Nou, ben benieuwd.quote:De gasten van de achttiende editie van Zomergasten zijn bekend. Op zes achtereenvolgende zondagen ontvangt Connie Palmen: Cees Nooteboom, Tom Barman, Robbert Dijkgraaf, Maria Goos, Wim Anker en Katja Schuurman. Net als voorgaande jaren vertoont de VPRO na afloop van iedere uitzending een favoriete film van de gast. De uitzending is een half uur vervroegd ten opzichte van eerdere edities en start nu om 20.30 uur.
Presentatrice Connie Palmen is zelf ook ooit zomergast geweest. "Een gast voelt zich een gast en wil verwend worden, dat weet ik uit ervaring", aldus Palmen. "Het is frustrerend als iemand zijn verhaal niet kwijt kan en het is onbevredigend als er niet iets gebeurt in een gesprek dat voor de gast zelf verrassend is. Hij heeft beiden nodig: houvast nodig en af en toe een duw in het diepe.
Katja is al eens door de mangel gehaald in een duo-interview waar ook Connie bij zat, weet de programmanaam niet meer, het waren twee interviewers die wat rondliepen en zij zaten in een stoel. Ze is beslist niet dom iig.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 20:02 schreef Insomaniac het volgende:
Ik ben vooral benieuwd naar Cees (interessante man) en Katja (kijken wat er uit komt).
Dat vermoeden heb ik dus, dat er best wel wat inzit. Ben benieuwd wat Connie er uit haalt.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 20:08 schreef static het volgende:
[..]
Katja is al eens door de mangel gehaald in een duo-interview waar ook Connie bij zat, weet de programmanaam niet meer, het waren twee interviewers die wat rondliepen en zij zaten in een stoel. Ze is beslist niet dom iig.
Smartlappen en Heerenveen, gok ik zo.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 20:13 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Dat vermoeden heb ik dus, dat er best wel wat inzit. Ben benieuwd wat Connie er uit haalt.
Ben ook wel benieuwd naar Wim Anker, hij kan imo heel fijn vertellen.
Krachtstroom heet dat programma. (http://live.avro.nl/krachtstroom/)quote:Op zaterdag 25 juni 2005 20:08 schreef static het volgende:
[..]
Katja is al eens door de mangel gehaald in een duo-interview waar ook Connie bij zat, weet de programmanaam niet meer, het waren twee interviewers die wat rondliepen en zij zaten in een stoel. Ze is beslist niet dom iig.
Ah! Bedankt!quote:Op zaterdag 25 juni 2005 20:18 schreef 0 het volgende:
[..]
Krachtstroom heet dat programma. (http://live.avro.nl/krachtstroom/)
Het kan inderdaad wel een boeiende avond worden met Katja.
Dat ik dat nooit heb gezien! Wat een hoop interessante koppels!quote:Op zaterdag 25 juni 2005 20:18 schreef 0 het volgende:
[..]
Krachtstroom heet dat programma. (http://live.avro.nl/krachtstroom/)
Het kan inderdaad wel een boeiende avond worden met Katja.
Ja, kwam om half 12 of zo.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 20:19 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Dat ik dat nooit heb gezien! Wat een hoop interessante koppels!
Connie Palmenquote:Op zaterdag 25 juni 2005 20:01 schreef static het volgende:
De gasten van de achttiende editie van Zomergasten zijn bekend. Op zes achtereenvolgende zondagen ontvangt Connie Palmen:
Inderdaad:quote:Op zaterdag 25 juni 2005 20:19 schreef Insomaniac het volgende:
Dat ik dat nooit heb gezien! Wat een hoop interessante koppels!
Wauw.quote:Vrijdag 20 december
23.15 uur Ned. 1
Gasten:
Femke Halsema - Heleen van Rooyen
Ik ook. Dat is een must see.quote:
Die ga ik idd ook nog kijken.quote:
Als ze het een beetje goed aanpakt, horen we haar amper en de gast des te meer, Tong.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 20:34 schreef tong80 het volgende:
Connie Palmen is the horror coming true. Maar we moeten er mee leven.
geef 'r een jenever en de naam 'Ischa Meijer' en je weet wat je krijgtquote:Op zaterdag 25 juni 2005 20:34 schreef tong80 het volgende:
Connie Palmen is the horror coming true. Maar we moeten er mee leven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |