Ja vooralsnog voor de Ps3 en Xbox360 aangekondigt dus. Hoevaak heb ik het niet al meegemaakt dat een game "exclusief" was en een half of jaar later toch voor een ander platform in de winkels ligt?quote:
Ja RE4 verdiend het om op een console te komen die bekend is bij het grote publiek goed dat er in iedergeval een PS2 versie komt.quote:Op woensdag 20 juli 2005 18:37 schreef PandorasBox het volgende:
Nu dat Capcom toch bezig is...waarom poorten ze RE4 ook niet naar de Xbox? Een poort van de Cube versie a.u.b.
RE4 op de Cube =![]()
Waar zeg ik dat?quote:En ga eens in op mijn vraag hoe jij aan de arrogante houding komt met het idee dat Nintendo fanboys fans ( zowieso gamers ) niet meerdere consoles in huis hebben/willen staan?
Ik denk dat Roy nu wel ergens in een hoekje aan het huilen is.quote:Op woensdag 20 juli 2005 19:15 schreef MMaRsu het volgende:
Je zei N-fans am cry, maar ik huil niet, en Notorious_Roy vast ook niet. Ik vind het alleen jammer, omdat Re4 het op de gamecube juist erg goed deed.
Je doet net alsof Nintendo fans alleen een gamecube en snes thuis hebben staan.
Dus nee, je zegt het nergens, maar je insinueert het wel.
Uh-oh.quote:Jun Takeuchi specifies that they will be detailed as ever we could not see it until now. For example, each hair or hair of barb will be modelled individually. Lastly, the producer thus envisages 3 to 5 years of development it will be necessary to expect an exit between 2008 and 2010.
Nee hoor, ik koop 'm wel voor de 360quote:Op woensdag 20 juli 2005 19:29 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ik denk dat Roy nu wel ergens in een hoekje aan het huilen is.
Heel verstandig.quote:Op donderdag 21 juli 2005 00:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nee hoor, ik koop 'm wel voor de 360Ik vind het alleen zonde, maar ik begin meer en meer te denken dat ik de Revolution strax heb voor 'andere dan gewone' games. Ik weet het allemaal nog niet en ga me eerst richten op de 360, PS2 en Cube het komende jaar
Echt niet, je moet wel wat gevoel voor dat soort dingen hebbenquote:Op donderdag 21 juli 2005 19:30 schreef ethiraseth het volgende:
Leuke fmw filmpjes maken kan iedereen.
Voor RE5quote:Op zaterdag 23 juli 2005 15:59 schreef MMaRsu het volgende:
Ik heb vandaag mijn pre-order geplaatst bij de lokale gamesshop ^^.
Schrok al.quote:
Ik dacht dat ergens gelezen hebben dat alleen in Japan de launch later zou zijn (wat op zich wel handig is voor de mogelijke tekort). Hoop dat ze het beter aanpakken dan Sony wat betreft de beschikbaarheid.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 16:39 schreef MMaRsu het volgende:
Ik denk dat er opzich wel een tekort komt. De betakits zijn nu pas verscheept, en Microsoft moet voor 1 maand alle 3 continenten voorzien van de nieuwe consoles. Ik denk dat je dan idd weinig consoles zal hebben in Nederland.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |