Vast alleen de Westvlamingen, maar die zijn normaal gesproken toch ruim vertegenwoordigd op Werchter.quote:Op maandag 4 juli 2005 20:26 schreef BUG80 het volgende:
Heeft er trouwens iemand ook maar één woord van 't Hof van Commerce verstaan?![]()
Ja hè, ben nog steeds onder de indruk. Zeker die cover van Jacques Brelquote:Op maandag 4 juli 2005 20:23 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Dan moet je de Dresden Dolls ook uitchecken. Die staan ook op Lowlands en die zijn echt ge-ni-aal..
*meldtquote:Op maandag 4 juli 2005 20:27 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
Vast alleen de Westvlamingen, maar die zijn normaal gesproken toch ruim vertegenwoordigd op Werchter.
Toch hield KT zich wel staande vond ik... iemand de fotootjes al gezien?quote:Op maandag 4 juli 2005 20:32 schreef placebeau het volgende:
Ik ben trouwens ook een Marquee fan, alleen het feit dat het overdekt is zorgt al voor veel meer sfeer.
admiral moest idd op het hoofdpodium, en KT moest in de tent.
Dat was echt kippenvelprachtig inderdaad. Dat ze over Amsterdam ging zingen in Belgie had iedereen haar meteen weer vergeven, denk ik.quote:Op maandag 4 juli 2005 20:30 schreef placebeau het volgende:
Ja hè, ben nog steeds onder de indruk. Zeker die cover van Jacques Brel
Je stond wel heel dicht.quote:Op maandag 4 juli 2005 20:33 schreef peaceman het volgende:
[..]
Toch hield KT zich wel staande vond ik... iemand de fotootjes al gezien?
Ik begreep inderdaad dat het erg goed was. Ik had het kunnen zien als het niet verplaatst wasquote:Op maandag 4 juli 2005 20:33 schreef peaceman het volgende:
[..]
Maakte niet uit, het feit dat ze jaques Brel kent en weet dat het een Belg is zegt genoeg over hun smaak. Au pont d'Amsterdam is ook een van de mooiste nummers van Brel. Ze spreekt ook perfect Frans naar het schijntquote:Op maandag 4 juli 2005 20:38 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Dat was echt kippenvelprachtig inderdaad. Dat ze over Amsterdam ging zingen in Belgie had iedereen haar meteen weer vergeven, denk ik..
6e rij ofzo... heb die cd al lang in huis en was erg benieuwd hoe ze live zou zijn... nou dat is heel simpel: GOED dus...quote:Op maandag 4 juli 2005 20:38 schreef placebeau het volgende:
[..]
Je stond wel heel dicht.
Die stemJe moet trouwens eens haar interview beluiteren op de rock werchter site, ze heeft nog een goeie smaak ook.
Ik vond KT juist heel goed passen op het grote podiumquote:Op maandag 4 juli 2005 20:33 schreef peaceman het volgende:
[..]
Lukt me redelijk, als Zeeuws Vlaming.quote:Op maandag 4 juli 2005 20:26 schreef BUG80 het volgende:
Heeft er trouwens iemand ook maar één woord van 't Hof van Commerce verstaan?![]()
Daan wasquote:Op maandag 4 juli 2005 20:27 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
Wel leuk dat sommige mensen Daan Stuyven nu ontdekken. Heb ik ooit nog eens een erg slecht lopend topic over geopend!
idd douchen is voor mietjesquote:Op maandag 4 juli 2005 19:52 schreef Razzerr het volgende:
Klein minpuntje vond ik toch wel de camping: geen drinkwater, ranzige Dixi's, véééééééél te weinig douches (1x gedoucht, anderhalf uur in de rij moeten aansluiten) die ook nog eens stonken en koud waren, en een zeer asociale 'camping-crew'.
Maar mij hoor je niet echt klagen hoor, je bent tenslotte op een festival en daar hoort wel een beetje ranzigheid bij.
Rock Werchter![]()
ik kan dat linkje naar haar interview niet vinden....quote:Op maandag 4 juli 2005 20:38 schreef placebeau het volgende:
[..]
Je stond wel heel dicht.
Die stemJe moet trouwens eens haar interview beluiteren op de rock werchter site, ze heeft nog een goeie smaak ook.
wij waren zo slim om smiddags als er ff niks interresants was terug te gaan naar de campingquote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:19 schreef bloodymary het volgende:
Ik heb me daar ook over verbaasd, dat mensen op zo'n festival met 500 man uren in de rij gaan staan om te douchen.![]()
Dan douche je toch een keer niet................
Ze waren echt paranoide wat betreft vuur, ja. Misschien heeft het te maken met de gasfles incidenten van vorig jaar.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 10:37 schreef bonke het volgende:
( want stel nou dat ie omviel en tegen een tent terechtkwam die een aantal meter verder stond zeg)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |