Als je ze beiden laat castreren gaat het prima.. Die van mij struinen ook vrolijk rond in de tuin. En het zijn twee broertjesquote:Op woensdag 13 juli 2005 20:23 schreef Hilzillah het volgende:
Nou wil ik natuurlijk niet de adoptie pret bederven... maar 2 meneren kan je beter niet bij elkaar zetten hoor.... dat wordt geheid knokken... en vaak met de dood tot gevolg
Dat is echt een beetje toevallig hoor!quote:Op woensdag 13 juli 2005 20:27 schreef Darkphorze het volgende:
[..]
Als je ze beiden laat castreren gaat het prima.. Die van mij struinen ook vrolijk rond in de tuin. En het zijn twee broertjes
Ik denk het!!quote:Op woensdag 13 juli 2005 20:49 schreef Darkphorze het volgende:
Hmm zo zie ik het toch echt niet. Ze likken elkaar, liggen tegen elkaar aan en lopen achter elkaar aan. Maar misschien heb ik wel geluk gehad
Wat liefquote:Op woensdag 13 juli 2005 21:25 schreef Darkphorze het volgende:
[[url=http://img146.imageshack.us/img146/5383/picture0070me.th.jpg]afbeelding][/URL]
Luv youquote:Op woensdag 13 juli 2005 19:32 schreef Gebakken_vissie het volgende:
Oke, 2 van gelijk geslacht en je bent ze kwijt. Krijg vanavond telefoonnummer. Ik kan ze dan na mijn vakantie wel ophalen en naar Zeeland verschepen. Ben zelf in het weekend van 23 juli terug.
O dat is hartstikke fijnquote:Op woensdag 13 juli 2005 23:18 schreef Brighteyes het volgende:
* Brighteyes spreekt even voor visje... is prima hoor. We gaan sowieso vrijdagochtend op vakantie voor een week. Dus er is tijd zat.
werd net nog gebeld er over. Ze komen dus gewoon in de tuin, het hok en de ren zijn alleen voor 's nachts.quote:Op woensdag 13 juli 2005 22:59 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Luv you![]()
Inmiddels had Zeiksnor zich ook gemeld en jadeslovespat wist ook nog een adresje. Ik kijk even wat die zoeken en hoe de behuizing bij hen is (niet steeds in een hokje heeft nog wel erg de voorkeur, als er te kiezen valt) Is het oké als ik je mail als er duidelijkheid is (één dezer dagen)?
En je bent een grote lieve schattekop![]()
Ben ik met je eensquote:Op donderdag 14 juli 2005 10:21 schreef Faithy het volgende:
ik wil ik wil ik wil ik wil![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
*zucht*
maar ik heb geen tuin, en mn oude knijntje kon altijd lekke rin de tuin rondscharrelen..dus zou ik beetje zieligjes vinden stiekem...
www.bunnybin.nlquote:Op donderdag 14 juli 2005 14:38 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ben ik met je eens
Hoewel in de knaagdierenopvangcentra nog wel eens oudere lobbessen zitten die gewoon al erg gelukkig worden als ze wat aandacht krijgen en die niet eens talen naar rondhupsen in de tuin. Die zijn dan altijd nog beter af dan in een asiel. Je zou misschien ooit nog eens kunnen overwegen zo'n beestje in huis te nemen.
Ik sta dus op het punt je te mailenquote:Op maandag 25 juli 2005 12:31 schreef Gebakken_vissie het volgende:
nieuws? heb je ze nog, moet ik ze ophalen/afleveren. Info woman, geef me info
Ik was het echt heel erg niet van plan maar dat scharminkeltje doet steeds zo leuk en hopshops en snuitje wassen en dan een beetje wankelen en muizehapjes eten en mijn hand likken en met die donkerbruine oogjes met echte wimpertjes en zo'n klein staartje en flopflop op het eten afrennen en met de kat spelen en gekke sprongen maken en hij is een beetje onhandig en piepkleine pootjes en lekker bij mamakonijn knuffelen en nouja...quote:Op maandag 25 juli 2005 15:50 schreef Brighteyes het volgende:
Klinkt als een goede oplossing!
Enne... zelf nog eentje houden is![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |