abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28520725
Ik vond de optredens die ik op Werchter gezien zwaar ok (Qotsa, NIN, Rammstein, Audioslave,Eagles of death metal). Maar de camping (A3) was echt drie keer niks, ze deden in eerste instantie geen ruk aan die modderpoelen, geen controle aan de ingang, ze vroegen alleen aan ons of we glaswerk bij ons hadden (twee van die locale boerinnen ofzo). Redelijk last gehad van vervelende mensen op de camping tot zo'n slordige 5-6 uur 's morgens maar geen last van diefstal gelukkig. Daarnaast vond ik die dronken Belgen op het festival terrein strontvervelend. Niet allemaal, maar de oudere Belgen dan. Lijkt me sterk dat je dronken wordt van dat "bier" op het festival terrein, daar zit nauwelijks alcohol in.
De prijzen van eten waren ook dit jaar weer veel te hoog. Drinken viel wel mee daarentegen.

Het parkeren was dit jaar ruk, we gingen even wat boodschappen doen, kom je terug, opnieuw een kaartje kopen.. ah, naja, verder niet veel problemen van gemaakt, maar toch lullig.

Personeel op en rond het terrein zijn allerminst capabel.

En ze laten veel te veel mensen toe op het terrein, het was dit jaar gewoon te druk.

Dus eigenlijk hetzelfde als vorig jaar: optredens cool, rest is matig of slecht.

[ Bericht 0% gewijzigd door VelvetAcidChrist op 05-07-2005 18:56:32 ]
I'm the hardest button to button.
#onz, de vrijhaven.
Self improvement is masturbation.
  dinsdag 5 juli 2005 @ 19:03:20 #273
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_28521273
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 18:47 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Ik vond de optredens die ik op Werchter gezien zwaar ok (Qotsa, NIN, Rammstein, Audioslave,Eagles of death metal). Maar de camping (A3) was echt drie keer niks, ze deden in eerste instantie geen ruk aan die modderpoelen, geen controle aan de ingang, ze vroegen alleen aan ons of we glaswerk bij ons hadden (twee van die locale boerinnen ofzo). Redelijk last gehad van vervelende mensen op de camping tot zo'n slordige 5-6 uur 's morgens maar geen last van diefstal gelukkig. Daarnaast vond ik die dronken Belgen op het festival terrein strontvervelend. Niet allemaal, maar de oudere Belgen dan. Lijkt me sterk dat je dronken wordt van dat "bier" op het festival terrein, daar zit nauwelijks alcohol in.
De prijzen van eten waren ook dit jaar weer veel te hoog. Drinken viel wel mee daarentegen.

Het parkeren was dit jaar ruk, we gingen even wat boodschappen doen, kom je terug, opnieuw een kaartje kopen.. ah, naja, verder niet veel problemen van gemaakt, maar toch lullig.

Personeel op en rond het terrein zijn allerminst capabel.

En ze laten veel te veel mensen toe op het terrein, het was dit jaar gewoon te druk.

Dus eigenlijk hetzelfde als vorig jaar: optredens cool, rest is matig of slecht.
Het bier op het festivalterrein zit meer alcohol in dan in Nederlands festivalbier....
De prijzen van eten vallen best mee... o.a. 3 euro voor een goede bak friet m....goedkoper dan in Nederland...
Dat je last hebt van omstanders is domme pech, kan niemand wat aan doen...

Parkeren was beter geregeld dan verleden jaar, prima zo gescheiden van de camping!

Waarom is het personeel allerminst capabel? Leg eens uit....

Tja het was dit jaar niet drukker als de afgelopen 2 jaar naar mijn idee...

Je zegt dat de optredens cool waren... Ging je daar ook niet voor?
pi_28521297
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 15:04 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Dat was er pas nadat we de bordjes geen drinkwater van de palen hadden gerukt
hehe
maar bij een van de ingangen stonden van die watercans van een liter of 18,9
dat was wel drinkwater
pi_28521504
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 19:03 schreef peaceman het volgende:

[..]

Het bier op het festivalterrein zit meer alcohol in dan in Nederlands festivalbier....
De prijzen van eten vallen best mee... o.a. 3 euro voor een goede bak friet m....goedkoper dan in Nederland...
Dat je last hebt van omstanders is domme pech, kan niemand wat aan doen...

Parkeren was beter geregeld dan verleden jaar, prima zo gescheiden van de camping!

Tja het was dit jaar niet drukker als de afgelopen 2 jaar naar mijn idee...

Je zegt dat de optredens cool waren... Ging je daar ook niet voor?
Op Pinkpop kon je een paar jaar geleden nog dronken worden van dat festivalbier, op Werchter dus niet, al sla je 10 glazen in 10 minuten achterover.

Inderdaad, frites waren 3 euro, maar de rest zoals zo'n "schotel" was gewoon 5-6-7 euro, verre van redelijk.

Dat ik last heb van omstanders is geen "domme pech" dat komt voort uit asociale mensen.

De parkeerplaatsen waren gescheiden, leuk, maar daar ging het niet om, het ging om het feit dat je nogmaals een kaartje moest kopen omdat je het terrein af ging.

Het personeel bestaat uit lokale boeren ofzo, die zijn gewoon niet capabel, zie mijn voorbeeld van die "controle" bij de camping.

Het was dit jaar dus merkbaar drukker dan vorig jaar.

Ja, de muziek was ok, maar muziek alleen maakt een festival niet.
#onz, de vrijhaven.
pi_28521632
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 19:03 schreef peaceman het volgende:
Kom op: 95% van het personeel zijn gewoon lokale boeren. Qua personele bezetting is Werchter nog steeds net zo professioneel als de dorpsbraderie. Op zich niets mis mee: het is best charmant dat oud-papier-liefde-werk. Maar zaken als veiligheid zijn toch echt niet goed geregeld: nauwelijks controle op de camping: diefstal wordt niet aangepakt, open vuren kunnen uren branden voordat er iemand iets van komt zeggen en mensen kunnen de hele nacht lallen, schreeuwen en de buren terroriseren. Dat soort dingen kunnen gewoon niet in de mate waarop het op Werchter gebeurt, niet als je beoogt een toonaangevend professioneel festival te zijn.

Bovendien heb ik vooral m'n twijfels bij hoe ze zullen handelen bij echte calamiteiten: wat dat betreft hebben ze mazzel gehad, een steekpartij en ontploffende gasflessen zijn, hoe ernstig ook, nog redelijk te hanteren voor no-nothings. Maar stel je eens een grote campingbrand, een massale vechtpartij of een in paniek rakende menigte voor 1 van de podia voor. Dat zou met de amateurs bij Werchter echt een nog veel grotere ramp worden dan het al is.

Wat dat betreft: ondanks dat ik het ook niet echt heb op de Belgische festivalbezoeker, maar dat is slechts een personlijke voorkeur, is Werchter een van de leukste festivals in de Benelux. Maar op sommige onderdelen schieten ze gewoon ernstig te kort qua profesionaliteit, en dat kan eigenlijk gewoon niet.
Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
  dinsdag 5 juli 2005 @ 19:20:06 #277
41639 -Frankie-
nerd @ word
pi_28521885
Een vriendin van me had een tekenbeet. Op zich niks ernstigs, maar toen ze bij de EHBO kwam keek iedereen elkaar aan zo van:"uh wat moeten we hier mee doen"? Na lang zoeken vond iemand een tangetje en na de gebruiksaanwijzing gelezen te hebben kregen ze hem er wel uit. Maar geen nazorg in de vorm van medicijnen of zo....op het festivalterrein tekenden ze met stift een cirkel erom heen en als de wond groter werd dan die cirkel, dan moest ze naar de dokter. Hier in Nederland kreeg ik gelijk een antibiotica kuur .
12:51 is the time my voice found the words I sought
The end is always the start of a new episode
Elke dag dat iemand je het leven minder prettig maakt, is een dag niet geleefd
  dinsdag 5 juli 2005 @ 19:20:07 #278
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_28521887
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 19:09 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Op Pinkpop kon je een paar jaar geleden nog dronken worden van dat festivalbier, op Werchter dus niet, al sla je 10 glazen in 10 minuten achterover.

Inderdaad, frites waren 3 euro, maar de rest zoals zo'n "schotel" was gewoon 5-6-7 euro, verre van redelijk.

Dat ik last heb van omstanders is geen "domme pech" dat komt voort uit asociale mensen.

De parkeerplaatsen waren gescheiden, leuk, maar daar ging het niet om, het ging om het feit dat je nogmaals een kaartje moest kopen omdat je het terrein af ging.

Het personeel bestaat uit lokale boeren ofzo, die zijn gewoon niet capabel, zie mijn voorbeeld van die "controle" bij de camping.

Het was dit jaar dus merkbaar drukker dan vorig jaar.

Ja, de muziek was ok, maar muziek alleen maakt een festival niet.
Dat van het parkeren vind ik een raar verhaal hoor.. kon je niet met je eerdere kaartje weer op de parkeerplaats?

Maar wat heb je liever dan? Beter bier (ik vind het bier prima!!!), goedkoper voedsel, professionals als personeel? Uitgebreid fouilleren en koffers open als je de camping op wil? Wie gaat dat dan betalen? Een beetje meer respect voor de mensen die daar de hele dag staan/zitten mag wel hoor... lijkt me niet echt een fijne baan...Ik vind de soepelheid juist de gemoedelijkheid ten goede komen...

Ik vond het niet drukker dan verleden jaar..

Dat is wel domme pech en natuurlijk heeft het deels met asociale mensen te maken, maar je kan niet verwachten dat je op een festival evenveel slaapt als thuis. (is mij nog nergens gelukt hoor) bovendien zijn er op festivals nou eenmaal mensen die een heel weekend lang willen feesten... en vaak zijn dit jongeren die het lang volhouden en veel drinken... zo zijn velen van ons geweest of nog steeds...

Muziek en sfeer, daar gaat het om op een festival... Beide waren prima aanwezig, dus een geslaagd festival.
pi_28521997
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 19:20 schreef -Frankie- het volgende:
Een vriendin van me had een tekenbeet. Op zich niks ernstigs, maar toen ze bij de EHBO kwam keek iedereen elkaar aan zo van:"uh wat moeten we hier mee doen"? Na lang zoeken vond iemand een tangetje en na de gebruiksaanwijzing gelezen te hebben kregen ze hem er wel uit. Maar geen nazorg in de vorm van medicijnen of zo....op het festivalterrein tekenden ze met stift een cirkel erom heen en als de wond groter werd dan die cirkel, dan moest ze naar de dokter. Hier in Nederland kreeg ik gelijk een antibiotica kuur .
Ook een mooi voorbeeld van 't amateurisme qua personeel inderdaad. Kom op, ik weet zelfs wat ik met een tekenbeet aan moet. En ik heb toch echt geen ehbo-cursus gedaan.....god, nee ik val al flauw bij die eerste-hulp shows op tv
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
  dinsdag 5 juli 2005 @ 19:24:23 #280
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_28522055
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 19:13 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Kom op: 95% van het personeel zijn gewoon lokale boeren. Qua personele bezetting is Werchter nog steeds net zo professioneel als de dorpsbraderie. Op zich niets mis mee: het is best charmant dat oud-papier-liefde-werk. Maar zaken als veiligheid zijn toch echt niet goed geregeld: nauwelijks controle op de camping: diefstal wordt niet aangepakt, open vuren kunnen uren branden voordat er iemand iets van komt zeggen en mensen kunnen de hele nacht lallen, schreeuwen en de buren terroriseren. Dat soort dingen kunnen gewoon niet in de mate waarop het op Werchter gebeurt, niet als je beoogt een toonaangevend professioneel festival te zijn.

Bovendien heb ik vooral m'n twijfels bij hoe ze zullen handelen bij echte calamiteiten: wat dat betreft hebben ze mazzel gehad, een steekpartij en ontploffende gasflessen zijn, hoe ernstig ook, nog redelijk te hanteren voor no-nothings. Maar stel je eens een grote campingbrand, een massale vechtpartij of een in paniek rakende menigte voor 1 van de podia voor. Dat zou met de amateurs bij Werchter echt een nog veel grotere ramp worden dan het al is.

Wat dat betreft: ondanks dat ik het ook niet echt heb op de Belgische festivalbezoeker, maar dat is slechts een personlijke voorkeur, is Werchter een van de leukste festivals in de Benelux. Maar op sommige onderdelen schieten ze gewoon ernstig te kort qua profesionaliteit, en dat kan eigenlijk gewoon niet.
Hey ik vroeg het niet aan jou
deels ben ik het wel met je eens hoor.... maar ik vind ook wel dat er snel gezeurd wordt. Over de Nederlandse festivals hoor je weer gezeik dat de controles en regeltjes zo streng zijn... is het hier soepel.. is het weer niet goed...

Op het festivalterrein waren ze er zondag trouwens vlot bij met die open brandjes...

Ik vind ook dat je erg snel de Nederlanders er tussen uit pikt.. Sommigen denken dat ze zich meer kunnen permitteren ofzo... ergerlijk is dat.
  dinsdag 5 juli 2005 @ 19:26:28 #281
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_28522144
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 19:22 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Ook een mooi voorbeeld van 't amateurisme qua personeel inderdaad. Kom op, ik weet zelfs wat ik met een tekenbeet aan moet. En ik heb toch echt geen ehbo-cursus gedaan.....god, nee ik val al flauw bij die eerste-hulp shows op tv
Mijn vriendin heeft een slijmbeursontsteking in haar schouder en kreeg bij de EHBO een spuit hiervoor en is prima geholpen... zo zie je maar weer dat alles relatief is...wij hebben er dus wel goede ervaringen...
pi_28522329
Echt, je kon niet met hetzelfde kaartje op dezelfde parkeerplaats op komen.

En bovendien mag het best wel wat strenger, er zijn namelijk duizenden mensen op een relatief kleine plek bij elkaar met drank en zulks. Het is jammer dat het nodig is maar er zijn veel mensen die zich gewoon ronduit asociaal en onbeschoft gedragen (ik verwacht echt niet dat iedereen zich poeslief gedraagt overigens) daar heb je gewone ongeschreven gedragsregels voor.
#onz, de vrijhaven.
  dinsdag 5 juli 2005 @ 19:34:51 #283
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_28522405
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 19:32 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Echt, je kon niet met hetzelfde kaartje op dezelfde parkeerplaats op komen.
Dat is wel onnozel ja...
  dinsdag 5 juli 2005 @ 19:35:14 #284
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_28522428
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 19:20 schreef -Frankie- het volgende:
Ik ben - helaas - ook bij de EHBO geweest op het festivalterrein met een slijmbeursontsteking maar daar wisten ze prima mee om te gaan en heb ter plekke nog een spuit gekregen, in mn bil omdat het daar logischerwijs niet steriel genoeg was om in mn arm te doen, maar ik vond dat ik daar prima en deskundig opgevangen ben..... ik keek ervan op hoe professioneel de EHBO-tent eruit zag.

edit: ja ik ben de vriendin van Peaceman , ik had nog niet gelezen dat hij het verhaal al gepost had
Make love, not war ☮
  dinsdag 5 juli 2005 @ 19:36:02 #285
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_28522454
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 19:35 schreef Diaan73 het volgende:

[..]

Ik ben - helaas - ook bij de EHBO geweest op het festivalterrein met een slijmbeursontsteking maar daar wisten ze prima mee om te gaan en heb ter plekke nog een spuit gekregen, in mn bil omdat het daar logischerwijs niet steriel genoeg was om in mn arm te doen, maar ik vond dat ik daar prima en deskundig opgevangen ben..... ik keek ervan op hoe professioneel de EHBO-tent eruit zag.
Dat zei ik.... Gamma...
  dinsdag 5 juli 2005 @ 19:39:38 #286
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_28522585
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 19:34 schreef peaceman het volgende:

[..]

Dat is wel onnozel ja...
maar tevens op voorhand aangekondigd op bijvoorbeeld de site.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_28522750
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 19:39 schreef XL het volgende:

[..]

Er staat ook dat je voor 5 euro per dag kunt parkeren. Dat hadden ze best kunnen vermelden dan.

edit: bij de parkeerplaats
#onz, de vrijhaven.
  dinsdag 5 juli 2005 @ 19:43:57 #288
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_28522753
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 19:39 schreef XL het volgende:
dan trek de woorden terug
Het meest ergerlijk vond ik trouwens de onaangekondige wisselingen in het programma
pi_28522796
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 19:35 schreef Diaan73 het volgende:

[..]

edit: ja ik ben de vriendin van Peaceman , ik had nog niet gelezen dat hij het verhaal al gepost had
Oe, slijmbeursontsteking kan heel auw zijn weet ik uit ervaring. Hoop voor je dat het allemaal mee valt.
pi_28522815
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 19:43 schreef peaceman het volgende:
dan trek de woorden terug
Het meest ergerlijk vond ik trouwens de onaangekondige wisselingen in het programma
So true,
Niet dat ze denken: "Hey, die schermen die we bij de podia gebruiken, die zouden we eigenlijk ook wel kunnen gebruiken om programma wijzigingen mee aan te geven".
  dinsdag 5 juli 2005 @ 19:50:16 #291
114177 Diaan73
pi_28522961
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 19:45 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Oe, slijmbeursontsteking kan heel auw zijn weet ik uit ervaring. Hoop voor je dat het allemaal mee valt.
doet inderdaad heel auw. Was woensdag al bij huisarts geweest (had er al 4 dagen last van) en heb dyclofenac gekregen (wilde hij liever eerst en daarna evt. injectie) maar dat hielp niet genoeg. Vrijdagavond weer heel erg pijn gehad en zaterdag maar besloten (ook een beetje op aandringen van Peaceman) toch naar de EHBO gegaan en daar een spuit gekregen.... pffff alsof ik een ander mens was, twee dagen geen pijn. Maar het begint nu wel weer te komen, ben ook een beetje eigenwijs moet eigenlijk rusten.... maar ja..... dit was even helemaal offtopic..
Make love, not war ☮
pi_28523020
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 19:50 schreef Diaan73 het volgende:

[..]

doet inderdaad heel auw. Was woensdag al bij huisarts geweest (had er al 4 dagen last van) en heb dyclofenac gekregen (wilde hij liever eerst en daarna evt. injectie) maar dat hielp niet genoeg. Vrijdagavond weer heel erg pijn gehad en zaterdag maar besloten (ook een beetje op aandringen van Peaceman) toch naar de EHBO gegaan en daar een spuit gekregen.... pffff alsof ik een ander mens was, twee dagen geen pijn. Maar het begint nu wel weer te komen, ben ook een beetje eigenwijs moet eigenlijk rusten.... maar ja..... dit was even helemaal offtopic..
Beterschap dan maar
pi_28523478
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 16:43 schreef Nazzgul het volgende:
Wat mij wel opviel is dat er zondagavond helemaal geen ingangscontrole meer was op A3. Dat soort dingen snap ik echt niet.
Dacht je dan dat die mensen daar stonden voor jouw veiligheid om je spullen te bewaken???? Nee, die staan daar om geld te vangen, om te zorgen dat er niemand zonder te betalen de camping op komt. En dat hoefde zondagavond dus niet meer......
  dinsdag 5 juli 2005 @ 20:16:53 #294
29844 ricost
Heb jij juh masker op ?
pi_28523870
iemand toevallig een idee of die webcasts van werchter nog ergens terug te kijken zijn. wil keane nog wel een keertje zien Stond dan wel vooraan maar toch haha
WOKNOK
  dinsdag 5 juli 2005 @ 20:28:10 #295
114177 Diaan73
pi_28524322
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 19:52 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Beterschap dan maar
Thanx! Komt wel weer goed denk ik. Hoe ben jij eraf gekomen?
Make love, not war ☮
pi_28524713
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 20:28 schreef Diaan73 het volgende:

[..]

Thanx! Komt wel weer goed denk ik. Hoe ben jij eraf gekomen?
Wachten......wachten en wachten
  dinsdag 5 juli 2005 @ 20:42:55 #297
114177 Diaan73
pi_28524937
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 20:37 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Wachten......wachten en wachten
Lang wachten?? en wel gewoon werken (ik werk op kantoor) of rusten? Heb je ook een injectie gehad?
Make love, not war ☮
pi_28525383
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 20:42 schreef Diaan73 het volgende:

[..]

Lang wachten?? en wel gewoon werken (ik werk op kantoor) of rusten? Heb je ook een injectie gehad?
Is al weer een tijdje geleden hoor, tijdens 't begin van m'n middelbare school tijd. Heb toen een tijdje met een mitella rondgelopen. En verder weet ik alleen nog dat 't erge pijn deed, vooral in 't begin.
  dinsdag 5 juli 2005 @ 20:55:45 #299
64781 bonke
pipo koeie
pi_28525413
pies on joe toe
  dinsdag 5 juli 2005 @ 20:57:55 #300
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_28525497
da's snel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties