o wat leuk...wist ik nietquote:Op maandag 27 juni 2005 23:42 schreef pyl het volgende:
Tippi Hedren, die ijzig kalme, schitterende blondine in Hitchock's Birds........
Moet je eens op afbeeldingen van haar googlen.....(ik heb haar weleens geplaatst).quote:
ja natuurlijk..dat is toch mn plaatje pylquote:
O ja.quote:
jammerquote:Op maandag 27 juni 2005 23:48 schreef pyl het volgende:
[..]
O ja.![]()
Ik ga eens een verdieping hoger, pos.![]()
![]()
idd, johnquote:Op maandag 27 juni 2005 22:49 schreef pyl het volgende:
Dát zal John Entwistle zijn........
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 09:59 schreef pyl het volgende:
Dat zal toch wel dat olijke bruinoogje Rachel Ward zijn - in haar goede tijd.....
Hij heeft een boek met 10.000 kindernamen, maar is nog niet verder dan de 'A'quote:Op dinsdag 28 juni 2005 11:34 schreef pyl het volgende:
Bovendien is het een wel erg stupide naam; zegt alles over de armetierige fantasie van vaderlief, vrees ik.
weet alleen nig dat er Juliana in zat en dat het eindigde op Laurentinequote:
Boven deze post staat een hint, en ze is vernoemdquote:Op dinsdag 28 juni 2005 11:43 schreef pos het volgende:
[..]
weet alleen nig dat er Juliana in zat en dat het eindigde op Laurentine![]()
Gaat-ie 'r naar een Dynasty-ster vernoemen..........quote:Op dinsdag 28 juni 2005 11:43 schreef Berkery het volgende:
Hij heeft een boek met 10.000 kindernamen, maar is nog niet verder dan de 'A'
Alexiaquote:Op dinsdag 28 juni 2005 11:48 schreef Berkery het volgende:
[..]
Boven deze post staat een hint, en ze is vernoemd![]()
Die heet Alexis pylquote:Op dinsdag 28 juni 2005 11:48 schreef pyl het volgende:
[..]
Gaat-ie 'r naar een Dynasty-ster vernoemen..........![]()
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 12:06 schreef pyl het volgende:
Ha, nee pos, meneer is Balthasar Gerards, de moordenaar van Willem van Oranje......![]()
daar was ik heus wel opgekomen pylquote:Op dinsdag 28 juni 2005 12:06 schreef pyl het volgende:
Ha, nee pos, meneer is Balthasar Gerards, de moordenaar van Willem van Oranje......![]()
En nu kun je er niet meer in en post vanuit het resaurant ?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 19:44 schreef fotoloog het volgende:
Gotverder gotver........Ik ga ff chinees halen,vergeet ik m'n sleutels![]()
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 19:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
En nu kun je er niet meer in en post vanuit het resaurant ?
jeetje deur achter je dicht getrokken dus....heb vroeger het zelfde meegemaaktquote:Op dinsdag 28 juni 2005 20:11 schreef fotoloog het volgende:
Via de buren overgeklommen en met m'n autokrik ruit ingeslagen......
Naja,het is mooi weer,en dit was de goedkoopste oplossing...quote:Op dinsdag 28 juni 2005 20:19 schreef pos het volgende:
[..]
jeetje deur achter je dicht getrokken dus....heb vroeger het zelfde meegemaakt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |