quote:
Dat is gebruik, misbruik isquote:Op zaterdag 25 juni 2005 23:24 schreef blieblie het volgende:
[..]
Jij weet andere dingen te doen met bier dan achterin je keel te gieten? *nieuwsgierig is*.
Je wilt niet weten hoeveel kratten Grolsch er in de winkel/DC/onderweg sneuvelen... Echt al een paar keer een volle container van de klep af zien vallen, zo goed als alles kapotquote:Op zaterdag 25 juni 2005 23:37 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dat is gebruik, misbruik is [afbeelding]
Wil het niet weten, heiligschennis.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 23:38 schreef febster het volgende:
[..]
Je wilt niet weten hoeveel kratten Grolsch er in de winkel/DC/onderweg sneuvelen... Echt al een paar keer een volle container van de klep af zien vallen, zo goed als alles kapot
Dat was btje jammer jaquote:Op zaterdag 25 juni 2005 23:37 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dat is gebruik, misbruik is [afbeelding]
quote:Op zaterdag 25 juni 2005 23:45 schreef blieblie het volgende:
[afbeelding]
Sow... dat lijkt me freaky om te zien.
Wel echt vet.Tis overigens echt, en geen photoshop ofzo.
Wat is misbruik hier in eindhoven?quote:
Zie foto.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 23:52 schreef Mr. Orange het volgende:
[..]
Wat is misbruik hier in eindhoven?
Gewoon downloaden?quote:Op zaterdag 25 juni 2005 23:56 schreef blieblie het volgende:
kwil Batman Begins nog zien.
Naja, ga ik komende week wel ergens een keer heen.Billy Ray Martin - Honey (Chicane club mix)
![]()
Dat is preventief ruimen..quote:
Nah... das flauw...quote:
Da's waar.quote:Op zondag 26 juni 2005 00:09 schreef blieblie het volgende:
[..]
Nah... das flauw...
En dan kom ik nooit meer buiten, als ik alle leuke buitenhuis activiteiten ga downloaden.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |