Jíj hebt geen leven als je je stoort aan dit soort dingen.quote:Op zondag 26 juni 2005 15:07 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Ieder z'n eigen meug idd...maar dan mag ik ook m'n mening erop na houden dat mensen die waarde hechten aan dit soort zaken geen leven hebben en niet goed bij hun hoofd zijn. Ga je bezig houden met nuttige zaken ipv dit soort onzin.
Goh wat een goede beargumentatiequote:Op zondag 26 juni 2005 15:15 schreef Taurus het volgende:
[..]
Jíj hebt geen leven als je je stoort aan dit soort dingen.
joh als je je er aan stoort kan je beter niet in dit soort topics komen, ben ik laatst achter gekomen.quote:Op zondag 26 juni 2005 15:16 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Goh wat een goede beargumentatie
komt ie he:
Jij hebt pas geen leven als jij je stoort aan het feit dat mensen zich storen aan dat soort dingen
Sorry, deze nijntje is niet te koop. Behalve voor 1 miljoen euroquote:
Dat zullen we elk moment wel te horen krijgen. Bij Amalia zat er maar 25 minuten tussen voor het bericht kwam... Misschien wachten ze tot de koningin in het ziekenhuis is voor ze verdere mededelingen doen...quote:Op zondag 26 juni 2005 15:20 schreef yuiert het volgende:
Het is om kwart voor drie al geboren. Wat het is weet ik niet.
Nogmaals in Jip en Janneke taal voor jou: stel dan ook geen vraag.quote:Op zondag 26 juni 2005 15:15 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
nogmaals in Jip en Janneke taal dan; gelukkig is het niet aan jou om te bepalen wat wel of niet mag.
quote:Op zondag 26 juni 2005 15:24 schreef Monidique het volgende:
IS er ook een webcam?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |