quote:Op woensdag 20 juli 2005 10:52 schreef Tain het volgende:
Resident Evil 5 aangekondigd voor Xbox360 and PS3
[afbeelding]
Nintendo = Doomed.quote:Op woensdag 20 juli 2005 12:59 schreef PandorasBox het volgende:
Oh God, Nintendo wordt alweer overgeslagen...![]()
Omdat hun grootste fanboy nooit een Nintendo console gekocht heeftquote:
NES, SNES en N64 zijn geen Nintendo consoles? Nouja, eigelijk heeft m'n vader de NES gekocht.quote:Op woensdag 20 juli 2005 15:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Omdat hun grootste fanboy nooit een Nintendo console gekocht heeft
Misschien doet Nintendo weer moeilijk met 3rd party. Doen ze wel vaker.quote:Op woensdag 20 juli 2005 15:26 schreef Ruzbeh het volgende:
Trouwens, het kan wel zijn dat RE5 voor alle next-gen consoles is. Misschien wilt Nintendo niet dat Capcom het naar buiten brengt (dat het op Rev komt). Doen ze wel vaker.
dan moeten ze dat snel doen voordat iedereen een PS3 of Xbox 360 gaat kopen. Volgens mij komt tie gewoon niet op de Rev uit, anders hadden ze dat er echt wel bijgezet.quote:Op woensdag 20 juli 2005 15:26 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Trouwens, het kan wel zijn dat RE5 voor alle next-gen consoles is. Misschien wilt Nintendo niet dat Capcom het naar buiten brengt (dat het op Rev komt). Doen ze wel vaker.
quote:As expected of a next generation game, RE5 runs in high definition, and one of the things the development staff wanted to do was use the new visual power at its hands to communicate the sense of atmosphere to the player. The images in the trailer clip are meant to convey a sense of high temperature. In fact, heat is a central theme to the game, with Takeuchi suggesting that when it's particularly hot, you'll want to cool down in a cave.
With regards to main character and background setting, Takeuchi states that we should be able to figure out the main character when we consider that members of the development team that created the original Resident Evil are working on this game. This would suggest that the main character pictured in the magazine is Chris (the bearded character in all the screenshots does resemble an older version of Chris).
AUAHUAHAUHAHAUHAUquote:Op woensdag 20 juli 2005 10:52 schreef Tain het volgende:
Resident Evil 5 aangekondigd voor Xbox360 and PS3
[afbeelding]
En dat waren? Ben bang dat ik je uit ga lachen...quote:Op woensdag 20 juli 2005 16:55 schreef speknek het volgende:
X-fans hebben de twee beste spellen deze generatie gemist.
Okeequote:Op woensdag 20 juli 2005 16:57 schreef speknek het volgende:
http://www.gamerankings.c(...)tings.asp?rankings=y
Met HL2 ben ik het wel eens, eigenlijk... ik vind het wel vreemd dat MGS2 erin staat en MGS3 niet.quote:Op woensdag 20 juli 2005 16:59 schreef peristilius het volgende:
[..]
Okee![]()
![]()
![]()
Kijk voor de grap waar Half-Life 2 staat, dan kan je het al niet meer serieus nemen.
quote:Op woensdag 20 juli 2005 16:55 schreef MMaRsu het volgende:
Mwah, of hij komt alsnog naar de Revolution.
Dude ik weet trouwens niet waar je uberhaupt het idee weg krijgt dat Nintendo fans niet meerdere consoles hebben?
nerdo..
Echt waar???quote:Op vrijdag 1 juli 2005 21:55 schreef PandorasBox het volgende:
[..]
Nee, GoW is een 3rd person shooter. De actie speelt zich vanuit een 3de perspectief af. Je kunt je personage op het beeld zien.
Heb je de filmpjes niet gezien?
Jezus doe niet zo zielig zeg..stomme fanboyquote:Op woensdag 20 juli 2005 17:34 schreef darkskedar het volgende:
en resident evil 5 komt lekker niet naar de revolution [afbeelding]
Ik hecht volgens mij nog meer waarde aan jouw mening dan aan die van de internationale pers.quote:Op woensdag 20 juli 2005 17:09 schreef speknek het volgende:
Ik zeg ook niet dat het mijn (of jouw) persoonlijke voorkeur weergeeft, het is gewoon wat de internationale pers het genoemd heeft. Dat NFL en Tony Hawk spel doen me ook niks.
wie doet er nou zielig manquote:Op woensdag 20 juli 2005 17:40 schreef Laton het volgende:
[..]
Jezus doe niet zo zielig zeg..stomme fanboy
No way dat HL2 boven deel 1 mag staan.quote:Op woensdag 20 juli 2005 17:06 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Met HL2 ben ik het wel eens, eigenlijk... ik vind het wel vreemd dat MGS2 erin staat en MGS3 niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |