was ik maar werkeloos, dan had ik tenminste fatsoenlijk tijd voor fok!quote:Op zondag 26 juni 2005 01:00 schreef Schuldige_Omstander het volgende:
Maak zo veel mogelijk ontieglijk slechte topiques aan, waardoor bonafide werkelozen als Ruis en Havoc deze nacht rustig kunnen blijven doorwerken.......... voor noppes
Melkert zelf had hety niet beter kunnen bedenken!
Meer een ik-heb-een-maagzweer-van-dronken-verveleraars-zin...quote:Op zondag 26 juni 2005 01:01 schreef Schuldige_Omstander het volgende:
ik heb jeuk aanmenaat. zo'n zin past hier wel bij vind je niet???
en ik ben nog nie eens dronken!!quote:Op zondag 26 juni 2005 01:03 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
Meer een ik-heb-een-maagzweer-van-dronken-verveleraars-zin...
das wel een goeie alleen helemaal afschaffen is ook weer zo wat, ik vind dat mensen die doen alsof ze werk zoeken om maar een uit kering te kunnen krijgen gewoon gekort moeten worden! Werken met je luie reet!quote:Op zondag 26 juni 2005 01:03 schreef DrDentz het volgende:
ik heb een wapperwijs sociaal plan bedacht om de economie er weer bovenop te helpen;
alle uitkeringen afschaffen
kutwerklozen
op maandag dronken zij is nooit coolquote:Op zondag 26 juni 2005 01:04 schreef Schuldige_Omstander het volgende:
[..]
en ik ben nog nie eens dronken!!
dat is morgen pas!
Het is nu toch morgen?quote:Op zondag 26 juni 2005 01:04 schreef Schuldige_Omstander het volgende:
[..]
en ik ben nog nie eens dronken!!
dat is morgen pas!
neu gewoon allemaal, niks geen gemekkerquote:Op zondag 26 juni 2005 01:04 schreef mister_dog het volgende:
[..]
das wel een goeie alleen helemaal afschaffen is ook weer zo wat, ik vind dat mensen die doen alsof ze werk zoeken om maar een uit kering te kunnen krijgen gewoon gekort moeten worden! Werken met je luie reet!
Kun je beter alle uitkeringen van medelanders afkappen.quote:Op zondag 26 juni 2005 01:03 schreef DrDentz het volgende:
ik heb een wapperwijs sociaal plan bedacht om de economie er weer bovenop te helpen;
alle uitkeringen afschaffen
kutwerklozen
[links-mode]quote:Op zondag 26 juni 2005 01:09 schreef DrDentz het volgende:
neu gewoon allemaal, niks geen gemekker
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |