Kom op: 95% van het personeel zijn gewoon lokale boeren. Qua personele bezetting is Werchter nog steeds net zo professioneel als de dorpsbraderie. Op zich niets mis mee: het is best charmant dat oud-papier-liefde-werk. Maar zaken als veiligheid zijn toch echt niet goed geregeld: nauwelijks controle op de camping: diefstal wordt niet aangepakt, open vuren kunnen uren branden voordat er iemand iets van komt zeggen en mensen kunnen de hele nacht lallen, schreeuwen en de buren terroriseren. Dat soort dingen kunnen gewoon niet in de mate waarop het op Werchter gebeurt, niet als je beoogt een toonaangevend professioneel festival te zijn.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:03 schreef peaceman het volgende:
Waarom is het personeel allerminst capabel? Leg eens uit....
Dat van het parkeren vind ik een raar verhaal hoor.. kon je niet met je eerdere kaartje weer op de parkeerplaats?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:09 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Op Pinkpop kon je een paar jaar geleden nog dronken worden van dat festivalbier, op Werchter dus niet, al sla je 10 glazen in 10 minuten achterover.
Inderdaad, frites waren 3 euro, maar de rest zoals zo'n "schotel" was gewoon 5-6-7 euro, verre van redelijk.
Dat ik last heb van omstanders is geen "domme pech" dat komt voort uit asociale mensen.
De parkeerplaatsen waren gescheiden, leuk, maar daar ging het niet om, het ging om het feit dat je nogmaals een kaartje moest kopen omdat je het terrein af ging.
Het personeel bestaat uit lokale boeren ofzo, die zijn gewoon niet capabel, zie mijn voorbeeld van die "controle" bij de camping.
Het was dit jaar dus merkbaar drukker dan vorig jaar.
Ja, de muziek was ok, maar muziek alleen maakt een festival niet.
Ook een mooi voorbeeld van 't amateurisme qua personeel inderdaad. Kom op, ik weet zelfs wat ik met een tekenbeet aan moet. En ik heb toch echt geen ehbo-cursus gedaan.....god, nee ik val al flauw bij die eerste-hulp shows op tvquote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:20 schreef -Frankie- het volgende:
Een vriendin van me had een tekenbeet. Op zich niks ernstigs, maar toen ze bij de EHBO kwam keek iedereen elkaar aan zo van:"uh wat moeten we hier mee doen"? Na lang zoeken vond iemand een tangetje en na de gebruiksaanwijzing gelezen te hebben kregen ze hem er wel uit. Maar geen nazorg in de vorm van medicijnen of zo....op het festivalterrein tekenden ze met stift een cirkel erom heen en als de wond groter werd dan die cirkel, dan moest ze naar de dokter. Hier in Nederland kreeg ik gelijk een antibiotica kuur .
Hey ik vroeg het niet aan jouquote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:13 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Kom op: 95% van het personeel zijn gewoon lokale boeren. Qua personele bezetting is Werchter nog steeds net zo professioneel als de dorpsbraderie. Op zich niets mis mee: het is best charmant dat oud-papier-liefde-werk. Maar zaken als veiligheid zijn toch echt niet goed geregeld: nauwelijks controle op de camping: diefstal wordt niet aangepakt, open vuren kunnen uren branden voordat er iemand iets van komt zeggen en mensen kunnen de hele nacht lallen, schreeuwen en de buren terroriseren. Dat soort dingen kunnen gewoon niet in de mate waarop het op Werchter gebeurt, niet als je beoogt een toonaangevend professioneel festival te zijn.
Bovendien heb ik vooral m'n twijfels bij hoe ze zullen handelen bij echte calamiteiten: wat dat betreft hebben ze mazzel gehad, een steekpartij en ontploffende gasflessen zijn, hoe ernstig ook, nog redelijk te hanteren voor no-nothings. Maar stel je eens een grote campingbrand, een massale vechtpartij of een in paniek rakende menigte voor 1 van de podia voor. Dat zou met de amateurs bij Werchter echt een nog veel grotere ramp worden dan het al is.
Wat dat betreft: ondanks dat ik het ook niet echt heb op de Belgische festivalbezoeker, maar dat is slechts een personlijke voorkeur, is Werchter een van de leukste festivals in de Benelux. Maar op sommige onderdelen schieten ze gewoon ernstig te kort qua profesionaliteit, en dat kan eigenlijk gewoon niet.
Mijn vriendin heeft een slijmbeursontsteking in haar schouder en kreeg bij de EHBO een spuit hiervoor en is prima geholpen... zo zie je maar weer dat alles relatief is...wij hebben er dus wel goede ervaringen...quote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:22 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ook een mooi voorbeeld van 't amateurisme qua personeel inderdaad. Kom op, ik weet zelfs wat ik met een tekenbeet aan moet. En ik heb toch echt geen ehbo-cursus gedaan.....god, nee ik val al flauw bij die eerste-hulp shows op tv
Dat is wel onnozel ja...quote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:32 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Echt, je kon niet met hetzelfde kaartje op dezelfde parkeerplaats op komen.
Ik ben - helaas - ook bij de EHBO geweest op het festivalterrein met een slijmbeursontsteking maar daar wisten ze prima mee om te gaan en heb ter plekke nog een spuit gekregen, in mn bil omdat het daar logischerwijs niet steriel genoeg was om in mn arm te doen, maar ik vond dat ik daar prima en deskundig opgevangen ben..... ik keek ervan op hoe professioneel de EHBO-tent eruit zag.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:20 schreef -Frankie- het volgende:
Een vriendin van me had een tekenbeet. Op zich niks ernstigs, maar toen ze bij de EHBO kwam keek iedereen elkaar aan zo van:"uh wat moeten we hier mee doen"? Na lang zoeken vond iemand een tangetje en na de gebruiksaanwijzing gelezen te hebben kregen ze hem er wel uit. Maar geen nazorg in de vorm van medicijnen of zo....op het festivalterrein tekenden ze met stift een cirkel erom heen en als de wond groter werd dan die cirkel, dan moest ze naar de dokter. Hier in Nederland kreeg ik gelijk een antibiotica kuur .
Dat zei ik.... Gamma...quote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:35 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik ben - helaas - ook bij de EHBO geweest op het festivalterrein met een slijmbeursontsteking maar daar wisten ze prima mee om te gaan en heb ter plekke nog een spuit gekregen, in mn bil omdat het daar logischerwijs niet steriel genoeg was om in mn arm te doen, maar ik vond dat ik daar prima en deskundig opgevangen ben..... ik keek ervan op hoe professioneel de EHBO-tent eruit zag.
maar tevens op voorhand aangekondigd op bijvoorbeeld de site.quote:
Er staat ook dat je voor 5 euro per dag kunt parkeren. Dat hadden ze best kunnen vermelden dan.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:39 schreef XL het volgende:
[..]
maar tevens op voorhand aangekondigd op bijvoorbeeld de site.
dan trek de woorden terugquote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:39 schreef XL het volgende:
maar tevens op voorhand aangekondigd op bijvoorbeeld de site.
Oe, slijmbeursontsteking kan heel auw zijn weet ik uit ervaring. Hoop voor je dat het allemaal mee valt.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:35 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik ben - helaas - ook bij de EHBO geweest op het festivalterrein met een slijmbeursontsteking maar daar wisten ze prima mee om te gaan en heb ter plekke nog een spuit gekregen, in mn bil omdat het daar logischerwijs niet steriel genoeg was om in mn arm te doen, maar ik vond dat ik daar prima en deskundig opgevangen ben..... ik keek ervan op hoe professioneel de EHBO-tent eruit zag.
edit: ja ik ben de vriendin van Peaceman, ik had nog niet gelezen dat hij het verhaal al gepost had
![]()
So true,quote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:43 schreef peaceman het volgende:
dan trek de woorden terug![]()
Het meest ergerlijk vond ik trouwens de onaangekondige wisselingen in het programma![]()
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:45 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Oe, slijmbeursontsteking kan heel auw zijn weet ik uit ervaring. Hoop voor je dat het allemaal mee valt.
Beterschap dan maarquote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:50 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
doet inderdaad heel auw. Was woensdag al bij huisarts geweest (had er al 4 dagen last van) en heb dyclofenac gekregen (wilde hij liever eerst en daarna evt. injectie) maar dat hielp niet genoeg. Vrijdagavond weer heel erg pijn gehad en zaterdag maar besloten (ook een beetje op aandringen van Peaceman) toch naar de EHBO gegaan en daar een spuit gekregen.... pffff alsof ik een ander mens was, twee dagen geen pijn. Maar het begint nu wel weer te komen, ben ook een beetje eigenwijs moet eigenlijk rusten.... maar ja.....
dit was even helemaal offtopic..
Dacht je dan dat die mensen daar stonden voor jouw veiligheid om je spullen te bewaken???? Nee, die staan daar om geld te vangen, om te zorgen dat er niemand zonder te betalen de camping op komt. En dat hoefde zondagavond dus niet meer......quote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:43 schreef Nazzgul het volgende:
Wat mij wel opviel is dat er zondagavond helemaal geen ingangscontrole meer was op A3.Dat soort dingen snap ik echt niet.
Wachten......wachten en wachtenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 20:28 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Thanx!Komt wel weer goed denk ik. Hoe ben jij eraf gekomen?
Lang wachten?? en wel gewoon werken (ik werk op kantoor) of rusten? Heb je ook een injectie gehad?quote:
Is al weer een tijdje geleden hoor, tijdens 't begin van m'n middelbare school tijd. Heb toen een tijdje met een mitella rondgelopen. En verder weet ik alleen nog dat 't erge pijn deed, vooral in 't begin.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 20:42 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Lang wachten?? en wel gewoon werken (ik werk op kantoor) of rusten? Heb je ook een injectie gehad?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |