Eindhoven is inderdaad een stuk sterker, al lig ik er niet wakker van gewoon 3 punten!quote:Op zondag 26 juni 2005 11:41 schreef LiquidSoul het volgende:
Meteen een regiokraker voor "ons" (Helmond)
Dat zijn dubbele puntjes!!![]()
Eindhoven heeft trouwens wel een sterker elftal bij elkaar gebracht. HS moet er nog een 4-5 spelers bijhalen.
Altijd lastig. Al 'n paar jaar niet gewonnen daar in Zwolle. Hebben ze nog grote aankopen gedaan?quote:
Die verliezen de eerste wedstrijd van Veendam. 2x Drent, 3x Hammingquote:Op zondag 26 juni 2005 12:43 schreef Dos37 het volgende:
Hup FC Omniworld
Jordi Zuidam. Goede aankoop. Had ik graag hier gezien in het centrum van de verdediging in plaats van Uneken.quote:Op maandag 27 juni 2005 10:15 schreef Maja het volgende:
[..]
Altijd lastig. Al 'n paar jaar niet gewonnen daar in Zwolle. Hebben ze nog grote aankopen gedaan?
Daar is toch niet zo heel veel voor nodig hequote:Op zaterdag 2 juli 2005 12:19 schreef pekel het volgende:
Gelijk maar laten zien dat Emmen wel verbeterd is ten aanzien van vorig seizoen.![]()
quote:'Jordi Hoogstrate definitief naar Emmen'
3/7/2005 22:02
PSV'er Jordi Hoogstrate gaat komend seizoen definitief voor FC Emmen voetballen, meldt RTV Noord. De oud-speler van FC Groningen trainde voor de zomer al mee met de Drentse club.
Hoogstrate maakte twee jaar geleden de overstap van FC Groningen naar PSV, maar kwam in Eindhoven als gevolg van psychische problemen zelden aan voetballen toe.
De 22-jarige middenvelder zal op huurbasis voor FC Emmen uitkomen.
quote:Bij FC Emmen dient zich maandag een Duitse verdediger aan. Hij krijgt een kans zich waar te maken voor de rechtsbackpositie.
Als dat diezelfde Lorenzo Rimkus is die ik de laatste 5 jaar bij Sparta heb gezien, geloof ik dat er een foutje instaat.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 12:50 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
FC Den Bosch
Nieuw: Lorenzo Rimkus (FC Utrecht)
Ach,alles wat bij ons nieuw is komt onderhand van Utrecht dus is het een logisch foutjequote:Op maandag 4 juli 2005 23:31 schreef Stpan het volgende:
[..]
Als dat diezelfde Lorenzo Rimkus is die ik de laatste 5 jaar bij Sparta heb gezien, geloof ik dat er een foutje instaat.
Hoevaak moet jou nou nog verteld worden dat Donny de Groot niet meer bij FC Utrecht onder contract staat?quote:Op maandag 4 juli 2005 23:34 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Moet Sparta zijn in plaats van FC Utrecht.
Van mij hadden er nog wel twee van FC Utrecht mogen komen. Jordy Zuidam en Donny de Groot.
Dat weet ik wel, maar vorig seizoen was hij nog wel speler van FC Utrecht. Tot net voor de winterstop. Ook precies het moment dat wij hem hadden moeten halen. Dan hadden we nu nog Eredivisie gevoetbald.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:25 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Hoevaak moet jou nou nog verteld worden dat Donny de Groot niet meer bij FC Utrecht onder contract staat?
Jij moet weinig zeggen met je van de fouten wemelende transferoverzicht.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:29 schreef pekel het volgende:
FC Utrecht en RBC lijken ook zoveel op elkaar, of niet CherrymoonTraxx?.
agreequote:Op woensdag 6 juli 2005 00:36 schreef Mindlight het volgende:
Ja iddHoewel t rooie me nog net iets meer aanspreekt dan de witte
quote:Op woensdag 6 juli 2005 00:40 schreef -Vaduz- het volgende:
Goede spelers bedoel je.
OMG!quote:Op woensdag 6 juli 2005 07:11 schreef pekel het volgende:
Hier het shirt iets duidelijker...
[afbeelding]
Schijnt ook een knullig team te zijn, geloof dat ze gister met 8-0 op de kloten hebben gehad van FC Groningen.quote:Op zondag 17 juli 2005 01:49 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Wat een knullig shirt zeg.
quote:Op zondag 17 juli 2005 10:35 schreef spurs het volgende:
[..]
Schijnt ook een knullig team te zijn, geloof dat ze gister met 8-0 op de kloten hebben gehad van FC Groningen.
Dat is even knullig als het shirt inderdaad.quote:Op zondag 17 juli 2005 10:35 schreef spurs het volgende:
[..]
Schijnt ook een knullig team te zijn, geloof dat ze gister met 8-0 op de kloten hebben gehad van FC Groningen.
quote:Op maandag 15 augustus 2005 21:10 schreef Yeahinho het volgende:
Kan iemand het centrale GGD-topic vinden?
Ik wil even De Graafschap uitlachen om hun 3-0 achterstand.
Nog knulliger is 3-1 van ze verliezen.quote:Op zondag 17 juli 2005 15:12 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Dat is even knullig als het shirt inderdaad.
Je bent er wel vol van he?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 00:02 schreef pekel het volgende:
[..]
Nog knulliger is 3-1 van ze verliezen..
In Maassluis geloof ik, of bedoel je die niet?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 00:07 schreef pekel het volgende:
Trouwens, waar ligt Excelsior? Schijnt een voetbalclub te zijn.
Rotterdam,dat weet toch iedere n00b?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 00:07 schreef pekel het volgende:
Trouwens, waar ligt Excelsior? Schijnt een voetbalclub te zijn.
Haarlem staat eerste,detail.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 01:24 schreef Mindlight het volgende:
Leuk hoor 1 week op de eerste plek staan Pekel..... Maar winnen doen jullie zeker niet vrijdag.
Mijn seizoen is pas goed als we dat De Graafschap zelf een keer goed pakken. De late gelijkmaker twee jaar geleden was al een ultiem moment, maar ik wil ook nog eens winnen daar.quote:
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 21:19 schreef Afunados het volgende:
De Graafschap - MVV 0-2![]()
![]()
![]()
Hopelijk houden we het deze week wél vast!
Hoe was de Visscherquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:25 schreef xJapser het volgende:
De vinketering krijgen...
wat een ongelovelijk drama zeg. Niet te geloven. Totaal geen lijn in het spel, Roelofsen die totaal niks toevoegd en zo kan ik nog wel ff doorgaan. Maargoed, ik mag niet te kritisch zijn...dr staat per slot van rekening een compleet nieuw team min of meer. Maar ik had toch wel IETS meer verwacht dan dit...
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:39 schreef xJapser het volgende:
Kut.
Was idd terecht, ondanks dat het aan excelsior kant ook niet bijster goed was.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:34 schreef pekel het volgende:
Emmen terecht verloren. Stom balverlies, slap verdedigd en zelf weinig gevoetbald. Hopelijk maandag een beter Emmen.
Als het fout gaat, dan liever flink fout en 3-0 verliezen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:45 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Was idd terecht, ondanks dat het aan excelsior kant ook niet bijster goed was.
4-4-2 met 10 man?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:51 schreef pekel het volgende:
[..]
Als het fout gaat, dan liever flink fout en 3-0 verliezen.
Maandag maar revancheren, al gaat dat lastig worden. Die Eagles hebben een goeie aanval met o.a. Loval...hopen dat Jan van Dijk 4-4-2 gaat spelen. Dat pakte iig goed uit tegen Den Bosch.
Idd.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:54 schreef Afunados het volgende:
Geweldige slotfase bij Gp Ahead - Cambuur
Over knullig gesproken.quote:
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 11:58 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Over knullig gesproken.
die o zo bekende kinderhand enzo.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 15:49 schreef pekel het volgende:
[..].
Maar wij staan wel boven jullie..
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 15:49 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
die o zo bekende kinderhand enzo.
stop nou maar met die vereringquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 20:12 schreef methodmich het volgende:
maar ja, die aalgladde Powel.
geloof het welquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 17:44 schreef methodmich het volgende:
Ach, zelfs toen Dordt eredivisie speelde zat er amper iemand aan de Krommedijk toch?
jupquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 17:49 schreef methodmich het volgende:
Ik weet het wel zeker. Dan kon je op zaterdagavond of zondagmiddag nog beslissen om naar Dordt te gaan en had je altijd nog een kaartje.
Jij bent Dordtenaar?
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 17:54 schreef methodmich het volgende:
Okee. Altijd gezellig.
* methodmich werkt er en ging vroeger nog wel eens bij Dordt kijken.
Voor een buitenstaander een ietwat rare constructie. Ik schat Lim Duan ook hoger in dan Kolk, maar heeft Excelsior een overschot aan rechtsbuitens en een tekort aan linksbuitens en vice versa?quote:Op zondag 28 augustus 2005 11:35 schreef Mindlight het volgende:
Santi Kolk gaat naar Zwolle, en Lim Duan komt richting excelsior. Lijkt me voor excelsior een prima deal (jammer dat het slechts voor 1 seizoen is)
quote:
Mooiquote:Op maandag 29 augustus 2005 22:11 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Laatste minuut strafschop 2-2
Eindhoven ook al weer gewonnen. Die doen het ook goed op dit moment![]()
't Was best geinig hoor. 2-2 wel verdiend, al hadden de Eagles het al lang af moeten maken dmv 2 counters in de 2e helft.quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:13 schreef RayMania het volgende:
[..]
Mooi. Fietste er net langs, sfeer ontbreekt daar nog een beetje. Gratis effe kwartiertje meegekeken
.
Zag er opzich ook wel leuk uit. Binnenkort ook maar effe naar een wedstrijdje gaanquote:Op maandag 29 augustus 2005 22:15 schreef Suijk het volgende:
[..]
't Was best geinig hoor. 2-2 wel verdiend, al hadden de Eagles het al lang af moeten maken dmv 2 counters in de 2e helft.
Één tribune blijft leeg (naast het uitvak), de 'eretribune' zijn wat gasten en sponsors, maar op de staantribune is het best geinig. Een groepje zingt wel allerlei dingen en kregen van de magnifieke stadionspeaker een waarschuwing dat de scheids bijna de wedstrijd zou staken.quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:17 schreef RayMania het volgende:
[..]
Zag er opzich ook wel leuk uit. Binnenkort ook maar effe naar een wedstrijdje gaan.
Ja ik zag die staantribune.quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:20 schreef Suijk het volgende:
[..]
Één tribune blijft leeg (naast het uitvak), de 'eretribune' zijn wat gasten en sponsors, maar op de staantribune is het best geinig. Een groepje zingt wel allerlei dingen en kregen van de magnifieke stadionspeaker een waarschuwing dat de scheids bijna de wedstrijd zou staken.
Alweer!?quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:20 schreef Suijk het volgende:
Een groepje zingt wel allerlei dingen en kregen van de magnifieke stadionspeaker een waarschuwing dat de scheids bijna de wedstrijd zou staken.
Ja klopt, uitgedeeld na jullie bezoekje geloof ik. De bushokjes waren in ieder geval gesloopt.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:32 schreef DutchGooner het volgende:
Omniworld heeft wel de eerste stadionverboden uitgedeeld begreep ik?
4 man,eentje had al een landelijk SV en de andere 3 omdat ze niet lief waren tegen ons.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:35 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ja klopt, uitgedeeld na jullie bezoekje geloof ik. De bushokjes waren in ieder geval gesloopt.
de eerste 2 thuiswedstrijden vallen mij reuze mij wat toeschouwersaantallen betrefd ook al zit de helft er gratis.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:43 schreef Suijk het volgende:
Tja, dat soort gastjes heb je er nog wel bijlopen, beetje stoerdoenerij. Het verdere publiek zijn veelal de jeugdelftallen die gratis kaartjes krijgen, die heel hard homo roepen en dan in een hoekje gaan lopen giechelen.
Gelukkig hebben die de wedstrijd niet gezien, want wat een drama was dat zegquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 01:24 schreef Afunados het volgende:
[..]
Ohoh, de successupporters beginnen ook weer interesse te tonen![]()
Wat jij zegtquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 01:58 schreef StrayDog het volgende:
[..]
Gelukkig hebben die de wedstrijd niet gezien, want wat een drama was dat zeg![]()
(van beide kanten)
Nou ja 3 punten in elk geval binnen zullen we maar zeggen.
Wiedemeijer is gewoon een slechte scheids, heeft ons ook al enkele keren genaaid.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 02:04 schreef Afunados het volgende:
[..]
Wat jij zegt![]()
En Wiedemeijer heeft het volgens mij niet zo op MVV. Altijd hetzelfde met hem![]()
Nu moet hij nog zorgen dat ze constant blijven en thuis ook punten pakkenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 13:38 schreef -Vaduz- het volgende:
Jan van Dijk is gewoon de ideale man voor Emmen op het moment, die blaast de club weer nieuw leven in.
Dat klopt, hoewel dat dit seizoen tot nu toe eigenlijk niet geldt. Wat in voorgaande jaren vaak misging, gaat nu wél goed... Toch zeg ook ik VVV of Volendam, want Zwolle is een tegenstander waar je niet makkelijk van wint.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 19:41 schreef methodmich het volgende:
Precies, al heeft Excelsior altijd moeite met moeten.
Ja die breekt vanuit het niets ineens door. Jammer dat hij niet 100% fit is, waardoor hij geen hele wedstrijden aankan, maar wat mij betreft bieden ze die jongen gelijk een contract tot 2010 aan. Wel goed voor excelsior trouwens, dat er na El Hamdaoui weer een écht excelsiortalent doorbreekt.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:23 schreef methodmich het volgende:
Die Luigi Bruins doet het wel goed geloof ik he?
Dat heeft nog tijd nodig, oogsten in het laatste deel van de competitie zou het mooiste zijn.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 13:45 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Nu moet hij nog zorgen dat ze constant blijven en thuis ook punten pakken
quote:Op zaterdag 3 september 2005 01:09 schreef Mindlight het volgende:
En weer gewonnen![]()
Gaat op zich prima zo. DG vond het gezellig dat je er vanavond was. Qua sfeer kan je het op Woudestein zelden beter treffen![]()
"You got the Slory"quote:Op zaterdag 3 september 2005 01:31 schreef Mindlight het volgende:je hebt gelijk, de onze is beter!
Dat wordt vechten voor de laatste plaats dan.quote:Op zaterdag 3 september 2005 10:44 schreef meami het volgende:
Fortuna was echt dramatisch... als we zo blijven spelen, eindigen we gegarandeerd op de laatste plek.
Omniworld wordt laatste denk ik, Fortuna één na laatste.quote:Op zaterdag 3 september 2005 10:44 schreef meami het volgende:
Fortuna was echt dramatisch... als we zo blijven spelen, eindigen we gegarandeerd op de laatste plek.
Kan Hamming niet terug naar ons komenquote:
We waren wel beter, maar het komt maar niet tot scoren, alsof het gewoon niet magquote:Op zaterdag 3 september 2005 18:13 schreef Evertje het volgende:
[..]
Kan Hamming niet terug naar ons komen
Maar dan zou het helemaal triest worden met Veendam natuurlijk.
En ja, Fortuna was echt slecht. Ze kunnen zoveel beter, maar het komt er met deze speelstijl gewoon niet uit.
Ik had jullie toch hoger ingeschat. Er is toch goed en gericht ingekocht. Vrijwel allemaal spelers die ik hier ook wel graag had gezien.quote:Op zaterdag 3 september 2005 18:04 schreef hellmondunited het volgende:
weer slecht gespeeld, terecht verloren.. we blijven nog wel een jaar of 10 in de eerste divisie
Ik had er ook meer van verwacht, ofja het zal ook wel komen, alleen duurt dat altijd weer een half seizoen. Hier zal er nooit vanaf het begin een echt team staan..quote:Op zaterdag 3 september 2005 23:12 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Ik had jullie toch hoger ingeschat. Er is toch goed en gericht ingekocht. Vrijwel allemaal spelers die ik hier ook wel graag had gezien.
Wilson in plaats van Voigt dus in de basiself?quote:Op zaterdag 3 september 2005 23:31 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
Ik had er ook meer van verwacht, ofja het zal ook wel komen, alleen duurt dat altijd weer een half seizoen. Hier zal er nooit vanaf het begin een echt team staan..
één licht puntje.. wilson komt waarschijnlijk terug (heeft de keuze uit Fortuna, Emmen en HS en zijn keuze gaat uit naar HS) kunnen die gaten achterin eens wat opgevuld worden
hehe ook jij hebt dus al door hoeveel tegendoelpunten we dankzij voigt hebben gekregenquote:Op zaterdag 3 september 2005 23:36 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Wilson in plaats van Voigt dus in de basiself?
Wilson weigerde naar Eindhoven te gaan en nu kan hij kiezen uit Fortuna, Emmen en HS.
Hij zal inderdaad wel niet naar ons komenquote:Op zaterdag 3 september 2005 23:36 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Wilson in plaats van Voigt dus in de basiself?
Wilson weigerde naar Eindhoven te gaan en nu kan hij kiezen uit Fortuna, Emmen en HS.
denk het ook niet hahaquote:Op zondag 4 september 2005 11:17 schreef meami het volgende:
[..]
Hij zal inderdaad wel niet naar ons komen
Ook ik ga voor die voorspelling aangezien dat zowat iedere keer bij Helmond Sport gebeurd (zegt genoeg over de concentratie van de spelers)quote:Op zondag 4 september 2005 12:02 schreef Evertje het volgende:
[..]
denk het ook niet haha
miijn voorspelling. vrijdag pakken we in blessuretijd de winst bij Helmond S.
Ik heb Helmond vorig seizoen niet heel vaak zien spelen, maar Voigt kwam en komt gewoon nooit overtuigend over op me. Een leuke speler voor Gemert, maar niet voor in de GGD.quote:Op zondag 4 september 2005 11:06 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
hehe ook jij hebt dus al door hoeveel tegendoelpunten we dankzij voigt hebben gekregen
wat een prutser is dat zeg
Hij was tot voor vorig jaar degelijk, maar gaat nu echt met de week achteruit. Tegen jullie was het ook al over duidelijk; alles ging over links (vanuit FCDB gezien) omdat bij voigt alle ruimte lag.quote:Op zondag 4 september 2005 16:14 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Ik heb Helmond vorig seizoen niet heel vaak zien spelen, maar Voigt kwam en komt gewoon nooit overtuigend over op me. Een leuke speler voor Gemert, maar niet voor in de GGD.
Ik heb het nooit een nuttige speler gevonden voor in de GGD. Tegen ons speelde hij ook niet best. Hoe bevalt Hobbelen trouwens? Die draait toch al een aantal jaren in de basis mee bij jullie.quote:Op zondag 4 september 2005 16:20 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
Hij was tot voor vorig jaar degelijk, maar gaat nu echt met de week achteruit. Tegen jullie was het ook al over duidelijk; alles ging over links (vanuit FCDB gezien) omdat bij voigt alle ruimte lag.
Hij is langzaam, heeft een slechte pass, weinig tot geen spel inzicht, kortom: weg ermee!
Wisselvallig, maar gelukkig meer goede partijen dan slechte. Hij werkt erg hard, heeft een goede sliding in huis alleen soms wat onoplettendquote:Op zondag 4 september 2005 16:38 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Ik heb het nooit een nuttige speler gevonden voor in de GGD. Tegen ons speelde hij ook niet best. Hoe bevalt Hobbelen trouwens? Die draait toch al een aantal jaren in de basis mee bij jullie.
Ben benieuwd hoe lang dat veld nog bespeeld mag worden.quote:Wiekens breekt kuitbeen
Gerard Wiekens heeft in de uitwedstrijd tegen FC Omniworld zijn kuitbeen gebroken. De 32-jarige verdediger van BV Veendam moest al na negen minuten van het veld. Het is mogelijk dat het kunstgrasveld (mede)verantwoordelijk is voor de kwetsuur.
Het is nog onduidelijk hoe lang Wiekens buitenspel zal staan. Waarschijnlijk zal de blessure minimaal zes weken in beslag nemen.
Ik heb het niet gezien, ga alleen maar af op het bericht.quote:Op maandag 5 september 2005 22:40 schreef Suijk het volgende:
Hij deed het toch echt zelf, wilde opeens wegdraaien maar zijn been draaide niet mee, had overal kunnen gebeuren.
erg slecht nieuws dit...quote:Op maandag 5 september 2005 22:37 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe lang dat veld nog bespeeld mag worden.
Dit is pas de 3e wedstrijd die erop wordt gespeeld, bij de Eagles en bij jullie zijn toch geen blessures ontstaan?quote:Op maandag 5 september 2005 22:42 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Ik heb het niet gezien, ga alleen maar af op het bericht.
Dit is niet de eerste keer dat ik iets lees over blessures icm het kunstgrasveld van Omniworld volgens mij.
Geen ernstige blessures nee, maar een kleine blessure.quote:Op maandag 5 september 2005 22:44 schreef Suijk het volgende:
[..]
Dit is pas de 3e wedstrijd die erop wordt gespeeld, bij de Eagles en bij jullie zijn toch geen blessures ontstaan?
Van Ankeren en Viedma, toch wel 2 belangrijke spelers, maar of dat door het veld is gekomen weet ik niet. Vooralsnog niet meer dan op een ander veld lijkt me, maar het is wel logisch dat die link wordt gelegd natuurlijk.quote:Op maandag 5 september 2005 22:46 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Geen ernstige blessures nee, maar kleine blessures.
Ik geloof dat het een speler van Omniworld zelf was.
Dat klopt ook wel, jullie waren het eerste team dat er op speelde, de wedstrijd daarvoor werd afgelast omdat het nog niet in orde was. De bal rolde toen nog niet maar nu gaat dat al een stuk beter allemaal.quote:Op maandag 5 september 2005 22:49 schreef TerroRobbie het volgende:
Een speler van ons heeft laatst in een interview in de VI expliciet (werd zelfs niet eens naar gevraagd) gezegd dat het een kut veld is, dat zegt genoeg lijkt me.
quote:Op maandag 5 september 2005 22:51 schreef Suijk het volgende:
[..]
Dat klopt ook wel, jullie waren het eerste team dat er op speelde, de wedstrijd daarvoor werd afgelast omdat het nog niet in orde was. De bal rolde toen nog niet maar nu gaat dat al een stuk beter allemaal.
Neemt niet weg dat kunstgras natuurlijk gewoon kut is en voetbal gewoon op normaal gras dient te worden gespeeld.
Over 10/15 jaar speelt iedereen op kunstgras denk ik.quote:Op maandag 5 september 2005 22:55 schreef Suijk het volgende:
Dat kan wel, maar het hoort niet. Er wordt niemand vies, er vliegen geen plaggen om de oren, het ruikt niet naar voetbal. Dat vind ik wel jammer.
vrijdag is ie geschorst dacht ikquote:Op zondag 4 september 2005 16:44 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
Wisselvallig, maar gelukkig meer goede partijen dan slechte. Hij werkt erg hard, heeft een goede sliding in huis alleen soms wat onoplettend
opbouwend is hij overigens erg sterk
quote:Veendam beraadt zich op stappen
Bij BV Veendam zijn ze woest op FC Omniworld. De club uit het noorden wijt de kuitbeenbreuk van Gerard Wiekens volledig aan het kunstgrasveld van de club uit Almere. Dat was volgens de Veendammers niet gesproeid, terwijl er een hele laag rubber op lag. Algemeen directeur Jan Korte gaat met zijn bestuur de mogelijkheid onderzoeken om stappen te ondernemen tegen Onmiworld.
Vind het echt helemaal niks dat kunstgras!!!quote:
quote:Bestuurslid Bert Zwanenburg geeft aan dat Jansen ‘een aangename versterking’ zou zijn. De club bulkt echt niet van de centen, en dat weet Jansen ook. Een dienstverband als amateur zou dan ook nog uitkomst kunnen bieden. "In principe zeg ik geen nee, als ik slechts als amateur zou kunnen blijven, maar ik heb nog wat andere opties binnen Nederland. Ook bij een amateurclub."
quote:Op dinsdag 6 september 2005 13:28 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
Denk niet dat het er van komt als ik dit lees:
[..]
Hebben ze tenminste ook een keer iets om blij om te zijn.quote:Op dinsdag 6 september 2005 13:29 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
En die Osse kneusjes al blij zijn met Jansen
zeker waarquote:Op dinsdag 6 september 2005 13:35 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Hebben ze tenminste ook een keer iets om blij om te zijn.![]()
Ik snap sowieso niet dat hij nog met Zwanenburg om de tafel wil zitten.quote:Op dinsdag 6 september 2005 13:28 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
Denk niet dat het er van komt als ik dit lees:
[..]
In Oss dachten ze hem ook onder controle te hebben.quote:Op dinsdag 6 september 2005 17:24 schreef hellmondunited het volgende:
in AD sportwereld een heel stuk over Orlando Smeekes. Die gast waar iedereen bang voor is dat hij gekke dingen gaat doen, is inderdaad tot rust aan het komen in Helmond..
Staat ook een stuk in over dineren met supporters e.d (hij vind dat spelers niets meer zijn dan supporters voor een club)
erg mooi stuk om te lezen!
quote:Op woensdag 7 september 2005 00:08 schreef knep het volgende:
Dit seizoen moet het gebeuren voor VVV.
Same for us. Voorlopig winnen we beide alles met een krap verschil. Ben benieuwd naar de onderlinge confrontatie.quote:Op woensdag 7 september 2005 00:18 schreef knep het volgende:
[..]Jazeker, VVV is volwassener dan vorig seizoen en ze hebben een zeer behoorlijke selectie
.
Dat kan idd een leuke wedstrijd worden. Moest eigenlijk maar eens in de Koel gaan kijkenquote:Op woensdag 7 september 2005 00:25 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Same for us. Voorlopig winnen we beide alles met een krap verschil. Ben benieuwd naar de onderlinge confrontatie.
Geen vaste supporter? 18 november ben ik erbij iigquote:Op woensdag 7 september 2005 00:27 schreef knep het volgende:
[..]
Dat kan idd een leuke wedstrijd worden. Moest eigenlijk maar eens in de Koel gaan kijken.
VVV is gewoon een club die ik een warm hart toedraagquote:Op woensdag 7 september 2005 00:31 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Geen vaste supporter? 18 november ben ik erbij iig
Inderdaad, zelfs wij kunnen promoverenquote:Op woensdag 7 september 2005 00:37 schreef knep het volgende:
Ach in die nacompetitie kan ook vanalles gebeuren.
Ik ben niet echt een supporter, volg de club gewoon wat meer, net als jouw cluppie ookquote:Op woensdag 7 september 2005 00:40 schreef Afunados het volgende:
[..]
Inderdaad, zelfs wij kunnen promoveren![]()
Ik had het maar weggehaald, voordat er discussies zonder einde uit zouden voorkomen..quote:Op woensdag 7 september 2005 00:42 schreef knep het volgende:
[..]
Ik ben niet echt een supporter, volg de club gewoon wat meer, net als jouw cluppie ook.
/edit hm stond eerst toch echt wat anders, ach ja
Mooi zoquote:Op woensdag 7 september 2005 00:45 schreef Afunados het volgende:
[..]
Ik had het maar weggehaald, voordat er discussies zonder einde uit zouden voorkomen..
Over een paar weekjes is het iig MVV-VVV![]()
Uhh we beginnne met een vloek, aangezien een goeie vriend van me dan zijn huwelijksfeest heeft, en ik daar wel bij MOET zijn, verder uiteraard een overwinning met 1 doelpunt verschil.quote:Op woensdag 7 september 2005 00:50 schreef Afunados het volgende:
[..]
En volgende week is het Excelsior - MVV. En wat zeggen we dan?![]()
BOOEEEquote:Op woensdag 7 september 2005 00:32 schreef knep het volgende:
[..]
VVV is gewoon een club die ik een warm hart toedraag.
PSV is mijn club.
Laatst bij Helmond - Telstar weer genoten van zijn acties, net zoals ik een paar jaar terug van hem genoot toen hij bij Telstar speelde, jammer dat het een vrij labiel persoon is.....quote:Op dinsdag 6 september 2005 17:24 schreef hellmondunited het volgende:
in AD sportwereld een heel stuk over Orlando Smeekes. Die gast waar iedereen bang voor is dat hij gekke dingen gaat doen, is inderdaad tot rust aan het komen in Helmond..
Staat ook een stuk in over dineren met supporters e.d (hij vind dat spelers niets meer zijn dan supporters voor een club)
erg mooi stuk om te lezen!
quote:Op donderdag 8 september 2005 09:34 schreef Evertje het volgende:
Wij nemen iig al twintig vlaggen mee en wat dubbelhouders.
En terecht!quote:Op donderdag 8 september 2005 10:09 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Tuig
![]()
Wij mogen niet eens vlaggen meenemen.![]()
Geen TOP Oss, maar FC Zwolle voor Jansenquote:Op dinsdag 6 september 2005 13:29 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
En die Osse kneusjes al blij zijn met Jansen
Pas op dat ze het daar in Maastricht niet te hoog in de bol krijgenquote:Op donderdag 8 september 2005 23:26 schreef -Vaduz- het volgende:
Afunados zal zeker in z'n nopjes zijn met dit resultaat. Zelfs Muhamadu heeft gescoord.
gelukkig niet nee, stel je voorquote:Op donderdag 8 september 2005 23:48 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb een stormloop aan MVV'ers nog niet meegemaakt, zou me verbazen.
"weer"???quote:Op donderdag 8 september 2005 22:08 schreef Suijk het volgende:
Au.
Straks komen al die chagrijnige bosschenaren hier weer uithuilen.
hoi hoi!quote:Op donderdag 8 september 2005 09:34 schreef Evertje het volgende:
Helmond heeft sfeeractie tegen Fortuna. Las iets van vijfitg vlaggen?
Wij nemen iig al twintig vlaggen mee en wat dubbelhouders. Bij Cambuur was dat wel lachen. Twintig man daar en twintig vlaggen, zag wel grappig uit.
Maar goed, kan wel leuk sfeertje worden!
Hoorde dat jij niet ging HU? Jammer!
Ja, het zal nog wel vaker gaan voorkomen.quote:
en terecht ook, in Maastricht zijn we nou niet bepaald verwend de laatste jaren,dus een stuntje was wel erg welkom.quote:Op donderdag 8 september 2005 23:22 schreef TheGHunter het volgende:
Glorie, glorie mvv'ke
Straks komen al die mvv'ers hier weer uitjuichen
Ja, hij lijkt weer gemotiveerd. Goede spitsquote:Op donderdag 8 september 2005 23:26 schreef -Vaduz- het volgende:
Afunados zal zeker in z'n nopjes zijn met dit resultaat. Zelfs Muhamadu heeft gescoord.
loserquote:Op donderdag 8 september 2005 23:49 schreef TheGHunter het volgende:
[..]
gelukkig niet nee, stel je voor![]()
quote:Op vrijdag 9 september 2005 09:37 schreef yurko het volgende:
[..]
en terecht ook, in Maastricht zijn we nou niet bepaald verwend de laatste jaren,dus een stuntje was wel erg welkom.
2de helft was het inderdaad super! Ook na de wedstrijd in de witte ster een heerlijke sfeer. En de afterparty in de stad met enkele spelers(wat voelt Luijpers zich toch goed in M'trichtquote:Op vrijdag 9 september 2005 13:37 schreef yurko het volgende:
Ja ik was er gisteren gelukkig bij en ik moet zeggen dat het ouderwets gezellig was in het stadion. Vanaf het begin zat de sfeer op de Maas tribune (of is het nu Angelside tegenwoordig) er goed in en later deed zelfs de Boschpoort bijna volledig mee. Tegen VVV ben ik er denk ik weer bij.
O ja, nog gefeliciteerd met je broer![]()
Dan hadden ze waarschijnlijk met 4-2 gewonnen gezien de inzet en het niveau van ons gisteren.quote:Op vrijdag 9 september 2005 09:45 schreef Robar het volgende:
Knappe zege van MVV.
Van den Ban heeft MVV in de goede richting gezet door die penalty te stoppen. Wie weet wat er was gebeurd als MVV achter was gekomen.
Met name Nick van der Velden kwam er erg goed vanaf, niet echt iemand superslecht. Wel dat ze wisselvallig waren enzo (Dagher, Monteiro). Zelfs Lopes kon beter, vond Jurrie.quote:Op vrijdag 9 september 2005 19:24 schreef -Vaduz- het volgende:
Wie kwam er erg goed en wie superslecht af?
1-1 ondertussen.quote:Op vrijdag 9 september 2005 20:23 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Volendam nu ook 1-0 voor, tegen Veendam.
Vertel..quote:Op vrijdag 9 september 2005 22:18 schreef pekel het volgende:
Whehe. De Cambuur-supporters, helemaal gek..
quote:Op zaterdag 10 september 2005 00:13 schreef Suijk het volgende:
0-5, terwijl ze de eerste helft gewoon de betere waren, alleen is er niemand die op goal durft te schieten. Vlak na rust snel 2 goals en de kopjes gaan weer hangen.
Oh en als iemand Biko Brazil wil ophalen, graag.
Het is volgens mij best een aardige jongen maar een bal fatsoenlijk raken valt niet mee.quote:
quote:Op vrijdag 9 september 2005 23:46 schreef xJapser het volgende:
Boeruh!!!
Ghe en na afloop dikke matpartij in de kleedkamers. Kalezic ramt er een op zn bek, alles ging los naar verluid. Gert Kruys zou petsen hebben gehad van van Leerdam o.a.
Ja, je kunt ze via de website van SBS bekijken.quote:Op zaterdag 10 september 2005 10:18 schreef Stpan het volgende:
Zijn de samenvattingen net zoals in de nacompetitie nog op internet te zien? Ik vergeet SBS6 nu nog vaker op te nemen dan normaal, en heb nog geen seconde van dit seizoen gezien *schaam*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |