Dat kan metquote:Op zaterdag 25 juni 2005 23:16 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ha! Laat ik eens een topic report plaatsen!
En om dit topic te NSB'en reporten dient men deze url aan te klikken!quote:Op zaterdag 25 juni 2005 23:17 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dat kan met [afbeelding] <-- die knop mensen!
ik ben bloed serieus jaquote:
Snel ff posten dan voordattie weer dichtgaat.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 23:36 schreef Brighteyes het volgende:
Op verzoek weer open...
Ik ben zo makkelijk...
4quote:Op zaterdag 25 juni 2005 23:38 schreef veldmuis het volgende:
Om het grappig te laten worden: hoeveel reports waren er?
Er staan er nu 4.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 23:38 schreef veldmuis het volgende:
Om het grappig te laten worden: hoeveel reports waren er?
Toch nog best redelijk on-topic...quote:Op zaterdag 25 juni 2005 23:39 schreef veldmuis het volgende:
Dit is opeens een baggertopic geworden geloof ik :[w
Ik ga ens een spuit elf tagje aanmakenquote:
Dat gebeurt op GoT zeker, met die NSB'ers daar?quote:Op zaterdag 25 juni 2005 23:40 schreef LuNaTiC het volgende:
4 maar? Peanuts!
moeten er minimaal 10 zijn om dit forum paars te maken en een Henk logo te plaatsen.
Nee joh die roepen meteen "gebruik google ff"quote:Op zaterdag 25 juni 2005 23:41 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Dat gebeurt op GoT zeker, met die NSB'ers daar?
Daar lees ik alleen als mijn PC niet meer wil.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 23:41 schreef veldmuis het volgende:
[..]
jij bent ook niet vies van een beetje NSB-en hè, een beetje topicquote:Op zaterdag 25 juni 2005 23:41 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Nogal logischquote:Op zaterdag 25 juni 2005 23:42 schreef tonks het volgende:
[..]
Nee joh die roepen meteen "gebruik google ff"
Kreeg laatst een PUSHmessage op tweakers omdat ik google niet genoeg gebruikte!
Maarja je mag daar wel over xbox softmods pratenquote:Op zaterdag 25 juni 2005 23:44 schreef LuNaTiC het volgende:
[..]
Nogal logisch
je weet hoop ik dat Tweakers.net een bedrag krijgt per bezoeker die via GoT naar google gaan om een zoekopdracht in te voeren?
Hoe denk je anders dat Google zoveel pageviews krijgt? Of dat Daniel en Femme in zo'n pooierbak rijden
ik zei toch dat er een slot op dit topic moest!!!!!!!quote:Op zaterdag 25 juni 2005 23:49 schreef Brighteyes het volgende:
Nou... de lol gaat er hard vanaf he...
quote:Op zaterdag 25 juni 2005 23:40 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik ga ens een spuit elf tagje aanmaken
quote:Op zaterdag 25 juni 2005 23:51 schreef laffer het volgende:
[..]
ik zei toch dat er een slot op dit topic moest!!!!!!!![]()
9.quote:
ik doe nu een anoniemequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |