Ach van mij mag het. Ik ben wel een sucker voor het koninklijk huis.... Zelfs ondanks het geld dat ze opslokken. Zou het overigens prima vinden als Max en Lex het stokje van Trix over zouden nemen. Lijken me prima staatshoofden die wel wat vlotheid aan het koninklijk huis toevoegen.quote:Op zondag 26 juni 2005 11:17 schreef darkskedar het volgende:
als er maar niet dagen lang over gezeken wordt vind ik alles best![]()
Stond je er dan naast met een stopwatch?quote:Op zondag 26 juni 2005 11:19 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]hop, persen Max
Jouw man heeft er ook maar 5 minuten over gedaan om het eruit te gooien
Tsja je kunt ook jezelf uitroeien door de voortplanting stop te zetten omdat het zo'n ellendige wereld is. Tis juist een uitdaging om nu kinderen te hebben en ze ook goed op te voeden (vooral dat laatste is een uitdaging).quote:Op zondag 26 juni 2005 11:25 schreef XVVX het volgende:
Poepen voor het vaderland, pffff. Weer een kind erbij in deze ellendige wereld, je moet maar durven in deze tijd, zit tegen het misdadige aan. Maargoed, ieder z'n keuze natuurlijk...
Ik neem liever geen risico's, zie het vaak genoeg fout gaan. Maar wat wil je met de generaties van tegenwoordig? Nee, dank je, ik leef mij eigen leven en heb ook geen geldproblemen. Geen zorgen, geen verantwoordelijkheden die kinderen heten.quote:Op zondag 26 juni 2005 11:29 schreef Charmian het volgende:
[..]
Tsja je kunt ook jezelf uitroeien door de voortplanting stop te zetten omdat het zo'n ellendige wereld is. Tis juist een uitdaging om nu kinderen te hebben en ze ook goed op te voeden (vooral dat laatste is een uitdaging).
waarschijnlijk zijn eigen gemiddelde...quote:Op zondag 26 juni 2005 11:22 schreef spookvrouw het volgende:
[..]
Stond je er dan naast met een stopwatch?![]()
quote:Op zondag 26 juni 2005 11:39 schreef BobRooney het volgende:
[..]
waarschijnlijk zijn eigen gemiddelde...
Inmiddels is bij het lijstje een kind van Maurits en Marilene bijgekomen:quote:En weer een dochter als oudste he, ik zie toch echt een patroon
van Margiet:
Bernhard Jr. en Annette Sekrève kregen eerst een dochter:
Isabella Lily Juliana (14 mei 2002) en daarna een zoon
Samuel Bernhard Louis (25 mei 2004)
Maurits en Marilène:
Anna (Anasstasia Margriet Josephine) (15 april 2001)
Lucas Maurits Pieter Henri (26 oktober 2002)
weer eerst een dochter, dan een zoon
Nu de kleinkinderen van Beatrix:
van Constantijn en Laurentien:
Eloise Sophie Beatrix Laurence (8 juni 2002)
Claus-Casimir Bernhard Marius Max (21 maart 2004)
Willem-Alexander en Maxima hebben dus
Amalia (Catharina Amalia Beatrix Carmen Victoria) (8 december 2003)
en Mabel en Johan Friso nu dus
Luana (Emma Luana Ninette Sophie) (26 maart 2005)
Als Maxima nu een zoon krijgt dan ga ik in een Truth achtige complot theorie geloven denk ik
www.sidn.nl?quote:Op zondag 26 juni 2005 11:42 schreef flugeltje het volgende:
Weet nog iemand hoe die site ook alweer heet waar je die domeinnamen op kon zoeken.
Toen bij Amalia hebben ze op een vernuftige manier de naam al weten te vinden. Ik probeer er achter te komen hoe dat ook weer ging. Al is de kans natuurlijk erg groot dat deze manier van uitvinden dichtgetimmerd is door het koninklijk huis...quote:
er worden genoeg kindertjes gewoon op zondag geboren hoor, al dan niet met een keizersnede.quote:Op zondag 26 juni 2005 12:06 schreef Charmian het volgende:
Zoiets plan je toch niet op een zondag? Of juist wel zodat het kind onder de noemer 'zondagskind' valt. Suf.
quote:Op zondag 26 juni 2005 12:10 schreef amaranta het volgende:
Ik hoop voor Wimlex en Maxima een jongen, ik denk zelf een meisje...en dan gaat ze inderdaad iets met Jiuliana heten.
Als het een jongen is, Claus Bernard dn Urste
jawel maar waarschijnlijk niet echt gepland.quote:Op zondag 26 juni 2005 12:12 schreef spookvrouw het volgende:
[..]
er worden genoeg kindertjes gewoon op zondag geboren hoor, al dan niet met een keizersnede.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |