Michael Bublé- Feeling Good??quote:Op maandag 27 juni 2005 18:01 schreef Rolfxx het volgende:
Dat nummer van een actuele reclame..dat iedereen zingt dat ze zich goed voelen (oid)
Leipe Lonsdale Flavour van Antwan .. vrij slechtquote:Op maandag 27 juni 2005 18:50 schreef warmbloedig het volgende:
Ik was in het weekend op een party en ik hoorde een hardrockachtige versie van leipe mocro flavour. Weet iemand wie dat gemaakt heeft??
Men At Work- Down Under??quote:Op maandag 27 juni 2005 19:06 schreef chrisz het volgende:
hey mensen
ik zoek een nummer, het wordt vaak gedraait als het over australie gaat. iets van down under
alvast bedankt
Arash - Bora Bora [2005]quote:Op zondag 26 juni 2005 12:45 schreef Jor_Dii het volgende:
Ik zoek een Spaans/Mexicaans nummer met het terugkerende stukje tekst:
'' Kachi Kachi Kachi porra porra ''
Alvast bedankt voor diegene die mij de titel van dit liedje kan noemen.
Nee, das Turks..quote:
Basement Jaxx idd. Red Alertquote:Op maandag 27 juni 2005 23:08 schreef cygnusx het volgende:
ik zoek een soort van dance nummer. is al wel iets ouder ondertussen, en ik meende
van iets van basement jaxx o.i.d.
met tekst als "its a catasthrophy, but dont worry, don't panic"
en "and the music keeps on playing all night long"
wie weet waar ik het over heb? mijn dank is groot
Red Alert, van Basement Jaxx.quote:Op maandag 27 juni 2005 23:08 schreef cygnusx het volgende:
ik zoek een soort van dance nummer. is al wel iets ouder ondertussen, en ik meende
van iets van basement jaxx o.i.d.
met tekst als "its a catasthrophy, but dont worry, don't panic"
en "and the music keeps on playing all night long"
wie weet waar ik het over heb? mijn dank is groot
kut, dat nummer heb ik ergens, ff zoeken. alvast bedankt (jij bent snelquote:
quote:Op maandag 27 juni 2005 23:10 schreef cygnusx het volgende:
[..]
kut, dat nummer heb ik ergens, ff zoeken. alvast bedankt (jij bent snel)
De user boven mij was nog een fractie sneller hoor.quote:Op maandag 27 juni 2005 23:10 schreef cygnusx het volgende:
[..]
kut, dat nummer heb ik ergens, ff zoeken. alvast bedankt (jij bent snel)
fuck, die was me zelfs nog niet eens opgevallen, ik zag toevallig jouw reactie en klikte snel op reply.quote:Op maandag 27 juni 2005 23:11 schreef Croupouque het volgende:
[..]
De user boven mij was nog een fractie sneller hoor.
Welke commercial bedoel je??quote:Op maandag 27 juni 2005 23:39 schreef Lelijke_Aap het volgende:
Weet iemand welke muziek er gebruikt wordt in die reclame van Orange? Ik heb op de ster site gekeken, maar daar vind ik niet die commercial. Op de Orange website staat de commercial wel, maar daar staat weer niet bij welke muziek ze gebruiken. Iemand enig idee?
Hij heet Just in time. Het is die reclame met die jongen die naar het station rent en net zijn trein mist. Ergens anders zit een meisje te wachten in een restaurant.quote:
Madness - Must Be Love Love Love...quote:Op maandag 27 juni 2005 23:54 schreef Lelijke_Aap het volgende:
[..]
Hij heet Just in time. Het is die reclame met die jongen die naar het station rent en net zijn trein mist. Ergens anders zit een meisje te wachten in een restaurant.
Het was een typische "oh ja"! Bedankt!quote:Op maandag 27 juni 2005 23:58 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Madness - Must Be Love Love Love...
Al is deze uitvoering anders...
Ik had in iTunes al gezocht op Siffre, maar kon niks vinden. Weet je op welk album het staat?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 00:10 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Is uitvoering van Labi Siffre..en dat IS het origineel..
Heel misschien:quote:Op maandag 27 juni 2005 20:01 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Nee, das Turks..
Het liedje is al een tijdje oud..gaat echt van:
Ka-tjie Ka-tjie Ka-tjie porra... porra
Om psies te zijn:quote:Op zondag 26 juni 2005 13:36 schreef Sebulba het volgende:
wc-eend zoekt: Carrpicho - Tic, Tic Tac
http://www.slamfm.nl/playlist.phpquote:Op dinsdag 28 juni 2005 00:21 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
zonder gein hele weekeinde naar Slam FM moeten luisteren.. Ik quote: I could love you too forever (???)
Ik ben nu verslaafd. Wie/wat?
neen ook niet ..quote:Op dinsdag 28 juni 2005 00:24 schreef blieblie het volgende:
[..]
Heel misschien:
[..]
Om psies te zijn:
Chilli feat. Carrapicho - Tic, tic tac
??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |