abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28233511

God of War!

Game contents:

Console: PS2
Playstyle: Single player
Genre: Action, Adventure
Release Date: Juni 22, 2005
Nu in de winkels!

Het verhaal

Kratos, een gevreesde spartaan, word door vriend en vijand gevreesd. Alleen zijn vrouw durft tegen hem in te gaan. Als Kapitein van een groep van 50 man groeit zijn aanhang uit tot in de duizenden.

Met zijn leger gaat Kratos de strijd aan met de barbaren, vanwege hun discipline winnen de Barbaren. Nog voordat Kratos naar de eeuwige velden word gestuurd doet hij een wanhoops daad, in zijn wanhoop maakt hij het ultime offer. Hij roept op God Of War: Ares. Aan deze geeft hij zijn ziel in ruil voor overwinning. En zo gebeurt het, Ares vernietigd het leger van de barbaren alsof het stroorietjes zijn en Kratos is van Ares. Als dienaar van Ares dient Kratos op aarde. Om Ares beter op Aarde te dienen geeft Ares Kratos hem de Blades of Chaos. De Blades of Chaos zijn door Ares verbonden aan Kratos doormiddel van gloeinde kettingen, opdat Kratos altijd zal weten wat hij heeft opgeofferd.

Als Kratos de gruwelen van zijn nachtmeries niet meer aan kan, krijgt Kratos het aanbod van andere goden in Olympus om hem hiervan te verlossen. Dit is doen ze niet helemaal zonder tegenprestatie, en door gevechten, puzzels en dergelijke op te lossen kom je verder, met als doel geen dienaar meer van Ares te zijn.

Movies

Letop, meeste movies zijn van IGN, dus traag! (als in: zet maar koffie)

Trailer 1

Trailer 2

Game play, erg lang

Game play 2

Screenshots

Extra Info

* Veel bloed, over de top eigenlijk.
* Mini games: Als in, alle monsters kan je normaal neerhakken. Maar als er een icoon naast hun hoofd komt kan je specials doen. Deze special kills krijg je als je de juiste combinatie volgt op je gamepad.
* Een groot aantal puzzels, vergelijkbaar met andere games zoals: Devil May Cry, Legacy of Kain etc.
* Adem benemende graphics die erg smooth lopen, weinig laadtijd (als in, de eerste keer pas na 2 uur spelen).

Nu verkrijgbaar
pi_28233569
Momenteel ben ik in het hoger gedeelte van de tempel van Pandora's box, het enige wat ik tot nu toe kan denken is: OMG WAT VET! WAT VET!! OMG!
  zondag 26 juni 2005 @ 02:19:41 #3
18875 BDisOKE
Spend some quality time...
pi_28241811
Heb hem vrijdag middag gehaald.
Geweldig spel!!!

Veel verschillende soorten vijanden, bruute actie, nog brutere finishing moves, prachtige omgevingen.
Vind het ook best leuk dat de knoppen in beeld komen voor bepaalde finishing moves.
Je moet deze dan snel, en in de juiste volgorde indrukken.
Verder kan je ook met de "power oid" die je krijgt van alle dode enemys magic of andere vecht vaardigheden upgraden.

Enige wat ik soms een beetje irritant vind is de camera die je niet zelf kan controllen.
Ik ben erg gewend om alle hoeken en gaten in levels te bekijken voor objecten/in/uitgangen...
Maar de camera is wel goed en het is zeker niet super storend.

IGN Rating: 9.8 >>> http://ps2.ign.com/objects/661/661321.html

Ik ga weer verder.
with a demon of mine...
BDisOKE.nl mijn werk
Mijn games...
pi_28266797
Donderdag gehaald, gisteren (zondag) uitgespeeld op normal mode.

Onwijs vette game. Heerlijk brute actie, ziet er geweldig uit, loop vloeiend terwijl het beeld soms vol is met vijanden, de framerate blijft hoog.

Wat me erg aansprak is hoe alles eruit ziet. De omgevingen zijn zo overweldigend mooi gemaakt, dat ik met regelmaat stopte met gamen om gewoon te kijken wat er allemaal te zien is. Ook tijdens het gamen gebeurt er van alles om je heen. Van vliegende vogels tot complete veldslagen die je op de achtergrond ziet.

Deze game is een absolute aanrader.
  maandag 27 juni 2005 @ 11:56:16 #5
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_28267801
quote:
Op maandag 27 juni 2005 11:22 schreef Bilhar het volgende:
Donderdag gehaald, gisteren (zondag) uitgespeeld op normal mode.

Onwijs vette game. Heerlijk brute actie, ziet er geweldig uit, loop vloeiend terwijl het beeld soms vol is met vijanden, de framerate blijft hoog.

Wat me erg aansprak is hoe alles eruit ziet. De omgevingen zijn zo overweldigend mooi gemaakt, dat ik met regelmaat stopte met gamen om gewoon te kijken wat er allemaal te zien is. Ook tijdens het gamen gebeurt er van alles om je heen. Van vliegende vogels tot complete veldslagen die je op de achtergrond ziet.

Deze game is een absolute aanrader.
kan je bij de 2de run nu verder gaan met al je gekochte skills of wat dat reset?
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
  maandag 27 juni 2005 @ 14:25:38 #6
34169 Pecker
Ronduit de vierkantste
pi_28272808
Ik moet nu de Oracle van het touw halen...je weet wel, dat lekkere wijf met dat groene broekie, doorzichtig topje en flinke jopen!
[b]Even after they pay the money, i'm still gonna melt every city on the planet with liquid hot Magma![/b] [br]Je vraagt je weleens af: op de dag van de bruiloft gooien Chinezen rijst, gooien Koreanen dan Loempia's???
pi_28277056
quote:
Op maandag 27 juni 2005 11:56 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

kan je bij de 2de run nu verder gaan met al je gekochte skills of wat dat reset?
Je kan niet verder met je gekochte skills, of gevonden wapens. Door het uitspelen van normal mode Unlock je een aantal treasur's. Waaronder bijvoorbeeld een boss-mode, waar je 10 gevechten krijgt met speciale opdrachten ( erg leuk gedaan ).
  maandag 27 juni 2005 @ 18:05:01 #8
10785 Smots
The Angriest Dog In The World
pi_28279443
GODVERDOMME!
Waarom hebben ze voor de PAL-release van deze game de Progressive scan-optie eruit gesloopt?!?
The dog who is so angry he cannot move. He cannot eat. He cannot sleep. He can just barely growl. ...Bound so tightly with tension and anger, he approaches the state of rigor mortis.
pi_28284282
Ik heb 'm ook gehaald vanmiddag. Erg coole game!
  dinsdag 28 juni 2005 @ 02:03:31 #10
117709 TopStyle
leeft erop los!
pi_28291845
quote:
Op maandag 27 juni 2005 18:05 schreef Smots het volgende:
GODVERDOMME!
Waarom hebben ze voor de PAL-release van deze game de Progressive scan-optie eruit gesloopt?!?
Inderdaad naadje.
Gelukkig wel widescreen support!

Maar jongens jongens, wat een game .
Iedere zichzelf respecterende ps2fanaat dient dit pareltje gewoon in huis te halen.

Oh my Gosh! She's making my imagination run w-wild !
  dinsdag 28 juni 2005 @ 11:45:42 #11
10785 Smots
The Angriest Dog In The World
pi_28297581
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 02:03 schreef TopStyle het volgende:

[..]

Inderdaad naadje.
Gelukkig wel widescreen support!

Maar jongens jongens, wat een game .
Iedere zichzelf respecterende ps2fanaat dient dit pareltje gewoon in huis te halen.

Zekersteweten, maar iedere zichzelf respecterende HDTV èn PS2-bezitter is weer eens aangewezen op een import-versie.
The dog who is so angry he cannot move. He cannot eat. He cannot sleep. He can just barely growl. ...Bound so tightly with tension and anger, he approaches the state of rigor mortis.
  dinsdag 28 juni 2005 @ 12:08:31 #12
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_28298377
ach wat maakt et uit de game word er niet minder op
ik ben nu bij
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maar begin het spel een beetje te eentonig te vinden
de puzzles zijn meer irritant dan leuk om te doen, en het lijkt erop alsof ze de puzzles er aleen in hebben gedaan om ervoor te zorgen dat je niet constant aan het hakken bent en je wat langer over de game doet
er is imo ook een zwaar tekort aan eindbazen, kheb er pas 1!!! gehad en dat was die baas van hoofdstuk 1 zeg maar, en ik zit 4 a 5 uur na die boss,en er is ook geen variatie aan vijanden meer, kheb net een nieuw soort gevonden,
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
finishing move is ook weer erg bruut,maar dat was et dan ook wel, maargoed ik bijt wel ff door
mischien dat het nog leuker word
pi_28354098
Je krijgt zeker nog end bosses.
pi_28354390
Wat een geweldig spel

Ik heb hem gisteren gehaald en ik kon er eigenlijk niet mee stoppen!

Ik heb zojuist
SPOILER
  donderdag 30 juni 2005 @ 16:05:29 #15
18875 BDisOKE
pi_28359867
hey, ik zit vast.
Net boven op een platform met 2 grote gasten en een horde skelet mofo's gevochten.
En nu ben ik bij 3 grote zuilen met mos/gras eraan.
Ben via de middelste al naar links geweest om die archer mannetjes te slachten maar daarna kom ik niet meer verder.
Bij de derde zuil kan ik er niet af.
Er zit wel een platform of iets maar die is net te ver...
with a demon of mine...
BDisOKE.nl mijn werk
Mijn games...
pi_28371429
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 16:05 schreef BDisOKE het volgende:
hey, ik zit vast.
Net boven op een platform met 2 grote gasten en een horde skelet mofo's gevochten.
En nu ben ik bij 3 grote zuilen met mos/gras eraan.
Ben via de middelste al naar links geweest om die archer mannetjes te slachten maar daarna kom ik niet meer verder.
Bij de derde zuil kan ik er niet af.
Er zit wel een platform of iets maar die is net te ver...
Het platform is niet te ver, je moet gewoon een dubbele sprong doen.
pi_28377545
Wat een geniaal spel is het toch! En het wordt steeds beter! Ben blij dat ik voor Hard gekozen heb. Het is ècht een uitdaging, maar ik ga hoe dan ook niet naar Easy toe (als 'ie erom vraagt nadat ik te vaak dood ben gegaan).

Je kunt zo lekker je agressie kwijt in dit spel!
  vrijdag 1 juli 2005 @ 03:16:25 #18
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_28377589
Moeilijker dan Ninja Gaiden?
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
  vrijdag 1 juli 2005 @ 11:53:01 #19
100496 H.Flick
Turn-based
pi_28383132
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 03:16 schreef HAL9000S het volgende:
Ik vind van niet. Als je het met NG wilt vergelijken is NG uitgebreider met meer moves en verschillende wapens en ook wel betere graphics (logisch). Maar de sfeer in GoW vind ik beter en het speelt gewoon heerlijk weg. Ook vind ik het leuk dat je in GoW echt een soort DVD-achtige extras kunt unlocken.
  vrijdag 1 juli 2005 @ 12:18:59 #20
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_28383963
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 03:16 schreef HAL9000S het volgende:
Nee
  vrijdag 1 juli 2005 @ 13:08:19 #21
18875 BDisOKE
pi_28385530
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 22:29 schreef H.Flick het volgende:

[..]

Het platform is niet te ver, je moet gewoon een dubbele sprong doen.
Hmmm... dan moet ik nog even op mijn dubbele sprong oefenen.
with a demon of mine...
BDisOKE.nl mijn werk
Mijn games...
  vrijdag 1 juli 2005 @ 18:09:01 #22
100496 H.Flick
Turn-based
pi_28395189
Prachtig spel! Het wordt steeds beter!

Alleen snap ik 1 ding niet. Waarom moet ik telkens opnieuw widescreen mode aanzetten? Kan ik dat niet opslaan ofzo?
pi_28396043
Kan iemand mij helpen ik zit vast.
Ik zit in die kasteel op de rug van die grote vent, ik heb al aan de hendel lopen draaien.
Ik ben naar binnen gelopen ik heb de schild van zeus gevonden en die heb ik ook in die muur gestopt.
En nu zit ik vast. Wat nu?
  vrijdag 1 juli 2005 @ 21:56:03 #24
100496 H.Flick
Turn-based
pi_28398588
Je moet ook het schild van Hades hebben. Daarvoor moet je een kamer terug en dan bij die kapote trap omhoog klimmen. Vervolgens moet je vanaf daar verder gaan en kom je het schild van Hades vanzelf weer tegen.
pi_28403999
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 18:09 schreef H.Flick het volgende:
Prachtig spel! Het wordt steeds beter!

Alleen snap ik 1 ding niet. Waarom moet ik telkens opnieuw widescreen mode aanzetten? Kan ik dat niet opslaan ofzo?
Geen idee. Bij mij blijft 'ie gewoon op widescreen staan. Althans... in m'n savegame. Als ik het spel start, dan staat 'ie wel op 4:3, maar zodra ik m'n game heb geladen, dan heeft 'ie alle instellingen weer goed staan, zoals ik ze ingesteld heb, dus ook widescreen.
  zaterdag 2 juli 2005 @ 12:23:08 #26
100496 H.Flick
Turn-based
pi_28409974
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 00:41 schreef P-Style het volgende:

[..]

Geen idee. Bij mij blijft 'ie gewoon op widescreen staan. Althans... in m'n savegame. Als ik het spel start, dan staat 'ie wel op 4:3, maar zodra ik m'n game heb geladen, dan heeft 'ie alle instellingen weer goed staan, zoals ik ze ingesteld heb, dus ook widescreen.
Dat doet hij bij mij ook . Ik ging het alleen controleren toen ik nog geen save-game geladen had
  zaterdag 2 juli 2005 @ 12:31:22 #27
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_28410171
Gister gehaald, samen met een RGB kabel... Wat een ontzettend vet spel zeg. Mooie graphics, gaaf geluid en zelfs voor iemand met mijn motoriek goed speelbaar!
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
  zondag 3 juli 2005 @ 14:53:41 #28
18875 BDisOKE
pi_28444774
Ben weer verder, op zoek naar Pandora d'r doos.
Word steeds beter, spectaculaire nieuwe moves waardoor je hele hoge hits krijgt.
Verder speelt het nog steeds super!
with a demon of mine...
BDisOKE.nl mijn werk
Mijn games...
pi_28463261
quote:
Op zondag 3 juli 2005 14:53 schreef BDisOKE het volgende:
Ben weer verder, op zoek naar Pandora d'r doos.
Word steeds beter, spectaculaire nieuwe moves waardoor je hele hoge hits krijgt.
Verder speelt het nog steeds super!
Ècht hè? Het spel wordt serieus steeds beter! (dat zouden meer spellen moeten hebben). Ik heb de afgelopen paar dagen niet veel tijd gehad om het te spelen helaas... Binnenkort ook maar effe Pandora d'r doos halen.

Ik heb trouwens geen idee hoe ver ik ben in het spel. Als ik de reviews mag geloven duurt het spel niet zo héél erg lang. Maar ik heb 'm vanaf het begin op hard gespeeld en ik heb het gevoel dat ik al best lang bezig ben. Hopelijk duurt het nog effe voordat ik 'm rondgespeeld heb!
  maandag 4 juli 2005 @ 11:55:05 #30
18875 BDisOKE
pi_28470225
ja ik heb er ook al een uurtje of 6,5 in zitten geloof ik.
Maar speel altijdlangzaam in vergelijking met de reviews/anderen.

Ik ben nu bij dat grote vrouwen beeld en alleen zij weet hoe je de kamer uit moet komen...
En ze wil het me niet vertellen... iemand?
with a demon of mine...
BDisOKE.nl mijn werk
Mijn games...
  maandag 4 juli 2005 @ 12:07:36 #31
100496 H.Flick
Turn-based
pi_28470737
quote:
Op maandag 4 juli 2005 11:55 schreef BDisOKE het volgende:
ja ik heb er ook al een uurtje of 6,5 in zitten geloof ik.
Maar speel altijdlangzaam in vergelijking met de reviews/anderen.

Ik ben nu bij dat grote vrouwen beeld en alleen zij weet hoe je de kamer uit moet komen...
En ze wil het me niet vertellen... iemand?
SPOILER
  maandag 4 juli 2005 @ 12:42:36 #32
18875 BDisOKE
pi_28472065
Hmmm.. oke.
Had al een beetje lopen kijken daar maar niks gezien.
Nog maar is kijken dan!
Thnx!
with a demon of mine...
BDisOKE.nl mijn werk
Mijn games...
  maandag 4 juli 2005 @ 19:04:37 #33
100496 H.Flick
Turn-based
pi_28485617
Zo, uitgespeeld . Het is inderdaad ietwat kort, maar wel zo ontzettend geweldig dat ik gewoon meteen nog een keer begonnen ben op God Mode. Dat is echt een uitdaging, volgens mij. Zelfs met de eerste kleine hydra had ik moeite.

Maar ik moet en zal gewoon alle extra's unlocken.
pi_29054183
ik zit nu ook vast ben nu bij het stuk dat je onder water moet zwemmen maar op een gegeven moment komen die draaiende pinnen steeds meer op je af en ga je dood. weet iemand wat ik moet doen?
thanx
  zaterdag 23 juli 2005 @ 12:26:16 #35
100496 H.Flick
Turn-based
pi_29060009
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 00:04 schreef jeffreysnf het volgende:
ik zit nu ook vast ben nu bij het stuk dat je onder water moet zwemmen maar op een gegeven moment komen die draaiende pinnen steeds meer op je af en ga je dood. weet iemand wat ik moet doen?
thanx
Sneller zwemmen. Als je van die sprintjes doet tijdens het zwemmen ga je sneller.
  dinsdag 26 juli 2005 @ 00:33:15 #36
125637 Bad_MoFo
Niet serieus nemen...
pi_29129788
God of War
Geweldig spel!

Alleen ik zit vast. Ik moet zo'n soort grote stier verslaan, na een paar keer hakken kan je op zijn rug klimmen, maar dan moet je de linker analogestick verschillende kanten op draaien, en dit wil maar niet lukken

Maar, kan je hem misschien ook op een andere manier verslaan?
Was wel te verwachten dan...
pi_29133048
quote:
Op dinsdag 26 juli 2005 00:33 schreef Bad_MoFo het volgende:
...maar dan moet je de linker analogestick verschillende kanten op draaien, en dit wil maar niet lukken
Blijven oefenen. Zo moeilijk is het niet. Ik had er totaal geen moeite mee in ieder geval!
quote:
Maar, kan je hem misschien ook op een andere manier verslaan?
Nee... sorry!
pi_29139482
quote:
Op dinsdag 26 juli 2005 00:33 schreef Bad_MoFo het volgende:
God of War
Geweldig spel!

Alleen ik zit vast. Ik moet zo'n soort grote stier verslaan, na een paar keer hakken kan je op zijn rug klimmen, maar dan moet je de linker analogestick verschillende kanten op draaien, en dit wil maar niet lukken
linker stick eerst naar boven of beneden halen en dan de rotatie maken, zo deed ik het

lastigste komt imo nog bij die baas, dus be prepared
Xbox live: Nathan Six
Hattrick: The Yanks
  dinsdag 26 juli 2005 @ 14:07:19 #39
125637 Bad_MoFo
Niet serieus nemen...
pi_29140784
oke bedankt
Was wel te verwachten dan...
pi_29151460
Ik las in de Gamepro dat het spel een mengsel is van Prince of persia en devil may cry!
klopt dat? of waar lijkt het het meeste op.. bij devil may cry kan ikl nooit doorspelen omdat er zo weinig cutscenes zijn en een saai verhaal (vind ik) is het verhaal in god of war erg goed en zijn er veel cutscenes?
zo ja.. dan moet ik het spel cker gaan halen want het ziet er geweldig uit
  dinsdag 26 juli 2005 @ 20:43:53 #41
100496 H.Flick
Turn-based
pi_29151738
Ik vind het verhaal erg goed. Echt veel cutscenes zijn er niet, maar als ze er zijn zijn het wel hele fraaie. Ik vind het zelf toch meer op DMC lijken, omdat er weinig platform elementen in zitten.

Wat in ieder geval duidelijk is is dat het een van de beste PS2 games is!
pi_29151957
Er zitten idd meer knokmomenten in dan platformonderdelen

In het spel zitten een aantal vrij lange cutscenes, erg mooi vormgeven vind ik zelf.
  donderdag 28 juli 2005 @ 20:51:25 #43
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_29212953
kheb em uitgespeeld, lang geldeden dat ik zon goed spel heb gespeeld.
1 vraagje:
SPOILER
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_29213054
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 20:51 schreef 2NutZ het volgende:
kheb em uitgespeeld, lang geldeden dat ik zon goed spel heb gespeeld.
1 vraagje:
SPOILER
SPOILER
  donderdag 28 juli 2005 @ 20:56:38 #45
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_29213132
damn
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  zaterdag 30 juli 2005 @ 11:57:25 #46
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_29262317
Uitgespeeld! volgens de stastistieken na 10 uur, effectief ben ik er wel wat langer mee bezig geweest.

Ontzettend gaaf spel, gave en mooie omgevingen. Alleen Hades Underworld vond ik helemaal niks...
SPOILER
De Treasures zijn ook wel ontzettend leuk. Ik heb al een poging gewaagd om op God mode te spelen. Poeh, dat is wel ff moeilijk als je 'm op Normal heb gespeeld.

Aanrader wat mij betreft!
  zaterdag 30 juli 2005 @ 19:59:59 #47
126183 ricaplayer
mOtje neauw, heumeu?
pi_29273753
Het spel is goed en het verhaal is goed dus kortom.. ik heb hem!! maar naar wat ik al heel lang opzoek ben zijn gundam wing spellen die zijn moeilijk te vinden blijkbaar
Wat zeggie? Ooooh! Zeg dat dan.
pi_29305516
quote:
Op zaterdag 30 juli 2005 11:57 schreef AirwiN het volgende:
SPOILER
SPOILER
  zondag 31 juli 2005 @ 21:50:07 #49
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_29305900
quote:
Op zondag 31 juli 2005 21:38 schreef Yankee_One het volgende:
SPOILER
SPOILER
pi_29320431
quote:
Op zondag 31 juli 2005 21:50 schreef AirwiN het volgende:

[..]
SPOILER
SPOILER
  woensdag 3 augustus 2005 @ 11:04:59 #51
20343 SnuggLe
Drs. Betweter
pi_29385606
Superspel! Heb net de Hydra gehad en nu dus die powers van Poseidon, en heb ook Medusa verslagen (de 2e baas zegmaar) en heb de freeze-powers. Rustig aan, iedere dag een stukje.

Zit nog niet helemaal in het verhaal. Weet niet of het komt omdat ik een *copy* heb, maar de intro is heel kort, en dan staat er dus "3 weeks earlier"... en je gaat spelen. Oke, leuk. Dan ga je naar Athens want dan 'is je quest ten einde' terwijl het eigenlijk level 2 is... Maar oke, daarna zal er wel een leuk filmpje komen, want nu heb ik het nog niet zo
  woensdag 3 augustus 2005 @ 13:09:08 #52
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_29389148
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 11:04 schreef SnuggLe het volgende:
Superspel! Heb net de Hydra gehad en nu dus die powers van Poseidon, en heb ook Medusa verslagen (de 2e baas zegmaar) en heb de freeze-powers. Rustig aan, iedere dag een stukje.

Zit nog niet helemaal in het verhaal. Weet niet of het komt omdat ik een *copy* heb, maar de intro is heel kort, en dan staat er dus "3 weeks earlier"... en je gaat spelen. Oke, leuk. Dan ga je naar Athens want dan 'is je quest ten einde' terwijl het eigenlijk level 2 is... Maar oke, daarna zal er wel een leuk filmpje komen, want nu heb ik het nog niet zo
't Verhaal wordt duidelijker naarmate 't spel vordert... Geduld hebben en doorspelen dus...

Copy? Dit spel verdient 't om gekocht worden...
  woensdag 3 augustus 2005 @ 14:19:12 #53
20343 SnuggLe
Drs. Betweter
pi_29391341
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 13:09 schreef AirwiN het volgende:

[..]

[offtopic]
Tsja, weet ik dat van tevoren? Ik ga hem nog kopen!
[/offtopic]
  woensdag 3 augustus 2005 @ 14:33:44 #54
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_29391772
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 14:19 schreef SnuggLe het volgende:

[..]

[offtopic]
Tsja, weet ik dat van tevoren? Ik ga hem nog kopen!
[/offtopic]
  woensdag 3 augustus 2005 @ 23:01:35 #55
126183 ricaplayer
mOtje neauw, heumeu?
pi_29408938
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 13:09 schreef AirwiN het volgende:

wahaha LoL jij neemt dit spel wel erg sirrieus en nee helaas heb ik hem niet orgineel maar ik ga hem wel kopen ondanks ik het een heel goed spel vindt (één van de besten die ik ken )
Wat zeggie? Ooooh! Zeg dat dan.
  vrijdag 5 augustus 2005 @ 09:09:35 #56
20343 SnuggLe
Drs. Betweter
pi_29439770
Wat een heerlijk spel! Nu bij de Rooftops of Athens, met die 'rare draaidingen'. Damn , op Normal is hij best wel moeilijk....
pi_29440012
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 11:04 schreef SnuggLe het volgende:

Klagen dat je een brakke copy hebt en vervolgens beweren dat je niet in het spel zit. Als ik iets rip ga ik niet zeiken over de game.
pi_29440032
quote:
Op zaterdag 30 juli 2005 11:57 schreef AirwiN het volgende:
Uitgespeeld! volgens de stastistieken na 10 uur, effectief ben ik er wel wat langer mee bezig geweest.

Ontzettend gaaf spel, gave en mooie omgevingen. Alleen Hades Underworld vond ik helemaal niks...
SPOILER
De Treasures zijn ook wel ontzettend leuk. Ik heb al een poging gewaagd om op God mode te spelen. Poeh, dat is wel ff moeilijk als je 'm op Normal heb gespeeld.

Aanrader wat mij betreft!
Ik vond Hades underworld juist het meest vette stuk in de hele game! Al die mensen die naar beneden tiefen schreeuwend Heb daar speciaal een extra safegame gemaakt om mensen die vragen wat de game is, dit stuk te laten zien.
  vrijdag 5 augustus 2005 @ 09:50:47 #59
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_29440213
quote:
Op vrijdag 5 augustus 2005 09:33 schreef Aneurism het volgende:

[..]

Ik vond Hades underworld juist het meest vette stuk in de hele game! Al die mensen die naar beneden tiefen schreeuwend Heb daar speciaal een extra safegame gemaakt om mensen die vragen wat de game is, dit stuk te laten zien.
Ben het helemaal met je eens dat het level absoluut de juiste sfeer heeft qua omgeving en geluid. Ik geef aleen, ten onrechte uiteraard, het spel de schuld van mijn eigen onkunde bij het heen- en weer balanceren...
pi_29440244
quote:
Op vrijdag 5 augustus 2005 09:50 schreef AirwiN het volgende:

[..]

Ben het helemaal met je eens dat het level absoluut de juiste sfeer heeft qua omgeving en geluid. Ik geef aleen, ten onrechte uiteraard, het spel de schuld van mijn eigen onkunde bij het heen- en weer balanceren... ;-)
Het enige wat ik wat minder vond was het aantal puzzels daar, was een heel stuk minder. Maar een top "level"
  vrijdag 5 augustus 2005 @ 10:12:11 #61
20343 SnuggLe
Drs. Betweter
pi_29440551
quote:
Op vrijdag 5 augustus 2005 09:32 schreef Aneurism het volgende:

[..]

Klagen dat je een brakke copy hebt en vervolgens beweren dat je niet in het spel zit. Als ik iets rip ga ik niet zeiken over de game.
Ik klaag niet en het is geen brakke copy, ik vroeg me alleen af of het klopte
En lees beter, want ik zeik niet, ik vind het een superspel!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')