COAX???quote:Op donderdag 30 juni 2005 10:30 schreef ArTiC het volgende:
Ik wist niet dat ze bij TRUE nog coax gebruikten....traagheid!
Bij welke tandarts zit je?quote:Op donderdag 30 juni 2005 13:22 schreef febster het volgende:
Nu is het weer goed
Pokke eind gefietst voor de tandarts, maar het was het waard, die kerel is gewoon echt relaxed
Van der Vondervoort, die zit vlakbij de AH XL langs de rondweg, en ik woon in Geldrop dus is best wel eindje fietsenquote:
Je moet wat over hebben voor je tandartsquote:Op donderdag 30 juni 2005 13:27 schreef febster het volgende:
[..]
Van der Vondervoort, die zit vlakbij de AH XL langs de rondweg, en ik woon in Geldrop dus is best wel eindje fietsen
Toen ik in Vaassen woonde ging ik naar onze tandarts in Eindhoven. Dat is pas ver fietsen!quote:Op donderdag 30 juni 2005 13:27 schreef febster het volgende:
[..]
Van der Vondervoort, die zit vlakbij de AH XL langs de rondweg, en ik woon in Geldrop dus is best wel eindje fietsen
Zijn buik?quote:Op donderdag 30 juni 2005 15:48 schreef ArTiC het volgende:
BB: waar we het gisteren over hadden is rond
Volgens mij heb ik nog nooit iemand zo:quote:Op donderdag 30 juni 2005 13:22 schreef febster het volgende:
Nu is het weer goed
Pokke eind gefietst voor de tandarts, maar het was het waard, die kerel is gewoon echt relaxed
1 woord: Lachgasquote:Op donderdag 30 juni 2005 16:37 schreef _DeBje_ het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik nog nooit iemand zo:van de tandarts af zien komen...
![]()
Ik ken hetquote:Op donderdag 30 juni 2005 17:23 schreef Inu het volgende:
Wat een weerBen net echt kletsnat geregend en ik moet er dalijk weeeer doorheen
Ja tss, dan ga je maar lopen, heb je gelijk je fitness oefeningen voor die week ook gelijk gedaanquote:Op donderdag 30 juni 2005 17:00 schreef blieblie het volgende:
Ow en volgens Feb 2 kratten Grolsch voor 10 euro bij de AH a.d. Peter Canissiuslaan.
Ik krijg alleen geen 2 kratten Grolsch mee op de fiets. Dus ik had weinig aan de tip.
(Maar alsnog bedankt Feb!)
Ik wil jou wel zien 1km lopen met 2 krattenquote:Op donderdag 30 juni 2005 21:36 schreef febster het volgende:
[..]
Ja tss, dan ga je maar lopen, heb je gelijk je fitness oefeningen voor die week ook gelijk gedaan
Doe eens aardig voor die jongenquote:Op donderdag 30 juni 2005 21:36 schreef febster het volgende:
[..]
Ja tss, dan ga je maar lopen, heb je gelijk je fitness oefeningen voor die week ook gelijk gedaan
Watje, jij wil toch van jouw bierbuik af?quote:Op donderdag 30 juni 2005 21:40 schreef blieblie het volgende:
[..]
Ik wil jou wel zien 1km lopen met 2 kratten.
Hey, ik had hem al een smsje gestuurd dat ze het verkochten dus jaquote:
omdat ze liever niet wachten tot het -20 is?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:04 schreef Inu het volgende:
WAAROM besluit de woningbouw om NU aan de verwarming te gaan werken?
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 12:29 schreef FlowDesign het volgende:
Kleren wassen is volgens mij een wetenschap
Al die dingen waar je rekening mee moet houden, echt irritant.
Ik weet nu dus bijvoorbeeld ook weer dat het niet slim is om een wollen trui samen met wat t-shirts te wassen. Nou moet ik al die haartjes van die shirts af gaan halen
Ja lach maar, jij hebt een vrouw. Die weten dat allemaal. Zit in hun genen denk ikquote:
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:21 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ja lach maar, jij hebt een vrouw. Die weten dat allemaal. Zit in hun genen denk ik
Misschien wel ja, ik doe het telkens verkeerdquote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:21 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ja lach maar, jij hebt een vrouw. Die weten dat allemaal. Zit in hun genen denk ik
Je moet die ene kiezen die jou wèl ziet staan.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:39 schreef r8ality het volgende:
Pc met Internet gevonden.
Tis hier verdomme mooi weer! Aan zee dan tenminste. En die vrouwen he. Er zijn zoveel mooie dat je niet eens weet wélke je zou moeten kiezen.
Snel weer verder, het terras met uitzicht op het zwembad wacht. Whe he.
zeker expres?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:52 schreef Juup© het volgende:
[..]
Misschien wel ja, ik doe het telkens verkeerd
In de straat van de Stunt, naast de Basta geloof ikquote:Op vrijdag 1 juli 2005 19:25 schreef ArTiC het volgende:
de Puur? waar zit dat?
Als je je Karl Kani broek, je Timberlands schoenen en je Fubu shirt uit de kast heb gehaald? Jupquote:Op vrijdag 1 juli 2005 19:39 schreef FlowDesign het volgende:
Ook zoiets, ik kan bijvoorbeeld hip-hoppen. Ben ik dan een wigger?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |