Het valt meer hoor..kheb vanavond een feestje tot 1 uur ofzo..quote:Op woensdag 29 juni 2005 16:02 schreef bonke het volgende:
[..]
er zijn altijd van die mensen die nog kunnen uitslapen he
maar ik doe wel een tukkie als de tent staat
mijn zus en zwager vieren vanavond hun verjaardagquote:Op woensdag 29 juni 2005 16:06 schreef Laton het volgende:
[..]
Het valt meer hoor..kheb vanavond een feestje tot 1 uur ofzo..![]()
hmmmz ok, ff voor me halen waar die boom ook alweer staat...quote:Op woensdag 29 juni 2005 16:04 schreef bonke het volgende:
[..]
nou vrijdagmiddag om 5 uur bij de eerste grote boom aan de rechterkant die je ziet richting markt![]()
hoplaaa
degene die als laatste binnen is moet een rondje betalen
jeops rug mainstaige, lange bomenrij en daar de eerste boom vanquote:Op woensdag 29 juni 2005 16:08 schreef huhasta het volgende:
[..]
hmmmz ok, ff voor me halen waar die boom ook alweer staat...
markt oplopen is met rug naar mainstage toe, toch? langs de bomenrij
ik heb een flinke kuif en zwart haar, verder niet al te groot (sommigen zeggen klein)![]()
mooie tijd trouwens, na de Dresden dolls en vlak voor Garbage
Als je nu gewoon FOK gaat schreeuwen snappen mensen je meteen...of je roept: kankermarokanen!! weten mensen ook dat je van fok komtquote:Op woensdag 29 juni 2005 16:08 schreef huhasta het volgende:
[..]
hmmmz ok, ff voor me halen waar die boom ook alweer staat...
markt oplopen is met rug naar mainstage toe, toch? langs de bomenrij
ik heb een flinke kuif en zwart haar, verder niet al te groot (sommigen zeggen klein)![]()
mooie tijd trouwens, na de Dresden dolls en vlak voor Garbage
edit: rooie pet heb ik nie
daar moet je aan beginnen voor het festivalterreinquote:Op woensdag 29 juni 2005 16:11 schreef Laton het volgende:
[..]
Als je nu gewoon FOK gaat schreeuwen snappen mensen je meteen...of je roept: kankermarokanen!! weten mensen ook dat je van fok komt![]()
dat is idd wel intergreren qua Vlaams belang.quote:Op woensdag 29 juni 2005 16:11 schreef Laton het volgende:
[..]
Als je nu gewoon FOK gaat schreeuwen snappen mensen je meteen...of je roept: kankermarokanen!! weten mensen ook dat je van fok komt![]()
als eerste of als laatste, bier haal ik wel.quote:Op woensdag 29 juni 2005 16:10 schreef bonke het volgende:
[..]
jeops rug mainstaige, lange bomenrij en daar de eerste boom van
en dan mag je bier halen bij die schuur
![]()
[edit] die pet past natuurlijk niet over je kuif
hang me der niet aan op hequote:Op woensdag 29 juni 2005 16:23 schreef huhasta het volgende:
[..]
als eerste of als laatste, bier haal ik wel.
tis wel de tweede dag, ben benieuwd of m'n kuif dat haalt.....
anders is t een blauwe pet met "I lie to girls", als je dat nog kan lezen dan, door het door bier vertroebelde zicht.
5 uur vrijdagmiddag!!
aan die boom bedoel je?quote:Op woensdag 29 juni 2005 16:24 schreef bonke het volgende:
[..]
hang me der niet aan op heik beloof nikss
deed eigenlijk alleen maar ff een eerste suggestie voor een meet![]()
quote:Op woensdag 29 juni 2005 17:53 schreef placebeau het volgende:
Het is hier (in Leuven, naast werchter) al een uur of zes aan een stuk heftig enorm aan het stormen en onweren en regenen. De styraten staan bijna onder water. Dus neem je laarzen alleszins al mee!
Normaal hadden we dat gedaan, maar het is nog steeds aan het stortregenen, dus dan wachten we hier in Leuven nog een nachtje.quote:Op woensdag 29 juni 2005 18:10 schreef Ponem het volgende:
Zijn er al mensen die vanavond gaan? Wij gaan vanavond in de hoop dat we de camping op mogen.
er staat uitdrukkelijk op de site dat dat niet magquote:Op woensdag 29 juni 2005 18:10 schreef Ponem het volgende:
Zijn er al mensen die vanavond gaan? Wij gaan vanavond in de hoop dat we de camping op mogen.
Ja en?quote:Op woensdag 29 juni 2005 18:45 schreef peaceman het volgende:
[..]
er staat uitdrukkelijk op de site dat dat niet mag
Nee, maar ik woon te ver weg om het uit te proberenquote:Op woensdag 29 juni 2005 18:56 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Ja en?
Houdt jij je aan alle regeltjes?
Meestal doen ze dat om een niet te grote toestroom te laten plaastvinden.
Als jij nou eens begint met dwijlen danquote:Op woensdag 29 juni 2005 18:26 schreef placebeau het volgende:
Normaal hadden we dat gedaan, maar het is nog steeds aan het stortregenen, dus dan wachten we hier in Leuven nog een nachtje.
Volgens mij waren in leuven de kroegen altijd tot heel laat open, een echte bikkel moet dat toch wel kunnen een nachtje doorhalenquote:Op woensdag 29 juni 2005 18:58 schreef peaceman het volgende:
[..]
Nee, maar ik woon te ver weg om het uit te proberen![]()
quote:Op woensdag 29 juni 2005 19:12 schreef Basp1 het volgende:
Volgens mij waren in leuven de kroegen altijd tot heel laat open, een echte bikkel moet dat toch wel kunnen een nachtje doorhalen
same herequote:ps. mij lukt dat niet meer, dan zal ik de volgede dag op het festival toch vaak in het gras de modder ergens liggen te slapen
O ja ik keek net toen je dit getypt had even naar je geboorte jaar en eerst dacht ik dat ik tegen een persoon van de helft van mijn leeftijd aan het ouwehoeren was, maar het scheelt maar het scheelt maar 4 jaartjesquote:
precies... dus dan weet je dat als je op onze leeftijd niet sport en rookt (zoals ik doe) het nachtelijke avontuur gaat bekopen op 1 van de latere dagen.....quote:Op woensdag 29 juni 2005 19:17 schreef Basp1 het volgende:
[..]
O ja ik keek net toen je dit getypt had even naar je geboorte jaar en eerst dacht ik dat ik tegen een persoon van de helft van mijn leeftijd aan het ouwehoeren was, maar het scheelt maar het scheelt maar 4 jaartjes![]()
Ook al sport je wel en rook je niet (wat ik niet doe) dan nog is het niet meer te doen.quote:Op woensdag 29 juni 2005 19:19 schreef peaceman het volgende:
[..]
precies... dus dan weet je dat als je op onze leeftijd niet sport en rookt (zoals ik doe) het nachtelijke avontuur gaat bekopen op 1 van de latere dagen.....
Kortom we worden oudquote:Op woensdag 29 juni 2005 19:41 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Ook al sport je wel en rook je niet (wat ik niet doe) dan nog is het niet meer te doen.![]()
Ik heb in ieder geval mijn wandelschoenen nog eens goed met een waterafstotend middel behandeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |