Dit is dus echt zwaar gelul, in Alanya zit Auditorium en daar kan Halikarnas denk ik een stuk of 10x in. Ze willen wel graag toeristen laten geloven dat het de grootste openlucht discotheek is van Europa. Auditorium had ook nog een zwembad erin.quote:Op zondag 26 juni 2005 04:01 schreef JCARA het volgende:
- Halikarnas; grootste openlucht discotheek van Europa.
wat is in heel Bodrum en omgeving de drukste strand onder de toeristen.. is dat die van Gumbet of een andere?quote:Op woensdag 25 april 2007 20:41 schreef Nouk het volgende:
Gumbet is echt heel erg klein he. Dus dr is ongeveer 1 strandje. Gewoon heel lang.
Gast... wacht gewoon tot je er bent en bekijk het met je eigen ogen.quote:Op donderdag 26 april 2007 09:23 schreef tylerdurden22 het volgende:
[..]
wat is in heel Bodrum en omgeving de drukste strand onder de toeristen.. is dat die van Gumbet of een andere?
Is idd niet echt een strand te noemen.quote:
Iets fijnere kiezel.quote:Op donderdag 26 april 2007 14:50 schreef mrcool het volgende:
Gumbet weet ik niet.
Die zitten overal!quote:Op zaterdag 28 april 2007 11:04 schreef tylerdurden22 het volgende:
als we het hebben over Bodrum en omgeving..
waar zitten de Duitsers?
waar zitten de Engelsen/Ieren?
waar zitten de Russen?
en waar zitten de Nederlanders?
kan iemand hier antwoord op geven, dan weet ik waar ik wel moet zijn en waar niet..
Veel plezier.quote:
veel plezier!quote:Op donderdag 3 mei 2007 14:00 schreef Brechtje het volgende:
Morgenavond vertrek ik naar Bodrum!
En de weersverwachting ziet er goed uit.
Gumbet: http://www.zoover.nl/turkije/turkije/gumbet_bij_bodrum/weer
Bodrum: http://www.zoover.nl/turkije/turkije/bodrum/weer
Ik was er vorig jaar ook geweest (Gumbet) Maar dat was de eerste keer en we wisten niet echt wat we allemaal konden doen. Nu weten we waar we 's avonds heen kunnen gaan, wat we overdag kunnen doen enzo.quote:Op donderdag 3 mei 2007 14:12 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
veel plezier!
ben er vorig jaar geweest, was erg leuk daar! (Gumbet eigenlijk maar dat ligt naast elkaar)
wil ik ook wel weten..quote:Op zaterdag 28 april 2007 11:04 schreef tylerdurden22 het volgende:
als we het hebben over Bodrum en omgeving..
waar zitten de Duitsers?
waar zitten de Engelsen/Ieren?
waar zitten de Russen?
en waar zitten de Nederlanders?
kan iemand hier antwoord op geven, dan weet ik waar ik wel moet zijn en waar niet..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |