abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28778066
Oke, 2 van gelijk geslacht en je bent ze kwijt. Krijg vanavond telefoonnummer. Ik kan ze dan na mijn vakantie wel ophalen en naar Zeeland verschepen. Ben zelf in het weekend van 23 juli terug.
Dat wat gij niet wilt dat u geschied, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
pi_28779724
Nou wil ik natuurlijk niet de adoptie pret bederven... maar 2 meneren kan je beter niet bij elkaar zetten hoor.... dat wordt geheid knokken... en vaak met de dood tot gevolg
pi_28779845
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 20:23 schreef Hilzillah het volgende:
Nou wil ik natuurlijk niet de adoptie pret bederven... maar 2 meneren kan je beter niet bij elkaar zetten hoor.... dat wordt geheid knokken... en vaak met de dood tot gevolg
Als je ze beiden laat castreren gaat het prima.. Die van mij struinen ook vrolijk rond in de tuin. En het zijn twee broertjes
pi_28779903
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 20:27 schreef Darkphorze het volgende:

[..]

Als je ze beiden laat castreren gaat het prima.. Die van mij struinen ook vrolijk rond in de tuin. En het zijn twee broertjes
Dat is echt een beetje toevallig hoor!
www.konijnen.nl

tenzij ze HEEL VEEL ruimte hebben en echt voor elkaar kunnen weg rennen
pi_28780424
Hmm zo zie ik het toch echt niet. Ze likken elkaar, liggen tegen elkaar aan en lopen achter elkaar aan. Maar misschien heb ik wel geluk gehad
pi_28780610
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 20:49 schreef Darkphorze het volgende:
Hmm zo zie ik het toch echt niet. Ze likken elkaar, liggen tegen elkaar aan en lopen achter elkaar aan. Maar misschien heb ik wel geluk gehad
Ik denk het!!
Maar het is iig een geweldig gezicht als ze zo lekker aan het kroelen zijn
pi_28781537
pi_28781552
  woensdag 13 juli 2005 @ 22:52:55 #109
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_28784745
quote:
Wat lief

O en mijn buren hebben ook twee mannetjes. Eén gecastreerd en een niet, zijn erg dikke vriendjes. En ik ken nog een mede-Fok!ker met twee ongecastreerde heren in de tuin.

Maar je hoort ook wel eens dat het niet werkt inderdaad. Maar ook van twee dames en ook soms van een meneer en mevrouw.
Rare beesten
Snobs have more fun!
KLIK!
  woensdag 13 juli 2005 @ 22:59:06 #110
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_28784957
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 19:32 schreef Gebakken_vissie het volgende:
Oke, 2 van gelijk geslacht en je bent ze kwijt. Krijg vanavond telefoonnummer. Ik kan ze dan na mijn vakantie wel ophalen en naar Zeeland verschepen. Ben zelf in het weekend van 23 juli terug.
Luv you

Inmiddels had Zeiksnor zich ook gemeld en jadeslovespat wist ook nog een adresje. Ik kijk even wat die zoeken en hoe de behuizing bij hen is (niet steeds in een hokje heeft nog wel erg de voorkeur, als er te kiezen valt ) Is het oké als ik je mail als er duidelijkheid is (één dezer dagen)?
En je bent een grote lieve schattekop
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_28785624
Ik ruik een happy end
  woensdag 13 juli 2005 @ 23:18:48 #112
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_28785655
* Brighteyes spreekt even voor visje... is prima hoor. We gaan sowieso vrijdagochtend op vakantie voor een week. Dus er is tijd zat.
  woensdag 13 juli 2005 @ 23:39:19 #113
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_28786294
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 23:18 schreef Brighteyes het volgende:
* Brighteyes spreekt even voor visje... is prima hoor. We gaan sowieso vrijdagochtend op vakantie voor een week. Dus er is tijd zat.
O dat is hartstikke fijn Kan ik de andere belangstellenden ook nog even laten denken over wat ze willen

Inderdaad Bluezz, nu gaat het hoe dan ook wel goedkomen met de konijnen

Pak van mijn hart hoor Zat er best mee hoe ik dat nou allemaal moest regelen als ik met vijf konijnen door zou moeten de komende jaren. Acht huisdieren is toch wel een beetje veel.
Met name Arty knielt hier blootknies op de grond om God en Fok! te danken voor deze toch nog voorspoedige afloop
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_28786484
Woei
pi_28793029
ik wil ik wil ik wil ik wil

*zucht*

maar ik heb geen tuin, en mn oude knijntje kon altijd lekke rin de tuin rondscharrelen.. dus zou ik beetje zieligjes vinden stiekem...
Doei.
pi_28793201
Ik wil ze eventueel allemaal wel hebben, tenminste als ze niet al te groot worden.
Je krijgt nog een reactie per mail, maar dan weet je alvast hoe de zaken ervoor staan.
PSN: Poekimammi_nl
pi_28794100
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 22:59 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Luv you

Inmiddels had Zeiksnor zich ook gemeld en jadeslovespat wist ook nog een adresje. Ik kijk even wat die zoeken en hoe de behuizing bij hen is (niet steeds in een hokje heeft nog wel erg de voorkeur, als er te kiezen valt ) Is het oké als ik je mail als er duidelijkheid is (één dezer dagen)?
En je bent een grote lieve schattekop
werd net nog gebeld er over. Ze komen dus gewoon in de tuin, het hok en de ren zijn alleen voor 's nachts.
  donderdag 14 juli 2005 @ 14:29:58 #118
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_28801371
Wat een goede berichten allemaal

Ik ga numero drie volgende week nog even ter geslachtsbepaling voorleggen aan de dierenarts en dan is duidelijker hoe en wat en welke waar en zo!
Snobs have more fun!
KLIK!
  donderdag 14 juli 2005 @ 14:38:28 #119
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_28801691
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 10:21 schreef Faithy het volgende:
ik wil ik wil ik wil ik wil

*zucht*

maar ik heb geen tuin, en mn oude knijntje kon altijd lekke rin de tuin rondscharrelen.. dus zou ik beetje zieligjes vinden stiekem...
Ben ik met je eens

Hoewel in de knaagdierenopvangcentra nog wel eens oudere lobbessen zitten die gewoon al erg gelukkig worden als ze wat aandacht krijgen en die niet eens talen naar rondhupsen in de tuin. Die zijn dan altijd nog beter af dan in een asiel. Je zou misschien ooit nog eens kunnen overwegen zo'n beestje in huis te nemen.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_28805382
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 14:38 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Ben ik met je eens

Hoewel in de knaagdierenopvangcentra nog wel eens oudere lobbessen zitten die gewoon al erg gelukkig worden als ze wat aandacht krijgen en die niet eens talen naar rondhupsen in de tuin. Die zijn dan altijd nog beter af dan in een asiel. Je zou misschien ooit nog eens kunnen overwegen zo'n beestje in huis te nemen.
www.bunnybin.nl
PSN: Poekimammi_nl
pi_29107907
nieuws? heb je ze nog, moet ik ze ophalen/afleveren. Info woman, geef me info
pi_29109276
Ja, hallo, wíe ging hier nou op ferkansie

maandag 25 juli 2005 @ 15:38:54 #123
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_29113154
quote:
Op maandag 25 juli 2005 12:31 schreef Gebakken_vissie het volgende:
nieuws? heb je ze nog, moet ik ze ophalen/afleveren. Info woman, geef me info
Ik sta dus op het punt je te mailen
En dat doe ik even via de vrouw

Zeiksnor, die net even voor jullie reddende aanbod mailde, wil graag het mannetje en vrouwtje en kan daar heel goed voor zorgen. Aangezien het derde nijntje eigenlijk stiekem dusdanig mijn hart heeft gestolen dat ik het heel graag zou willen houden, is het zo dus perfect opgelost.

Dikke zoen voor alle moeite, en dat meen ik zeer, want het was onwijs fijn dat ik jullie 'achter de hand' had als de andere kandidaten af zouden haken. Thanks
Snobs have more fun!
KLIK!
  maandag 25 juli 2005 @ 15:50:16 #124
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_29113521
Klinkt als een goede oplossing!
Enne... zelf nog eentje houden is
  maandag 25 juli 2005 @ 15:57:27 #125
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_29113772
quote:
Op maandag 25 juli 2005 15:50 schreef Brighteyes het volgende:
Klinkt als een goede oplossing!
Enne... zelf nog eentje houden is
Ik was het echt heel erg niet van plan maar dat scharminkeltje doet steeds zo leuk en hopshops en snuitje wassen en dan een beetje wankelen en muizehapjes eten en mijn hand likken en met die donkerbruine oogjes met echte wimpertjes en zo'n klein staartje en flopflop op het eten afrennen en met de kat spelen en gekke sprongen maken en hij is een beetje onhandig en piepkleine pootjes en lekker bij mamakonijn knuffelen en nouja... Die heeft 'Ik verzet geen stap uit deze tuin' op het kleine voorhoofdje geschreven dus

En je hebt mail
Snobs have more fun!
KLIK!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')