Neeejquote:Op zondag 26 juni 2005 21:50 schreef Larissa het volgende:
Wat bedoel je met 47, Loedertje?
En het onderste kind heeft Down syndrome, bedoel je dat Amalia dat ook heeft?
Inderdaad lieve Larissa, dát bedoelde ik.quote:Op zondag 26 juni 2005 21:50 schreef Larissa het volgende:
Wat bedoel je met 47, Loedertje?
En het onderste kind heeft Down syndrome, bedoel je dat Amalia dat ook heeft?
Heel simpel de TS vermoedt dat de eerstegeborene van Wim-Lex en Maxima het syndroom van down heeft, en dat werd aanvankelijk ook gesugereerd in de pers en de RVD lulde ook wat in het rond, maar nu lijkt het erop dat het niet zo is. Zou wel wat wezen zeg, een koningin die tijdens de troonrede aan het kwijlen is op haar mooie nertsenpels...quote:Op zondag 26 juni 2005 21:52 schreef buzzer het volgende:
waar gaat dit in godsnaam over ?
wat een bullshit Loedertje.quote:Op zondag 26 juni 2005 21:58 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Inderdaad lieve Larissa, dát bedoelde ik.
Chromosomenquote:Op zondag 26 juni 2005 21:52 schreef buzzer het volgende:
waar gaat dit in godsnaam over ?
quote:Op zondag 26 juni 2005 21:59 schreef LSS het volgende:
[..]
Heel simpel de TS vermoedt dat de eerstegeborene van Wim-Lex en Maxima het syndroom van down heeft, en dat werd aanvankelijk ook gesugereerd in de pers en de RVD lulde ook wat in het rond, maar nu lijkt het erop dat het niet zo is. Zou wel wat wezen zeg, een koningin die tijdens de troonrede aan het kwijlen is op haar mooie nertsenpels...
Wie heeft het over lelijk? Ook lelijke mensen kunnen in mijn ogen mooi zijn, kap jij even met mij woorden in de mond te leggen zegquote:Op zondag 26 juni 2005 22:00 schreef buzzer het volgende:
[..]
wat een bullshit Loedertje.
Niet ierder lelijk kind heeft per definitie Down...
dát gedeelte snapte ik nog wel, maar ik vind het gewoon stom gelulquote:Op zondag 26 juni 2005 22:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Chromosomen
Ben ik dan godverdomme de ENIGE die het begrijpt?
Ach, stom geluk omdat jij het niet begreep en pas an postings van andere (iets slimmere) mensen doorhad waar de openingspost over ging.quote:Op zondag 26 juni 2005 22:02 schreef buzzer het volgende:
[..]
dát gedeelte snapte ik nog wel, maar ik vind het gewoon stom gelul
halloooquote:Op zondag 26 juni 2005 22:02 schreef buzzer het volgende:
[..]
dát gedeelte snapte ik nog wel, maar ik vind het gewoon stom gelul
Je bent nog steeds adrem en onwijs oplettend liefje..quote:
quote:Op zondag 26 juni 2005 22:06 schreef Lienekien het volgende:
[afbeelding]
Noem ze maar es op dan, al die uiterlijke kenmerken van Down die Amalia zou hebben.
quote:Op zondag 26 juni 2005 22:06 schreef Lienekien het volgende:
[afbeelding]
Noem ze maar es op dan, al die uiterlijke kenmerken van Down die Amalia zou hebben.
Welk kenmerk heeft ze volgens jou niet dan?quote:Iemand met Down heeft uiterlijke kenmerken waaraan het syndroom te herkennen is. Mensen met Down hebben scheefstaande ogen en een extra huidplooi over de binnenste ooghoeken. In de ogen hebben ze witte vlekjes aan de rand van de iris. De schedel is klein en heeft relatief weinig achterhoofd. De oren zijn vaak asymmetrisch. De mond is relatief klein en de tong dik en gegroefd. Ze hebben vaak dun, steil haar. Verder hebben mensen met Down meestal een brede korte nek, korte armen en benen, korte brede handen, kleine kromme pinken en ruimte tussen de eerste en tweede teen. Iemand met Down is altijd verstandelijk gehandicapt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |