Leedvermaak...........je weet wat ze er over zeggenquote:Op vrijdag 1 juli 2005 22:47 schreef Tranceptor het volgende:
Ik zie een hele hoop losers die je tijdens uitgaan in de weg lopen en dom doen. Hier staan ze op de foto te pimpen met te lelijke vrouwen. De vrouwen zijn van een dusdanig matig karakter dat ik me afvraag of een simpele rondvraag op een varkenshouderij niet een beter resultaat oplevert.
Ownee, je mocht niet bashen. Prachtige foto's mensen... tranen in mijn ogen wat een schoonheid
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 23:34 schreef Bio_Bastard het volgende:
http://www.ibrahimovic.org/breezah/BrEeZeR FUCKING WHORE!.jpg
Dat gastje erachter ookquote:Op vrijdag 1 juli 2005 23:34 schreef Bio_Bastard het volgende:
http://www.ibrahimovic.org/breezah/BrEeZeR FUCKING WHORE!.jpg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
2e van rechts: Ik ben niet gek, ik ben een paard![]()
![]()
En zelfs de fotograaf lust wel een breezer
Kijk, eerst doop ik en vinger in mijn breezerflesje, en dan stop ik hem in mijn mond![]()
Dit is nog niksquote:
tjha ik zie een foto en de tekst heb ik dan binnen 2 sec en een vervolg foto vind je altijd wel.quote:
Echt ik kan veel lezen maar zelfs dit word voor mij te moeilijkquote:Hell0w Q-tiejs..
DiT iS Duzs mii pggY...
HeavY Undah ConsTrucTiOn....
I h0pe y0u like it...
JuSt Leave A MsSg...
TnQ...
If U Don'T LiKe...
PreSs ESC...!
xxx ft. l0ve Denisee
Whehehe! Wat een kutnoob! Esc maakt geen fluit uitquote:Op zaterdag 2 juli 2005 00:59 schreef Stretto het volgende:
Hell0w Q-tiejs.. = Hallo lieverds
DiT iS Duzs mii pggY... = Dit is dus mijn pagina
HeavY Undah ConsTrucTiOn....= Onder constructie
I h0pe y0u like it... = Ik hoop dat jullie het leuk vinden
JuSt Leave A MsSg...= Laat maar een berichtje achter
TnQ... = Bedankt
If U Don'T LiKe... = Als je het niet leuk vindt
PreSs ESC...= Druk op Esc
xxx ft. l0ve Denisee = Groetjes en kusjes Denise
verwijzing naar A beautiful mind.....![]()
Mja dat breezahs met ALT+F4 komen aanzetten is en blijft een utopiaquote:Op zaterdag 2 juli 2005 01:03 schreef Furious het volgende:
[..]
Whehehe! Wat een kutnoob! Esc maakt geen fluit uit![]()
wat zei zegt,quote:Op zaterdag 2 juli 2005 01:01 schreef Stretto het volgende:
[..]
Dat ik het kan lezen of wat zij zegt?![]()
Ze moet wel blijven voldoen aan het breezah ideaal........... als je daar "normaal" typt dan krijg je volgens mij een banquote:Op zaterdag 2 juli 2005 01:04 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
wat zei zegt,
Zo typ je toch niet.
Gast, wat ben jij uber triest. Uit verveling en studie-ontwijkend gedrag zit ik wat topics te checken op FOk! en het valt me op dat voornamelijk JIJ continu foto's post met echt de domste kritiek eronder. Echt, het gaat nergens over. Je lijkt wel een kind van 12 wat zo een bepaald soort aandacht denkt te krijgen en dat iedereen het maar te gek vindt etc etc....je komt iets tekort denk ik.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 00:45 schreef ook_gek het volgende:
[afbeelding]
Volgens mij drukt die gozer op het verkeerde knopje bij dat meisje........
sorry kon het niet laten![]()
Doe je zelf en gebruik geen drugs meerquote:Op zaterdag 2 juli 2005 01:08 schreef Stevie_ het volgende:
[..]
Gast, wat ben jij uber triest. Uit verveling en studie-ontwijkend gedrag zit ik wat topics te checken op FOk! en het valt me op dat voornamelijk JIJ continu foto's post met echt de domste kritiek eronder. Echt, het gaat nergens over. Je lijkt wel een kind van 12 wat zo een bepaald soort aandacht denkt te krijgen en dat iedereen het maar te gek vindt etc etc....je komt iets tekort denk ik.
Ik zie dat je 3 jaar ouder dan ik bent. Echt, dude, get a live!!
En post eens een pic van jezelf...volgens mij zeik je al die breezah chicks etc alleen maar af uit een soortemet jaloezie....![]()
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 01:12 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Doe je zelf en gebruik geen drugs meer![]()
Doegquote:Op zaterdag 2 juli 2005 01:15 schreef Stevie_ het volgende:
[..]
![]()
Okeej, ik weet genoeg.
Je bent gewoon dat ene type...
Wel blij met dit medium he, internet?
Enneh, je weet me mening he. Ik denk dat er genoeg andere mensen er ook zo over denken. Alleen die je zie je niet zo snel in dit zwak begaafde topic.
Ik denk, dat jij echt, serieus, echt...een heeel lelijk en raar mannetje bent.
Iemand die geen sociaal leven heeft en als je al 25 bent, wel heel erg achter loopt met bepaalde dingen.
Dit was me laatste post.
Daaaaaag![]()
Oke nu dan even een serieus antwoord omdat je anders niet lekker kan slapen.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 01:08 schreef Stevie_ het volgende:
[..]
Gast, wat ben jij uber triest. Uit verveling en studie-ontwijkend gedrag zit ik wat topics te checken op FOk! en het valt me op dat voornamelijk JIJ continu foto's post met echt de domste kritiek eronder. Echt, het gaat nergens over. Je lijkt wel een kind van 12 wat zo een bepaald soort aandacht denkt te krijgen en dat iedereen het maar te gek vindt etc etc....je komt iets tekort denk ik.
Ik zie dat je 3 jaar ouder dan ik bent. Echt, dude, get a live!!
En post eens een pic van jezelf...volgens mij zeik je al die breezah chicks etc alleen maar af uit een soortemet jaloezie....![]()
Wat lief een fanquote:Op zaterdag 2 juli 2005 01:15 schreef Stevie_ het volgende:
[..]
![]()
Okeej, ik weet genoeg.
Je bent gewoon dat ene type...
Wel blij met dit medium he, internet?
Enneh, je weet me mening he. Ik denk dat er genoeg andere mensen er ook zo over denken. Alleen die je zie je niet zo snel in dit zwak begaafde topic.
Ik denk, dat jij echt, serieus, echt...een heeel lelijk en raar mannetje bent.
Iemand die geen sociaal leven heeft en als je al 25 bent, wel heel erg achter loopt met bepaalde dingen.
Dit was me laatste post.
Daaaaaag![]()
Nee hoor hij is nog niet weg. Hij zegt het van wel om stoer achter zijn PC te zitten maar hij leest echt wel meequote:
Dan is het maar een kwestie van minuten voordat er een reply komtquote:Op zaterdag 2 juli 2005 01:22 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nee hoor hij is nog niet weg. Hij zegt het van wel om stoer achter zijn PC te zitten maar hij leest echt wel mee![]()
Fred Perry is ook voor nazi's hoor...........quote:Op zaterdag 2 juli 2005 01:31 schreef ook_gek het volgende:
waar is zijn lonsdale trui
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |