Dat zou een mooie vervanger zijn, ja.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 13:50 schreef Tom_Tom- het volgende:
Dit zou prima passen.
Alleen dan niet tegenover REM, want dan kan ik niet kiezen..
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 15:19 schreef Darke_Angelus het volgende:
Interpol staat inmiddels tegenover NIN![]()
Al met al word ik niet vrolijker door al die verschuivingen en afzeggingen...quote:Op dinsdag 28 juni 2005 15:19 schreef Darke_Angelus het volgende:
Damn, dan moet ik gaan kiezen, ik heb ze afgelopen zondag beide gemist omdat ik ze op Werchter wel zou zien.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 15:19 schreef Darke_Angelus het volgende:
WOOOHOOOOO!!!!!quote:Op dinsdag 28 juni 2005 15:19 schreef Darke_Angelus het volgende:
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 17:02 schreef peaceman het volgende:
Ik pleit voor Gorillaz als afsluiter op zaterdag in de tent!
Ik vind dat ze jouw usericon maar uit moeten nodigen.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:58 schreef brother52 het volgende:
[..]
Damn, dan moet ik gaan kiezen, ik heb ze afgelopen zondag beide gemist omdat ik ze op Werchter wel zou zien.
Vind ik een heel goede optie. Maar dan moeten ze niet tegenover de Foo Fighters of REM staan, dan moet ik weer kiezen.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 17:04 schreef Laton het volgende:
[..]
Ik vind dat ze jouw usericon maar uit moeten nodigen.
Maar Life of agony mag ookquote:Op dinsdag 28 juni 2005 17:02 schreef peaceman het volgende:
Ik pleit voor Gorillaz als afsluiter op zaterdag in de tent!![]()
Dat kunnen alleen moderators of niet?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 22:55 schreef Aventura het volgende:
Ik keek over dit topic heen en dacht dat het andere nog niet vol was.
Als we maar geen Glastonbury-toestanden krijgenquote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:12 schreef Aventura het volgende:
Jammer. Vorig jaar was het echt extreem klote..Ik heb toen niet een keer lekker 's morgens of 's avonds met mn groepje gezellig buiten de tent kunnen hangen. Vooral de zondagavond was een ramp, de regenval was echt extreem! Niks erger dan in zeiknatte kleren je zeiknatte tentje te moeten opruimen..
Hee ik ben ook geweest, maar heb het niet zo ervaren...quote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:12 schreef Aventura het volgende:
Jammer. Vorig jaar was het echt extreem klote..Ik heb toen niet een keer lekker 's morgens of 's avonds met mn groepje gezellig buiten de tent kunnen hangen. Vooral de zondagavond was een ramp, de regenval was echt extreem! Niks erger dan in zeiknatte kleren je zeiknatte tentje te moeten opruimen..
Ik doe mee met het zonnedansjequote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:15 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Als we maar geen Glastonbury-toestanden krijgen
Volgens mij was het gelukkig vorig jaar nog wel droog tussendoor en veranderde de festivalwei niet in een grote modderpoel... kan me ook het ontbijt op de zondag (als ik me niet vergis) herinneren, toen viel het echt met bakken tegelijk uit de lucht....![]()
Laten we een zonnedansje doen!![]()
Zo zou ik het ook niet willen omschrijven... maar we hebben wel regelmatig een sprintje richting de Marquee in moeten zettenquote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:15 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hee ik ben ook geweest, maar heb het niet zo ervaren...![]()
Het was wel heel wisselvallend weer, maar dat het nu extreem klote was ...
Tja moet bekennen dat het mn 1e festival (ooitquote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:17 schreef Aventura het volgende:
Vond ik wel, vergeleken met de jaren ervoor, probleem is met slecht weer vervalt ook een hoop sociaal gebeuren dat zich om de tentjes afspeelt. Maar he, we blijven positief!!
Hopelijk valt het allemaal mee!
Ja inderdaad!!quote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:19 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Tja moet bekennen dat het mn 1e festival (ooit) was, misschien was ik wel zo onder de indruk dat ik het weer niet bewust heb meegemaakt.
Het jaar daarvoor was het - wat ik begrepen heb - heeeeel erg heet en dat is ook weer niet fijn. Het weer van vandaag zou perfect zijn!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |