed, hoor.
Je hoeft je geen zorgen te maken
  woensdag 3 augustus 2005 @ 16:51:29 #187
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_29396648
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 16:30 schreef Zeiksnor het volgende:

[..]

Er wordt vanavond aan gewerkt, maar alles is verder goed, hoor.
Je hoeft je geen zorgen te maken
Oké!

Sorry namens de nijntjes dan voor al het gedoe Hopelijk heb je er snel ook een beetje plezier van met kerst of zo
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_29397058
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 15:22 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Wow! Heb je al foto's van de Vlaam?
Zie hier, mijn Izzie kind!

Vrijdag ga ik nummer 2 ophalen, ben nog op zoek naar een naampje
  woensdag 3 augustus 2005 @ 18:52:49 #189
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_29400189
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 17:02 schreef Hilzillah het volgende:

[..]

Zie hier, mijn Izzie kind!
[afbeelding]
Vrijdag ga ik nummer 2 ophalen, ben nog op zoek naar een naampje
Wat izzie mooi!
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_29400474
Leuke fotootjes allemaal.
pi_29400484
Izzies oren.
pi_29417075
Gisteravond 1,5 uur bezig geweest om het hok goed te scheiden, zodat Houdini geen kans meer zou maken.
Uiteindelijk een redelijke goede oplossing gevonden en ik kijk vanmorgen uit het raam...........zitten ze nog steeds apart

Met enig zelfvertrouwen ga ik de konijnentoekomst tegemoet
  donderdag 4 augustus 2005 @ 09:01:53 #193
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_29417280
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 08:41 schreef Zeiksnor het volgende:
Gisteravond 1,5 uur bezig geweest om het hok goed te scheiden, zodat Houdini geen kans meer zou maken.
Uiteindelijk een redelijke goede oplossing gevonden en ik kijk vanmorgen uit het raam...........zitten ze nog steeds apart

Met enig zelfvertrouwen ga ik de konijnentoekomst tegemoet

Is hij precies op tijd terug gekropen! Slim van hem!

Hier in de tuin is het een stuk rustiger geworden zonder Houdini&assistente. Wow, wat scheelt het alleen al in voer en keutels, dat het er nu drie zijn ipv. vijf!
En het scheelt ook aanzienlijk in het behoud van mijn tuin moet ik zeggen! Wat dat betreft blijkt Zeiksnor echt de twee grootste vandaaltjes van het hele stel te hebben getroffen. Er mag hier zowaar weer eens wat groeien, van Nijn, Nijn & Nijn(tje).

Het overgebleven kleintje moet nog wel een plekje veroveren in de groep. Ma&PaNijn lopen nog altijd de hele dag te kleffen en het kleintje valt daarbij een beetje buiten de boot. En er zijn nu geen broer en zus meer om bij te kruipen. Maar dat zal wel goedkomen zodra het kleintje wat groter en stoerder wordt. Hoewel ik vermoed dat het een relatief stumpertje zal blijven, want onder al het haar zit nog altijd maar een heel klein beetje konijn, ondanks dat hij/zij sinds het vertrek van de twee anderen wel veel meer aan eten toe komt.

Vrijdag maar weer eens naar de dierenarts om te kijken om het een Stumper of een Stumperinnetje is. Of nog immer een sekseloos bolleke wol.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_29425791
Izzie meer oor dan konijn Komt hopelijk nog wel goed... Hij heft nog 2 maanden om te groeien... dan gaan zijn balletjes er af!
pi_29429473
Het inmiddels roemruchte nijnenhok

[afbeelding]

Bobo (mannetje)

[afbeelding]

[afbeelding]

Lekker samen, maar toch gescheiden

[afbeelding]

Het vrouwtje heet inmiddels Krabbel en is nog wat schuw.
pi_29429571
Leukerds zijn het.

Is het trouwens een bepaald ras, met die harige kraag?
pi_29429591
Nou nee.....maar ze zien er wel apart uit
pi_29429616
Ik vind het wel erg mooi. Ben helemaal niet zo'n konijnenliefhebber (tenzij gebraden ), maar dezen zijn wel heel leuk.
  donderdag 4 augustus 2005 @ 21:24:50 #199
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_29430286
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 20:49 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Leukerds zijn het.

Is het trouwens een bepaald ras, met die harige kraag?
Neuh. Zie de foto van de ouders hierboven ergens. Moeder is model 'Vos' zoals dat heet. Daar hebben ze dat punkkapsel een beetje van.
Snobs have more fun!
KLIK!
  donderdag 4 augustus 2005 @ 21:28:22 #200
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_29430377
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 20:43 schreef Zeiksnor het volgende:
Het inmiddels roemruchte nijnenhok

[afbeelding]

Bobo (mannetje)

[afbeelding]

[afbeelding]

Lekker samen, maar toch gescheiden

[afbeelding]

Het vrouwtje heet inmiddels Krabbel en is nog wat schuw.
Wat leuk!
Snobs have more fun!
KLIK!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')