Eem FOKKER!quote:Op zaterdag 25 juni 2005 21:15 schreef Bot13 het volgende:
sorry tegen die man die achter me aankwam in z'n auto toen ik voorrang nam, bijna tegen z'n kap aanvloog, en nog m'n middelvinger opstak ook.
Wat bezielde me man
Idem voor calvobbes.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 21:17 schreef Silmarwen het volgende:
Ik heb altijd al willen zeggen tegen Gelly:
Get a life
Pkwarts, je bent te jongquote:Op zaterdag 25 juni 2005 21:19 schreef pkwarts het volgende:
Silmarwen, waarom zeg je nooit iets liefs over mij?
quote:Op zaterdag 25 juni 2005 21:14 schreef Reya het volgende:
Ik heb altijd al tegen nuongirl willen zeggen dat ik verliefd op haar ben
Links ik haat jequote:Op zaterdag 25 juni 2005 21:19 schreef Lynx666 het volgende:
Nuongirl. Ik haat je nu en voor het leven.
nog een kutnaam ook
daar is US toch al voor?quote:Op zaterdag 25 juni 2005 21:14 schreef Silmarwen het volgende:
maar niet durfde!
Soms ken je iemand van Fok! en daar wil je enorm graag iets aan kwijt.
Hoe leuk iemand is of hoe knap.
maar het is leuk dat ik bi benquote:Op zaterdag 25 juni 2005 21:18 schreef Silmarwen het volgende:
Jerruh, het is jammer dat je homo bent![]()
Tegen Silmarwen: "leer lezen!"quote:Op zaterdag 25 juni 2005 21:16 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Eem FOKKER!
Lezen is een kunst
Bot31, ik vind je nu al een domme klootzak
Moet je ook absoluut doen, meissiequote:Op zaterdag 25 juni 2005 21:24 schreef Nuongirl het volgende:
Natalie, nu je FA bent zorg ik er wel voor dat je met je benen op de grond blijft staan, achters krijg je een schop van me
DaMook je moet niet zeiken, maar je hebt wel gelijk kutzooiquote:Op zaterdag 25 juni 2005 21:24 schreef DaMook het volgende:
[..]
Tegen Silmarwen: "leer lezen!"
(het is Bot13)
In nutteloosheid toch nog ruimschoots overtroffen door GAD.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 21:25 schreef Silmarwen het volgende:
US is een compleet en nutteloos kut subforum vind ik dan he
Links, ik vind je 25 cm. maar niets. Veel te groot enzoquote:Op zaterdag 25 juni 2005 21:23 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Bij mij zijn geen rechten te halen hoor..
En je moet je tagjes goedzettenquote:Op zaterdag 25 juni 2005 21:26 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
DaMook je moet niet zeiken, [sub]maar je hebt wel gelijk kutzooi
Geen nood, over 10 minuten is er niks meer van overquote:Op zaterdag 25 juni 2005 21:27 schreef Reya het volgende:
[..]
Links, ik vind je 25 cm. maar niets. Veel te groot enzo![]()
Niet? Shit hé! Ach, nou ja, dan ben je dus lief zonder redenquote:Op zaterdag 25 juni 2005 21:23 schreef Lynx666 het volgende:
Bij mij zijn geen rechten te halen hoor..
Dat heet "Ik zou je wel eens in de toekomst nog nodig kunnen hebben".quote:Op zaterdag 25 juni 2005 21:28 schreef Natalie het volgende:
[..]
Niet? Shit hé! Ach, nou ja, dan ben je dus lief zonder reden
En volgens mij is dat wederzijdsquote:Op zaterdag 25 juni 2005 21:30 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Dat heet "Ik zou je wel eens in de toekomst nog nodig kunnen hebben".
Verschrikkelijk...quote:Op zaterdag 25 juni 2005 21:32 schreef Reya het volgende:
Natalie, ik haat je omdat ik nu overal wordt nagekeken omdat mijn mama FA op FOK! is. Er gaat nu zelfs al het verhaal dat de vrouwelijke helft van familie zonder uitzondering in de rosse buurt werkt
Domme muts.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 21:14 schreef Silmarwen het volgende:
maar niet durfde!
Soms ken je iemand van Fok! en daar wil je enorm graag iets aan kwijt.
Hoe leuk iemand is of hoe knap. Of wat een enorme klootzak je hem vindt en hoe erg hij dood moet. Uiteraard subtiel, anders is het tegen de policy enzo
Dus spui hier je diepste geheimen tegenover heel Fok! Laat het achterste van je tong zien en begin meteen!
TS start
Inso, soms moet ik om je lachen![]()
Moet jij weten.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 21:40 schreef Silmarwen het volgende:
Mr.Orange, ik word moe van jou eeuwige mod wannebe reacties![]()
Dan lees je ze nietquote:Op zaterdag 25 juni 2005 21:41 schreef Mr. Orange het volgende:
[..]
Moet jij weten.![]()
Ik word moe van jou reacties
Dan lees je mijn posts toch ook nie??quote:
Can't help myselfquote:Op zaterdag 25 juni 2005 21:43 schreef Mr. Orange het volgende:
[..]
Dan lees je mijn posts toch ook nie??
Dat kan niet in 1 zin staan.. No Fucking Wayquote:Op zaterdag 25 juni 2005 21:43 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Zie eerdere post over mijzelf en mijn intelligentie
Oi ik kan er niets aan doen dat die kut crew gaat slowchattenquote:Op zaterdag 25 juni 2005 21:44 schreef Herald het volgende:
Silmarwen wil je de volgende keer iets duidelijkere slowchattags in je topiquetitel zetten zodat ik je topique kan overslaan en er niet per ongeluk in reageer
quote:Op zaterdag 25 juni 2005 21:44 schreef Mr. Orange het volgende:
[..]
Dat kan niet in 1 zin staan.. No Fucking Way
Nee hoorquote:
*aansluitquote:Op zaterdag 25 juni 2005 21:17 schreef Silmarwen het volgende:
Ik heb altijd al willen zeggen tegen Gelly:
Get a life
wanneer gaan we weer kahlua koffie drinken??quote:Op zaterdag 25 juni 2005 21:54 schreef Skaai het volgende:
LiesBitch, ik vind het stom dat we al heel lang geen bier meer samen hebben gedronken.
Als ik ben bijgekomen van mijn cocktailavondje van afgelopen zaterdagquote:Op zaterdag 25 juni 2005 21:55 schreef Mr. Orange het volgende:
[..]
wanneer gaan we weer kahlua koffie drinken??
nog steeds???quote:Op zaterdag 25 juni 2005 21:57 schreef Skaai het volgende:
[..]
Als ik ben bijgekomen van mijn cocktailavondje van afgelopen zaterdag
twist en ik vinden jou ook een schatje hoorquote:
quote:Op zaterdag 25 juni 2005 22:02 schreef Ynske het volgende:
[..]
twist en ik vinden jou ook een schatje hoor
quote:Op zaterdag 25 juni 2005 22:02 schreef Graveland het volgende:
Overigens.
appelsap is een erg liev meisje.
quote:Op zaterdag 25 juni 2005 21:44 schreef Herald het volgende:
Silmarwen wil je de volgende keer iets duidelijkere slowchattags in je topiquetitel zetten zodat ik je topique kan overslaan en er niet per ongeluk in reageer
Eerst kwaalvrij, dan klempzuipenquote:Op zaterdag 25 juni 2005 21:58 schreef Mr. Orange het volgende:
[..]
nog steeds???
eerst leren, dan klemzuipen..
Door het zuipen gaan de kwaaltjes wel weg.quote:
Een colaatje is ook goed hoorquote:Op zaterdag 25 juni 2005 22:13 schreef Mr. Orange het volgende:
[..]
Door het zuipen gaan de kwaaltjes wel weg.
Als je niets met mij wil drinken, moet je het gewoon zeggen hoor..
Ja maak er dan een leuk topic van!quote:
Kijk mijn geschiedenis op fok maar eens trug.. Ik hijack er zoveelquote:
Leef je uit hoor, ik ben even bezig met een ander topic!quote:
nou idd, ipv dat er hier nou ff een lekkere rel kwam.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 23:08 schreef livEliveD het volgende:
Eigenlijk wilde ik tegen een deel van de crew zeggen dat ik ze nogal zielig vind rellen in het crew forum. Get a life!
Tering dat lucht op!
Wat houdt je tegen?quote:Op zaterdag 25 juni 2005 23:27 schreef moussy het volgende:
[..]
nou idd, ipv dat er hier nou ff een lekkere rel kwam.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |