Maar er zijn er ook wellicht die Boonen en/of Hushovd hebben.quote:
inderdaadquote:Op maandag 4 juli 2005 20:56 schreef placebeau het volgende:
Het gaat niet goed, ik heb teveel klimmers en renners voor het eindklassement.
Zal in het vervolg eerst de regels eens lezen.
Overmorgen.quote:Op maandag 4 juli 2005 20:58 schreef Zwansen het volgende:
Nog ff voor de duidelijkheid. Ik heb gister nog gewisseld. Is die wissel vandaag al toegepast of wordt die pas overmorgen veranderd?
Wisssel is niet toegepast, gaat pas volgende ronde in. (ronde 2 = etappe 5 t/m 9)quote:Op maandag 4 juli 2005 20:58 schreef Zwansen het volgende:
Nog ff voor de duidelijkheid. Ik heb gister nog gewisseld. Is die wissel vandaag al toegepast of wordt die pas overmorgen veranderd?
Dat bedoel ik, erg goed.quote:Op maandag 4 juli 2005 20:54 schreef Suijk het volgende:
Kortom, complimenten aan de makers, want ik heb nog geen idee.
Op zich is de opzet erg leuk jaquote:
Dat had ik ook begrepen ja.quote:Op maandag 4 juli 2005 10:12 schreef Lortnoc het volgende:
[..]
"Als het spel eenmaal begonnen is, zijn er vier wisselmomenten: voor 6 juli, voor 12 juli, voor 19 juli en voor 22 juli. In deze wisselperiodes kunnen telkens twee gewone renners gewisseld worden en één toprenner."
Wat ik hier uit begrepen had was dat je één keer per periode kon wisselen (dat is dus ook zo), maar dat de wissels meteen de volgende dag in zouden gaan en niét pas de volgende periode.
De watte? Zabriskie staat nu 9de (ipv 1ste) in het algemeen klassement dus das wel kl*te voor de manager. (in mijn geval)quote:
Het was juist interessant als hij het geel had behouden, want dat hij nog wel tot de volgende wisselperiode vol kunnen houden en dus 10 gratis puntjes per dag scoren, nu moet ik hem wisselen en dat vind ik vrij vervelendquote:
Er komen anders nog 3 massasprints of anders een kleine ontsnapping en daarachter een sprint voor plek 5 ofzoquote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:34 schreef mbn het volgende:
1 sprinter en twee tijdrijders eruit gehaald en drie klassementsrijders/ klimmers erin gedaan. Hopen dat ik daarmee in de bergen voordeel ga pakken.
Waarom moet je 'm wisselen?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:25 schreef At_Fundum het volgende:
Het was juist interessant als hij het geel had behouden, want dat hij nog wel tot de volgende wisselperiode vol kunnen houden en dus 10 gratis puntjes per dag scoren, nu moet ik hem wisselen en dat vind ik vrij vervelend
Twee sprinters eruitgehaald en een sprinter en een klassementsoutsider erin gezet. Ik twijfel nog over een wijziging in mijn trio toprenners (McEwen, Boonen, Armstrong), ik denk dat ik die maar zo laat.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:34 schreef mbn het volgende:
1 sprinter en twee tijdrijders eruit gehaald en drie klassementsrijders/ klimmers erin gedaan. Hopen dat ik daarmee in de bergen voordeel ga pakken.
Ah, ik dacht dat 't over Lance ging, aangezien die nu in 't Geel rijdt.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:41 schreef Kozzmic het volgende:
Zabriskie? Omdat die wellicht zeer waarschijnlijk geen punten meer gaat halen.
Ik dacht al dat jij dat dacht.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:54 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ah, ik dacht dat 't over Lance ging, aangezien die nu in 't Geel rijdt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |